KPN[Telfort] Telfort, bellen voor een paar seconden, 1 minuut van bundel

@armando:Ja dat hebben meerdere maar je gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut. En daar zit juist het probleem.

› reageer

Al twee jaar een simonly abbo van Telfort, deze steeds met een jaar verlengt, zo ook in Januari 2007, wat blijkt. Had ik in het verleden een rekening van rond de 15 euro, nu is dat 86 euro geworden. Via specificaties online kon ik zien dat gesprekken die 10 a 20 sconden duuren nu 1 minuut voor wordt gerekend, ook bij vrienden waar de voicemail aanstaat en ophang, ook een volledige minuut van mijn bundel. Ik bellen met klantenservice, hoe zit dit? In de nieuwe voorwaarden van Juni 2006 moet ergens staan: Je betaalt per seconde en geen starttarief. Gesprekken korter dan een minuut worden gefactureerd als één minuut. Dit staat niet in de algemene voorwaarden maar gewoon op de site. Toen ik online verlengde op de Telfort site, moet je aanvinken dat je akkooord gaat met algemene voorwaarden, maar dat van die gesprekken korter dan 1 minuut staat er niet, de klantenservice ging dit uitzoeken en mij terugbellen. Welke provider kan je nog seconden van belbundel aftrekken???

› reageer

Alleen orange nog (helaas ) [sub]en misschien wat MVNO's...[/sub]

Het effect is nihil daar, door het starttarief (6ct )

› reageer

Bij T-mobile Relax abonnementen is het toch ook nog per seconde?

› reageer

Nee, vanaf 17 oktober 2006 niet meer (bij verlenging of nieuw abonnement).Bestaande klanten houden dit wel.

› reageer

Telkens nieuwe manieren zoeken om op zo onoverzichtelijk mogelijke manier meer geld af te troggelen van klanten. Ik word er kotsmisselijk van...

Gooi verdomme toch gewoon de tarieven 1 ct/minuut omhoog, maar kom niet met dit soort geintjes! Telkens 1 minuut kwijt omdat een of andere lamzak z'n voicemail aan heeft staan, da's toch niet van deze tijd? ...

› reageer

Je kunt ook na de telefoon 4x te laten overgaan, ophangen (en eventueel opnieuw proberen te bellen). Zolang je voicemail niet krijgt en ophangt voordat er wordt opgenomen wordt er ook niet afgetikt. Dat doe ik altijd

› reageer

[offtopic]
Ik heb simyo en die rekent ook per seconden af. Helaas wel een start tarief van 7 eurocent. Dus niet alleen Orange !
[ontoppic]

› reageer

Simyo is geen abonnement Sverrips..

› reageer

@rclashen: als iemand zijn toestel uit heeft staan of geen bereik heeft dan krijg je meteen de voicemail. Dus jouw tip gaat niet altijd op

› reageer

Bij Vodafone betaal je ook nog per seconde.

› reageer

@armando:Ja dat hebben meerdere maar je gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut. En daar zit juist het probleem.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.