Bel1601 verhoogt zijn tarief naar 0,7 cent p/m

Ja wordt wel weer aan de prijs. Zeker ook de starttikken van bv 1643 en 1649 (8 ct of hoger) is te veel. Ga ook maar eens kijken naar een all-in (internet/tv/telefoon) abo.

› reageer

Toen ik vanochtend belde, merkte ik dat het tarief voor het bellen binnen Nederland is verhoogd van 0,5 cent naar 0,7 cent. Het is raar dat deze prijsverhoging nu nog niet op de site staat.

› reageer

Het tarief dat je hoort, betaal je, zeggen ze altijd...
Ze kruipen langzaam naar de 1 ct, en als het zover is ga ik absoluut over op bellen via de kabel of VOIP. Zo graven ze hun eigen graf.

› reageer

Bij ons gaat het nu richting het break even point tussen:
bel 1601 en KPN

Dus dat wordt uitkijken naar VoIP via debitel (mobiel) en Speedlinq

› reageer

Mijn tante, die gezien haar leeftijd (75 jaar) niet meer gaat internetbellen, is al een tijdje geleden overgestapt naar BelVrij Altijd van KPN. Voor 13,95 per maand is dat, aangezien ze nogal veel belt, voor haar nu veel voordeliger, dan 1601, waar ze bijna drie jaar klant is geweest.

› reageer

Dat valt dus wel mee dat ze een graf graven voor zichzelf. Immers een groot deel van de voip markt is tevens in handen van deze company

› reageer

De prijs is nu wel aangepast op de site.

› reageer

Dit is de zoveelste verhoging!
Het is weliswaar niet veel, maar zo gaat het iedere keer. In een ander topic over 1643 hadden we dezelfde discussie. En jawel hoor, het duurt niet lang voordat de volgende 16xx aanbieder volgt.

Dit is een voordurende trend van Finarea het moederbedrijf van alle "voordeel" bel aanbieders. Uitwijken naar Voip heeft geen zin omdat dit allemaal tot hetzelfde bedrijf behoort.
Triest maar waar. Eerst allerlei discount bedrijfjes uit de grond stampen en mensen lokken om vervolgens de prijs op te gaan drijven.

Misschien moeten we met z'n allen toch maar terug naar KPN en tegelijkertijd KPN om voordeel tarieven vragen. Het gaat gelukkig al die kant op. KPN is niet meer het logge en trage telecom bedrijf wat het vroeger was.
Laat Finarea maar lekker zitten met z'n voordeeltjes.

De website van 1601 is inderdaad aangepast maar men heeft niet even de moeite genomen om middels een emailtje zijn klanten over de verhoging te informeren.
Op de website staat ook niets bij de "Heet van de pers" persberichten. Het laatste bericht gaat alleen maar over goedkoop naar Bangladesh bellen. Ja, daar zit ik op te wachten!!!!

› reageer

Ja wordt wel weer aan de prijs. Zeker ook de starttikken van bv 1643 en 1649 (8 ct of hoger) is te veel. Ga ook maar eens kijken naar een all-in (internet/tv/telefoon) abo.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.