@ Superzeef, dus jij gaat er van uit dat iedereen hier Hotmail gebruikt? Er zijn ook nog deftigere maildiensten zonder het Microsoft logo. Bovendien zijn er zelfs gebruikers die helemaal geen Microsoft () producten gebruiken... _/-\o_
› reageerZojuist in de mail:
Beste Relatie,
Via een samenwerkingsverband, heeft U de mogelijkheid om via ons kantoor, vrijblijvend een afspraak te maken met de hypotheek adviseur van Safier Advies.
Mocht dit een geslaagd afspraak zijn dan ontvang U een aantrekkelijke korting !!!
Daarnaast krijgt u vanons een gratie telefoon !!
Mocht U nog vragen hebben, dan kunt U via de mail info@***.nl Uw vraag stellen.
Met vriendelijke groet,
Felice Telecom
Lekker vaag mailtje... Totaal niet relevant voor telecommers, gebrekkige spelling, Felice Telecom en Mobieltje.nu worden door elkaar gehaald en ik kan me niet heugen dat ik me heb opgegeven voor hun zogenaamde nieuwsbrief.
Voor degenen onder ons die vastzitten: ik zou maar reageren want je krijgt gratie volgens de e-mail!
Je zou eens de headers van het mailtje door Spamcop moeten halen; of hier (zonder de mailadressen) de headers moeten plaatsen. Dan is duidelijk wie/wat er achter zit - nu zegt 't niet zoveel? Zit er een unsubscribelink in de mail?
Sowieso nergens op reageren, ook niet op uitschrijven... gewoon verwijderen is het beste volgens mij...
› reageerKan die opties zo snel niet vinden in het vernieuwde Hotmail...
Zit iig geen unsubscribe-link in.
Ik zou ook nooit een unsubscribe knop gebruiken. Dat is de manier om spammers te laten weten dat het een bestaand emailadres is. Gewoon op delete & report drukken in de nieuwe hotmail. (denk dat het verwijderen en rapporteren heet in het nederlands)
› reageer@ Superzeef, dus jij gaat er van uit dat iedereen hier Hotmail gebruikt? Er zijn ook nog deftigere maildiensten zonder het Microsoft logo. Bovendien zijn er zelfs gebruikers die helemaal geen Microsoft () producten gebruiken... _/-\o_