Skype Pro: nieuw abonnement

Skype Pro is alweer afgelopen per april 2008. Echter ik heb hem nog zolang ik die 2 euro betaal per maand. Lijkt misschien duurt t.o.b. viopbuster en de andere zooi. Maar die veranderen zo vaak van voorwaarden en vindt ook de kwaliteit van de gesprekken beroert. Dat heb ik niet met Skype. 2 euro is nog altijd goedkoper dan een UPC bel en tel abonnement.

› reageer

Skype komt met een nieuw abonnement van 2 euro per maand. Er zit dan een starttarief van 4 cent op maar geen minutentarief meer voor bellen naar vast. Bellen naar mobiel blijft een vorstelijke 25 cpm.

Planet Multimedia
Persbericht Skype
Skype Pro

› reageer

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die hiervoor zullen kiezen, terwijl er als alternatief www.freecall.com is: bellen naar vast in heel West-Europa gratis (dus geen ook geen starttik) en bovendien bellen naar NL mobiel voor nog geen 14 cent/min.

› reageer

Het probleem met FreeCalls en de andere Betamax merken is dat de voorwaarden nogal eens veranderen. Dus je moet regelmatig controleren of je nog wel tegen een gunstig tarief belt. En je kunt geen beltegoed meenemen van het ene Betamax merk naar het andere. Maar inderdaad, FreeCalls lijkt inderdaad het aantrekkelijkst van alle Betamax websites.

Overigens is het domein freecall.com in handen van iemand die niks met Betamax te maken lijkt te hebben (M. Silver, freecallsnow@hotmail.com). Ziet er niet echt duurzaam uit.

› reageer

Ook Voipbuster komt met Voipbuster Pro. €1 per maand maar dan ook internationaal gratis bellen. Ik neem aan zonder start tarief. details worden net zoals bij Skype pas later bekend gemaakt. Ik ben benieuwd...

› reageer

Verrek, dat starttarief van 4 cent geldt inderdaad ook voor de huidige SkypeOut gesprekken. Geen wonder dat VoipBuster zo aan de bel trekt.

› reageer

Skype Pro is alweer afgelopen per april 2008. Echter ik heb hem nog zolang ik die 2 euro betaal per maand. Lijkt misschien duurt t.o.b. viopbuster en de andere zooi. Maar die veranderen zo vaak van voorwaarden en vindt ook de kwaliteit van de gesprekken beroert. Dat heb ik niet met Skype. 2 euro is nog altijd goedkoper dan een UPC bel en tel abonnement.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.