KPN beloont wervende klanten

Volgens mij kan dat niet, er moet een nieuw abo afgesloten worden en van de vaste lijn naar bijv Slim wordt toch als een soort verlenging gezien.

Wel jammer dat je geen mobiele telefoonabo's kan verkopen.
Deze actie levert niks op.

› reageer

Zie:

KPN beloont wervende klanten

Lijkt me wel een leuke actie

› reageer

Geen mobiele telefonie zo te zien...

Voor de rest wel grappig...

› reageer

Je moet minimaal 50 euro opbouwen voor ze het uitbetalen...

› reageer

Toe maar, wel een hele 15 euro per klant, ze zijn weer gul bezig bij KPN..

› reageer

mwah 15 euro is redelijk voor voor een simpele verwijzing.. ik bedoel die abos worden ook elke dag door 1000en mensen aangesloten uit eigen wil zonder dat ze door iemand zijn doorgestuurd dus dit is gewoon een extratje.

Wat wel weer bijzonder jammer is; pas vanaf 50 euro keren ze uit dus je moet minstens 4 klanten aanmelden voordat je uberhaupt iets scoort. Ze rekenen dan ook op heel veel mensen die 1 of 2 mensen aanbrengen; kost ze niets.

Wat ik me overigens nog afvraag, hoe zit het met klanten die nu gewoon een gewone vaste lijn hebben van kpn, als ze overstappen naar slim (2 euro duurder en met gratis minuten) geldt dat ook als nieuwe klant of moeten ze eerst kpn opzeggen en dan weer aanmelden?

› reageer

Volgens mij kan dat niet, er moet een nieuw abo afgesloten worden en van de vaste lijn naar bijv Slim wordt toch als een soort verlenging gezien.

Wel jammer dat je geen mobiele telefoonabo's kan verkopen.
Deze actie levert niks op.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.