Orange mag de keuze op het eerste gezicht wel makkelijk maken, maar..... wij hadden een SIM-only abbo sinds jaren. Het laatste jaar € 16,25 voor € 32,50 beltegoed. Nu, bij poging tot verlenging, blijkt dat orange nog slechts een abbo ban €15 per maand aanbiedt met... € 15 beltegoed. Maak ik alles op, dan krijg ik nog € 15 "gratis" er bij. Echter wat hier van overblijft aan het einde van de maand kan ik niet meenemen. Kortom, wat van mij is blijft niet van mij. Zal dus helaas moeten overstappen. En als een gek op de vakantie in Maart het beltegoed van ongeveer € 160 per SIM opmaken!
› reageerOrange maakt kiezen tussen prepaid en abonnement makkelijk met een nieuwe abonnementsvorm. Degenen die een keuze moeilijk vinden, kunnen een maand lang het Orange abonnement proberen.
Door: Tim Wijkman (GSMHelpdesk.nl)
Veel consumenten tijfelen of het verstandig is om een abonnement af te sluiten, of om bij de prepaid aansluiting te blijven. Daarom stelt Orange klanten vanaf vandaag in de gelegenheid een Orange abonnement vrijblijvend één maand te testen. Als het abonnement niet bevalt, kan de klant het abonnement na de betreffende maand weer opzeggen. Het Orange Abonnement 1 maand is verkrijgbaar in een bundel van van 15 euro tot 150 euro per maand, zodat de klant werkelijk kan ondervinden of de betreffende bundel afdoende is.
Orange introduceert naast het 1-maand abonnement nog twee andere contractopties. Klanten kunnen nu ook een abonnement afsluiten voor een half jaar of anderhalf jaar. Orange blijft daarnaast abonnementen met een contractsduur van één en twee jaar aanbieden.
Tsja, netjes, maar ik weet niet of de consument hierop aan het wachten is. Telfort heeft het ook al langere tijd, maar daar slaan
de 1,5 jaar abonnementen niet echt aan. De laatste cijfers van Orange waren natuurlijk niet al te best, dus proberen ze nu alles om die klanten binnen te krijgen? Aangezien de toestelprijzen ook erg laag blijven?
Iemand van binnen de organisatie die daar antwoord op kan geven ;-)
Mmm, vandaar dat ik nu 4 voudig klant ben, dacht dat 2 het maximum was.
alle voordeelbundels 1 maand gratis
Je mobiele abonnement aanpassen aan jouw situatie doe je met de Orange Voordeelbundels. En tot en met 1 april 2007 kun je die nu allemaal een maand lang gratis uitproberen. Handig als je op het punt staat naar het buitenland te gaan bijvoorbeeld. Activeer de voordeelbundel Bel op reis en ervaar hoeveel voordeel je dat oplevert. Proberen verplicht je tot niets.
Zijn de 6 maanden abo's al ingegaan? Zie ze nergens staan.
› reageer"alle voordeelbundels 1 maand gratis"... dat klinkt aantrekkelijk, zeker als je er meerdere (allemaal?) tegelijk kunt activeren.
› reageerDe voorwaarden die bij de Orange World bundel staan (op de genoemde pagina) zijn erg up-to-date:
Van 30 mei t/m 31 juli 2006 geldt een speciale aanbieding en kun je voor € 6 onbeperkt internetten. Orange hanteert een fair use policy. Verbruik je meer dan 250 MB dan heeft Orange het recht het verbruik boven die 250 MB in rekening te brengen tegen het tarief voor dataverkeer van het geldende Orange abonnement.
Oogt zeer professioneel
wat bedoelen ze met het recht, hiermee wordt niet duidelijk aangegeven of ze het daadwerkelijk gaan doen.
› reageerOrange mag de keuze op het eerste gezicht wel makkelijk maken, maar..... wij hadden een SIM-only abbo sinds jaren. Het laatste jaar € 16,25 voor € 32,50 beltegoed. Nu, bij poging tot verlenging, blijkt dat orange nog slechts een abbo ban €15 per maand aanbiedt met... € 15 beltegoed. Maak ik alles op, dan krijg ik nog € 15 "gratis" er bij. Echter wat hier van overblijft aan het einde van de maand kan ik niet meenemen. Kortom, wat van mij is blijft niet van mij. Zal dus helaas moeten overstappen. En als een gek op de vakantie in Maart het beltegoed van ongeveer € 160 per SIM opmaken!
› reageer