Grote brand T-mobile hoofdkantoor

Als ze de mist voor rook hebben aangezien ... Of andersom ...

› reageer

Grote brand in kantoorpand Den Haag
(Novum) - In een zes verdiepingen tellend kantoorgebouw in Den Haag heeft donderdagochtend een grote brand gewoed. Niemand raakte daarbij gewond, meldt de brandweer. Vier etages hebben ernstige rook- en brandschade opgelopen. Ruim honderd werknemers van T-Mobile kunnen donderdag niet naar hun werk.

De brand in het kantorencomplex aan de Waldorpstraat ontstond rond 05.45 uur. De derde, vierde en zesde etage stonden al snel vol rook, zegt een woordvoerder van de brandweer. De vijfde etage heeft zware brandschade opgelopen. De oorzaak van de brand is waarschijnlijk kortsluiting in een koffieautomaat.

donderdag 22 maart 2007 09:30

› reageer

Zal eerder een aangebrandde klantenservice medewerker geweest zijn, of hebben ze de klachtenbrieven ritueel verbrand

Oh lees nu oorzaak koffie automaat, aan DE koffie zat altijd al een scherp randje en zonder koffie wordt er trouwens sowieso niet gewerkt...de komende weken zeker weer geen belstatus beschikbaar...

› reageer

Koen, als je als moderator niets beters hebt te melden...

› reageer

Gelukkig zit (een groot deel van?) het callcenter in Breda...
Die belstatus moest ik ook meteen aan denken....die zal nu wel weer 'op zwart' gaan.

› reageer

@evdm: Had een lollige bui vanochtend, al is het een post op persoonlijke titel: zelfs moderators hebben dat wel eens

› reageer

=

› reageer

Gelukkig zit (een groot deel van?) het callcenter in Breda...

Nope, is juist een klein deel van de totale klantenservice.

› reageer

Over belstatus gesproken, ik lees net hetvolgende in de Consumentengids erover:

'Al een paar weken was de informatiesite via welke ik mijn belkosten check bij Y-Mobile wegens onderhoud en dergelijke regelmatig niet beschikbaar. Ik heb hierover een brief gestuurd. Met excuses voor het ongemak kreeg ik daarop 2 maanden lang mijn belbundel gratis, en een prachtig boeket bloemen thuisbezorgd.'

Oftewel: Een brief sturen allemaal!

› reageer

@Bami..

Prima als je mensen corrigeert, maar doe het dan wel goed, want R-OO-B heeft het wel degelijk bij het juiste eind..

› reageer

Halen jullie niet twee zaken doorelkaar? Klantenservice en callcenter zijn twee verschillende begrippen. Callcenter hoeft niet hetzelfde te zijn als klantenservice. Callcenter is (meestal) onderdeel van de klantenservice.

› reageer

Zo kan je ook bekijken ja, grootste gedeelte callcenter zit in ieder geval in Breda..

› reageer

De koffieautomaat heeft gewoon te veel overuren gemaakt wegens de T-Mobile videoclip van Frans Bouwer, dus geen deel 2?

› reageer

Bob de Bouwer of Frans Bauer

› reageer

Oeps, die laatste natuurlijk.

Zou T-Mobile daar mee de mist in zijn gegaan???

› reageer

Als ze de mist voor rook hebben aangezien ... Of andersom ...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.