T-Mobile[T-Mobile] My T-Mobile belstatus oude gegevens

Als vervolg op mijn eerdere postings; bij mij staat er bij de belstatus nu een bedrag van ca 205 euro. Op mijn facturen staat een veel lager bedrag. Ik heb al 4 weken terug een schriftelijke klacht ingediend. Tot nu toe, geen reactie gehad van T-Mobile. De service gaat met de integratie van Orange zienderogen achteruit. Volgens mij pleegt T-Mobile zelfs een onregelmatige daad. Zowel door het niet reageren op een klacht als wel door het geven van een verkeerde voorstelling van zaken, m.b.t het beltegoed. (Hoewel deze onder voorbehoud is.)

› reageer

Heb 3 abo's by t mobile en bij alle 3 is de belstatus nog steeds van 25-12-2006
Hebben meer mensen hier last van?

› reageer

Ik heb net gekeken, maar mijn belstatus is van 14-1-2007, dus vandaag

› reageer

Afgelopen middag was er een storingsmelding op 1202 (bundelinfo). Sowieso is bundel info nog niet heel erg betrouwbaar. Telefonisch heeft mijn tegoed de hele maand op het zelfde bedrag gestaan, wat ik er ook mee belde.

› reageer

Volgens mij is er deze maand wel meer mis. Ik krijg normaal gesproken op de 1e of de 3e (2 abonnementen) mijn nieuwe beltegoed en 5 dagen later verschijnt mijn rekening op Internet. Het is nu 14 januari en ik heb van beide abonnementen nog geen rekening gezien.

› reageer

hier hetzelfde, krijg op de 2e nieuwe bundel, ook nog geen rekening gezien. Kan ook bij 1202 de betaalstatus niet horen.

› reageer

Ik heb altijd verschil tussen mijn tegoed op de ``papieren`` factuur en de status tegoeden op internet. Op internet staat nu dat ik nog 37 euri beltegoed heb terwijl op mijn factuur een tegoed stond van het dubbele en ik gebruik dit nummer zelden, het is maar voor erbij..
Ik vertrouw dus de gegevens op t-mobile.nl zeker niet voor 100%.
Net nog gekeken, er is wel bijgewerkt tot 15-01 dus dat klopt wel.

› reageer

Dat staat ook al vanaf het begin van het bestaan van de belstatus dat de getoonde info onder voorbehoud is.

Op papier is het gene wat rechtgeldig is. Daarom kan je ook geen rechten ontlenen aan info op het Internet.

› reageer

Ik heb er bij mijn t-mob relax abo geen problemen.. hebben jullie een Flex abonnement?

› reageer

Zolang ik me kan heugen is de belstatus een probleem. Geloof niet dat T-M er echt veel haast mee maakt om het op te lossen...

Met mijn Voda abo gaat het beter, de info die je via 1200 krijgt is een stuk actueler/preciezer.

› reageer

Ik heb nog 0 euro over en 45 cent extra kosten, maar die van mij staat nooit goed. Op mijn rekening staat altijd dat ik over heb... Heel irritant!

› reageer

Topictitel gecorrigeerd.

› reageer

Ik zie vandaag dat de belstatus weer zichtbaar alleen klopt het aantal minuten niet. Ik wacht tot ik m'n rekening krijg.
Na lange tijd is het eindelijk weer zichtbaar.
Klopt de status bij jullie wel?

› reageer

Inderdaad, zie net ook dat de belstatus weer online is. . Ik had juist het idee dat het eindelijk klopt wat er staat, precies kun je dat natuurlijk pas zeggen als je de factuur kunt inzien.

› reageer

Ja, eindelijk
[sub]Vanmiddag was het er nog niet. Wel kon ik 1202 bellen. Daar hoorde je dat het niet mogelijk was. Maar toen ik op 1 drukte kreeg ik wel de juiste gegevens, 'For what i known'(bel nooit)[/sub]

Nou hopelijk hebben ze de uptime sterk verbeterd !
[sub]Nu nog de klanten een sms'je sturen dat het weer werkt..[/sub]

› reageer

Dat laatste liever niet, kans is groot dat het er dan meteen weer uit ligt

› reageer

Volgens mij is de belstatus weer van slag. Of ik heb veel meer gebeld, wat ik betwijfel. Ook komt de rekening maar niet online te staan. Meer mensen?

› reageer

Vanmiddag gaf ie bij mij ff een storing als melding dus toen deed ie het helemaal niet..

› reageer

De rekening van bundels die ingaan op de 4e laat langer op zich wachten dan normaal ja.
Belstatus is bij mij wel correct. Voornamelijk Flex abo's
Laatst waren de servicenummers op 18-01 bij mij 2x te duur gefactureerd dus 2,20 ipv 1,10 per gesprek. Wilde er nog steeds een keer een brief over sturen totdat er opeens 5,50 gecrediteerd werd "Correctie servicenummer". Kreeg ook nog een vergoeding van 1 euro.

› reageer

<Kick>

Meer mensen waarbij de belstatus niet klopt. Ik heb afgelopen weekend veel telefoontjes gepleegd, maar de status is nog steeds niet bijgewerkt. Ik hoop niet dat het bij T-Mobile net zo erg wordt als de belstatus van Vodafone.

› reageer

@Robert: bij mij idem; heb de afgelopen dagen mijn bundel meerdere keren gebruikt om in het buitenland te internetten/bellen. En het tegoed is niet verminderd. (maar buitenlandkosten duren volgens mij zo ie zo al langer voordat ze afgeboekt worden)

› reageer

@Ciao: Bij mij werden Europese gebruikskosten (GSM en data) niet later op de factuur (!) afgeboekt. Dus gelijktijdig met de ''gebruikskosten t/m'' afgeboekt. Ging om een T-Mobile Grenzeloos n.r

› reageer

Nog steeds zijn de bedragen niet afgeschreven. Nu staat er bij My T-Mobile:
Door een technisch storing is het op dit moment niet mogelijk om de meest recente gegevens van de belstatus te tonen. T-Mobile is bezig dit probleem op te lossen.
Hopelijk gebeurt dit sneller dan bij Vodafone

› reageer

Ik zit flink over mijn bundel deze maand, valt me wel op dat het ineens problemen krijgt als ik over mijn bundel zit, bel overigens sowieso meer in de vakantietijd.

› reageer

Vind sowieso dat ze wel heel erg vaak onderhoud hebben aan My T-Mobile. Nu inderdaad een storing, tegoed is inderdaad niet bijgewerkt..

› reageer

Het zou mij niets verbazen als T-mobile de truc van Vodafone heeft overgenomen. Ze zien/lezen dat mensen ver boven hun bundel gaan (vooral in de vakantietijd) en nu heeft T-mobile ook opeens een storing!!! Geloof ik dus niets van. Ik heb 1 Vodafone abonnement en 2 T-mobile en bij beiden kan ik al tijden de status niet bekijken....

› reageer

Bij mij lijkt het weer te werken...

› reageer

Bij mij nog storing. Alleen de melding staat nu alleen nog bij de belstatus en niet meer op de welkomst pagina van My T-mobile.

› reageer

Resterend beltegoed voor deze maand 50,12 euro
De overige kosten zijn 20,09 euro.

Bij Flex ging toch alles uit je bundel?

› reageer

Bij mij zijn de waarschuwingen nu helemaal weg, maar volgens mij klopt het nog niet. Bij een nummer heb ik een tiental euro's naar een 0900-nummer gebeld. Maar het geld is er nog steeds niet af. Wel zie ik 5 cent overige kosten. Maar dat komt wel vaker voor. Bij mijn weten gaat alles uit de bundel (op extra diensten zoals PIT en de SMS-verdubbelaar na). Ik las laatst discussie over 0900-nr's. Maar mijn ervaring is (en ook die van iemand anders,) dat dat echt uit de bundel gaat.

› reageer

Bijna 3 weken verder, en nog steeds kloppen de gegevens niet. Ik vind het niet erg, als ze het ook niet van mijn tegoed / factuur afschrijven Werkt de belstatus bij anderen wel goed?

› reageer

Bij mij werkt de belstatus inderdaad ook niet , ben 1 1/2 weken in buitenland geweest , heb redelijk wat gebeld en geinternet ( is dat nederlands ) maar mijn tegoed is maar 50 cent verminderd , ook op een ander abo blijft de teller al 2 weken op 300 minuten staan

› reageer

Om een of andere reden werkt die belstatus bij mij nog steeds niet. Zie bovenaan mijn nieuwste factuur en onderaan de info op My T-Mobile. Ze lopen een maand achter

› reageer

Nou ik snap die screenshot van jou denk ik niet.. wat klopt er niet dan? lekker veel tegoed trouwens zeg.. maar ik kan alleen zeggen dat het bij mij bij 3 abo's wel gewoon goed werkt...

› reageer

Bovenaan staat de bundelstatus, die op mijn factuur staat. Je moet eerst wat in de linkercirkel staat optellen 143 + 63 = 206 eur. Vervolgens krijg ik nieuw tegoed en er gaat een heleboel af waardoor ik op 67 eur kom (rechtsboven) Alleen de belstatus onderaan zegt dat ik 195,- eur heb. (dit al een maand lang) De belstatus is indicatief, maar als ik niet zou opletten zou ik dus wel eens (195,- - 67,-) 128,- buiten mijn bundel kunnen bellen. Ik heb meerdere abo's, dus een foutje met een verkeerd simkaartje is zo gemaakt. Slechte zaak dat mijn factuur dus actueler is dan mijn belstatus. Het geeft ook aan, dat T-Mobile dit niet gekoppeld heeft. In mijn ogen is de belstatus dus zeer onbetrouwbaar! (want er staat ook nog eens bij bijgewerkt tot <altijd vandaag>

› reageer

Ik heb T-Mobile over de belstatus en mijn gebelde tijd in het buitenland gemaild, en kreeg dit antwoord;

[...]Op dit moment zijn er nog geen kosten berekend voor het gebruik van uw abonnement in het buitenland. Houdt u er rekening mee dat kosten die u in het buitenland maakt mogelijk later worden gefactureerd. De kosten die u maakt worden door de provider waar u in het buitenland gebruik van heeft gemaakt aan T-Mobile doorberekend. Hier kan wat tijd over heengaan waardoor kosten mogelijk pas op een latere factuur zichtbaar zullen zijn.

Het "Bijgewerkt tot 30-08-2008" kun je dus met een flinke korrel zout nemen als je in het buiteland geweest bent.

› reageer

Op de 14e van de maand krijg ik altijd nieuw Flex-tegoed, en daar heb ik ook een sms van gehad. Alleen als ik inlog heb ik nog geen nieuw tegoed erbij. Zou het niet kloppen, of zal ik nog gewoon even afwachten?

› reageer

@hugo boss..

Flex tegoed heb je zeker ontvangen.. alleen heeft de status qua vernieuwing op het internet soms een vertraging..dus dat moet goed zitten!

› reageer

Thnx! ja, hij is nu aangepast

› reageer

Als vervolg op mijn eerdere postings; bij mij staat er bij de belstatus nu een bedrag van ca 205 euro. Op mijn facturen staat een veel lager bedrag. Ik heb al 4 weken terug een schriftelijke klacht ingediend. Tot nu toe, geen reactie gehad van T-Mobile. De service gaat met de integratie van Orange zienderogen achteruit. Volgens mij pleegt T-Mobile zelfs een onregelmatige daad. Zowel door het niet reageren op een klacht als wel door het geven van een verkeerde voorstelling van zaken, m.b.t het beltegoed. (Hoewel deze onder voorbehoud is.)

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.