Sony Ericsson K608i T-Mobile Prepaid voor €69,95

headset en datakabel

› reageer

Gisteren voor €69,95 een SE K608i met los T-Mobile Prepaid pakket gekocht bij de T-Mobile shop in Leeuwarden gekocht. Naar mijn idee een goede aanbieding gezien de specs:

Dual UMTS/GSM triband 900/1800/1900
TFT 1.8" 176x220 pixel 262k color screen
1.3 megapixel camera with 4x digital zoom and flashlight
Full screen video recording and viewing
Videocall
Bluetooth
Infrared
USB
MP3/AAC Player
Radio FM with RDS
72-tone polyphonic ringtones
32mb internal memory
Java MIDP 2.0 and 3D games
Macromedia Flash Lite
GPRS class 10

K108i moet K608i. Iets te enthousiast! Sorry

› reageer

Hoe weet je van de actie? Stond hij zo in de winkel? Foldertje?

Weet je ook of het een landelijke actie is?

› reageer

Nee, was net die dag binnengekomen als prepaid toestel en werd door een medewerkster aangeboden.

› reageer

oke.. weet je of hij een simlock heeft, omdat het simmetje los werd aangeboden?

En verder, bevalt het toestel en heeft de verkoopster nog wat over de actie gezegd?

› reageer

de K608i is de T-Mobile versie van de K600i, dus de kans dat er een simlock op zit is erg groot.

› reageer

Zit een simlock op, maar dat was te verwachten. Voor de rest zei de verkoopster er niets over. Ik vond het wel frappant dat de doos met het toestel en de simkaart apart waren.

› reageer

Welke kleur heeft het toestel?
Volgens de SE website is de K608i in "Silky White" of "Pearl Silver" leverbaar; de K600i is er alleen in "Aluminium Silver".

Zit er een T-mobile logo op en hoe zit het met de branding?

Wel erg jammer dat er geen extra geheugen in kan, voor de rest wel een leuke aanbieding. Ik twijfel nog.

› reageer

Silky white en t-mobile op frontje plus natuurlijk t-mobile software. Niet echt onoverkomelijk aangezien er nog genoeg andere thema's instaan. Voor het logo op het frontje is er altijd nog het suikerklontje. Ja, dat geheugen is natuurlijk wel een issue, maar ik gebruik m niet als een smartphone.

› reageer

Hoeveel geheugen zit erop dan? En wat wordt erbij geleverd behalve de oplader? Datakabel misschien?

Voor de rest wel een erg goede aanbieding vind ik..

edit: o ik zie net 32 mb staan.. minpuntje..

› reageer

... maar wel uit te breiden met extern geheugen. Overigens zit daar ook weer een prijskaartje aan

› reageer

Nee, de K608 heeft net als de K600/V600 géén uitbreidbaar geheugen. vandaag de vraag

› reageer

Macromedia Flash Lite
Sorry, iets té snel gelezen ...

› reageer

headset en datakabel

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.