Samsung Ultra Smart F700: iPhone killer?

die heeft geen toetsenbord

› reageer

Samsung lijkt haar antwoord op de iPhone gevonden te hebben met de Samsung Ultra Smart F700:

De specs liegen er in ieder geval niet om:

Seoul, February 8th, 2007: Samsung today announced a new addition to its Ultra portfolio with the introduction of Ultra Smart F700. This revolutionary mobile phone will be showcased at 3GSM World Congress, the largest telecommunications event, next week. The F700 features unrivaled design and brings a superior range of multimedia experiences to consumers.

The Ultra Smart is a part of Samsung’s Ultra portfolio which boasts a full touch screen as well as QWERTY key pad. It reflects the recent trend in telecommunications industry of touch screen user interface and, for users who are not yet familiar with a touch-screen-only user interface, it also implements a QWERTY key pad and VibeTonz technology which allows them to feel the buttons accompanied by responsive vibrations. A “Drag and drop” method of touch screen was adopted for easier menu navigation along with music play list control for an expanded multimedia experience. Volume, play lists, brightness of screens as well as other menu control can be controlled utilizing the touch screen.

As speed is becoming crucial for data communications, Samsung has included the latest trends in mobile to the Ultra Smart F700. The Ultra Smart reflects the latest speed of 7.2 Mbps under the High Speed Downlink Packet Access (HSDPA) network. Once the 7.2 Mbps HSDPA network completely deployed, F700 users can download an mp3 song (about 4MB each) in 4.4 seconds. A full HTML browser along with the QWERTY key pad enables easy access to the internet for e-mail and data services.

Using the new F700, business and creative professionals are able to view content on a stunning 2.78" color display. The device features first class entertainment with a top-of-the-line 5 mega-pixel camera with auto focus and Bluetooth. With 7.2 Mbps HSDPA, it makes it easier to watch videos, listen to songs, share high-quality photos, or catch up on email on the move.

“The introduction of our Ultra Smart F700 reflects the needs of today’s consumers by including features such as touch screen, enhanced connectivity to mobile internet, and access to an array of multimedia content,” said Geesung Choi, President of Samsung’s Telecommunications Network Business. “The Ultra Smart F700 is a good example of how mobile phone will evolve in the future. Samsung will focus on bringing products that reflect and pursue our position as a premium leader”

Bron
Meer plaatjes

› reageer

Apple vs. Samsung: 1-1

› reageer

Maak daar maar 2-0 van!

We hebben het al met zo ontzettend veel flops gezien. Neem nou als voorbeeld de iPod vs M$ Zune....

› reageer

dan toch eerder 0-1.
Wel camera, wel UMTS en zal deze door meerdere providers ondersteund worden!
En grootste voordeel: hij zal geen uitgebreide beveiling voor afspelen muziek/films aan boord hebben!
Maar goed, design is natuurlijk wel voor Apple!! En we betalen toch voor het design?!

› reageer

Hier meer info + veel andere coole modellen.

› reageer

en helaas geen wifi. :-(

› reageer

Ik ken iemand die bij Samsung werkt en die vertelde me het volgende over de F700.

Wat betreft voor de NL-markt. (dit omdat volgens hem wordt het toestel voor elke land(landgroep,regio) met een andere specificatie uitgebracht)..

1). Het toestel wordt rond november op de NL markt uitgebracht.
2). De hoge pitten in Korea zijn aan het beraden welke OS, Win M6.0 of Symbian er gebruik wordt.
3). Het toestel heeft Wifi
4). Het toestel heeft ingebouwde GPS.

Verder vertelde die me dat het toestel met de Iphone en de N95 moet gaan concurreren...

P.S. mag geen naam van diegene noemen en dit is van wat ik gehoord heb, dus het is (nog)niet 100% betrouwbaar..

Ben benieuwd....

› reageer

nee dit is geen killer, maar de p520 wel daar wacht ik op namelijk.

› reageer

@antispam: hoe kunnen ze in dit stadium 3 maanden van te voren gaan beraden welk OS erop komt... Yeah Right..

› reageer

@tmotion

Het kan wel zo zijn dat die dit al een tijdje van zijn baas gehoord heeft en die nu pas aan me vertelt. Maar goed, we zullen het zien..

› reageer

Ik ben gister naar de Vodafone winkel geweest, aangezien ik per 07 -november kan verlengen en dit toestel GRAAG wil hebben...
Helaas wisten ze mij daar helemaal niks te vertellen over het toestel en werd er gezegd dat het toestel voorlopig niet uit kwam in Nederland.... Dit terwijl er op de website staat dat het begin november te koop is..
Wie weet er meer?

› reageer

Lijkt me wel dat hij binnenkort uit gaat komen in nl, zetten ze niet voor niks op de website.
Overigens zit er geen 5mp camera op volgens enkele websites, maar een 3.2 Mpixel camera.

› reageer

Hij is te koop in de Vodafone Winkel, echt super telefoon

› reageer

Zo te zien staat hij sinds vandaag ook op de Vodafone site als leverbaar toestel ipv coming soon.
Wel duurder geworden.

› reageer

Hij is van totaal €432 naar €508,60 gegaan berekend over 2jr verplichte kosten. Maar bij de 2e zit 1jr Mobiel Internet bij. En daar koop je toch een HSDPA PDA(achtig) toestel voor..
Met een 1jr abo kun je hem voor totaal €539,83 krijgen met internet of €485,84 zonder internet.

› reageer

Hij is van totaal €432 naar €508,60 gegaan berekend over 2jr verplichte kosten. Maar bij de 2e zit 1jr Mobiel Internet bij.

Kwam zelf op € 553,60 (8 * 9,95 + 16 * 22,50 + 12 * 9,50) uit.

Is de NL versie verder dezelfde als in Duitsland verkocht wordt? (voor € 399,90 zonder contract, incl. 4 GB kaartje)

› reageer

Mijn fout, heb 2 maanden overgeslagen Geen idee of het dezelfde is. Maar zit zeker geen 4GB kaartje meegeleverd.

› reageer

Deze vind ik persoonlijk een mooiere

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1257544//

› reageer

die heeft geen toetsenbord

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.