Samsung wil sms herdefiniëren

dit is echt zo oud als de weg naar rome met een nokia 3330 of 3310.

daarr noemden ze het chatten en ging via sms

› reageer

Samsung wil de manier waarop mobiele bellers sms'en volledig herdefiniëren, het Zuid-Koreaanse bedrijf ziet in sms de ideale en moderne vorm van chatten.

Het fenomeen sms kan volgens Samsung gebruikt worden als voor zogenaamde "text threaded conversation". Google biedt al iets vergelijkbaars met zijn e-maildienst Gmail. Hierbij zijn alle berichten gerangschikt als gesprekken, waardoor je in een oogopslag kunt zien met wie er gecommuniceerd is.

Door text threaded conversation-technologie te combineren met de huidige sms-techniek, verwacht Samsung een sms-revolutie te beginnen. Door foto's toe te kennen aan contactpersonen, verandert de sms-inbox in een soort instant messenger.

Samsung zegt deze nieuwe techniek zeer snel op zijn mobiele telefoons te implementeren, het is echter onbekend om welke toestellen het zal gaan.

Bron: Portablegear

› reageer

Dat klinkt wel tof, een foto bij de sms enzo. Als ze er maar niet te veel informatie in proppen vind ik het goed. Jammer genoeg ben ik niet zo'n Samsung liefhebber.

› reageer

hmmm. Leuk msn op je mobiel.... Ik denk dat het wel populair wordt bij de jongeren. Maar hoe berekent de providers de berichten? Chat is chat en sms is sms. Als je voor elke regel als een sms bericht wordt gefactureerd, is de lol gauw af.

› reageer

dit is echt zo oud als de weg naar rome met een nokia 3330 of 3310.

daarr noemden ze het chatten en ging via sms

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.