[Nokia N95] Aanbiedingen N95

Nu bij BelCompany;
De Nokia N95 met Hi 30 + eindeloos online (9,95) GRATIS (let op: tijdelijke aanbieding)

En de Nokia N95 8GB met een Voda 22,50 + zorgeloos (9,50) €139,99
Ook een mooi prijsje

› reageer

De Nokia N95 wordt nu verscheept naar verschillende landen en binnenkort zal die ook in onze kikkerlandje beschikbaar zijn. Ik vroeg me af of hij ook al gratis zal zijn bij een 2 jarige abonnement.

De kans lijkt mij te klein, maar misschien hebben één van jullie er wel gevonden. Dus post hier alle aantrekkelijke aanbiedingen van de Nokia N95. _/-\_

› reageer

de kans is klein, maar het zou kunnen
ik heb er nog geen gezien.
zodra er een aanbieding is, ga ik er gelijk eentje bestellen

› reageer

Ik heb bij bol.com gezien dat ze het daar al verkopen. Maar hij is daar niet gratis met een 2 jarig abonnement. Je betaald minstens € 200,-- tot € 350,-- max. Vind ik natuurlijk veels te duur als een student. Dus mocht je nog een leuke aanbieding vinden deel het alsjeblieft met ons

› reageer

lijkt me stug... telco's sponsoren max 400/500 euro bij 2-jarig. Als de goedkoopste webshop 'm dan voor 700 aanbiedt weet je zeker dat het om oplichting gaat wanneer deze gratis bij 2-jaar wordt aangeboden.

› reageer

@ DeSteef

Hoe bedoel je met die sponsoring en belasering? Want ik snapte je verhaal niet echt?

› reageer

Ik zag een tijd geleden een nieuwsbericht dat Nederland niet tot de key markets behoorde en dus pas ergens in april aan de beurt zou komen.

Eén van key markets is GB, laat ik nou net vanochtend in Londen aangekomen zijn voor een project .

Ik laat het wel weten hoeveel ze hier kosten. Heb nog niet de kans gehad om in de stad te komen. Voor maximaal 450 pond neem ik er eentje mee

Als ik er een heb, moet ik mijn oude telefoon wel kwijt natuurlijk. Iemand interesse in een SE W950i?

› reageer

Ik had vandaag bij nu.nl onderdeel "plugged" gelezen dat de advies prijs van de N95 € 550 was. Yeah Right was dat maar zow. Dan was die echt gratis bij een 2 jarig abonnement.

=http://www.nu.nl/news/1019226/130/Nokia_N95_naar_Europa.html/]Nu.nl

› reageer

Die 550 euro zal waarschijnlijk zonder BTW zijn.

› reageer

Op Nieuwemobiel.nl wordt dir toestel ook goed bijgehouden en ik zelf volg dit toestel al vanaf het begin dus verleden jaar.
Bij nieuwemobiel hadden ze ook over de prijs van de rond 550 euro zonder subsudie, maar hij als eerste in Engeland leverbaar waar tie nu misschien al beschiekbaar is .
Ik zelf ga wachten tot tie wat goedkoper zal worden, want je moet nu al gauw 300 euro bijbetalen met een duur abbo waar ik nu geen zin in heb want dat toestel zal zeker goedkoper worden.

› reageer

Hij is idd nu veels te duur. Echt jammer, had hem graag willen hebben , maar een dure abonnement en dan nog eens € 300,-- bij betalen? Neej alsjeblieft niet, kan me geld wel beter besteden. Wel balen hoor dat die zo duur is.

› reageer

Achja hij zal wel snel goedkoper worden... providers kunnen toch ook alleen maar aankomen met reclames als nu gratis bij een abonnement... nu 300 euro bij een abonnement kan echt niet dat is meer antireclame

› reageer

voor een abonnement van ongeveer 20 a 25 euro per maand, betaal je nog iets van rond de 300 euro bij.
zo duur is dat per maand ook nog niet, maar je moet wel véél bijbetalen....

› reageer

Ik heb hem besteld met 1-jarige verlenging van een flex40 abo. Moet 262 euro bijbetalen. Op zich wel ok met een 1-jarig abo.

› reageer

Wat zo goedkoop? Waar heb je die aanbieding gezien dan? Dan zou die met een 2 jarig abonnement wel gratis moeten zijn.

› reageer

T-Mobile scheelt niet zoveel bij verlengingen 1/2 jaar... Meestal zo rond de 20/30 euro...

› reageer

@stephancarels

Op 2call.nl is de nokia N95 bij een 1-jarige Flex 40 te krijgen voor 262 euro, voor een 2-jarige verlenging moet je nog 237 euro betalen, dat maakt dus heel erg weinig uit.

› reageer

Wel mooi toestel maar veel te duur voor de specs.
Volgens mij doen de betere smartphones van mio en qtek niet onder voor dit toestel en zijn veel meer betaalbaar.

› reageer

Name one? Ik zou geen toestel weten wat de zelfde specs heeft.... Eventueel de F700, maar die duurt warschijnlijk nog langer.

› reageer

Er is idd geen betere telefoon dan de N95. Alle andere smartphones hebben volgens mij niet zo geadvanceerde opties.

De N95 heeft een vet groot beeldscherm waar je echt films op kunt afspelen. Je kan ook nog een foto's maken met de 5 Mega Pixel camera. Ik ken geen andere smartphones die films kunnen afspelen als de N95 en 5 Mega pixels foto's kan maken.

IN het kort gezegd de N95 is gewoon de telefoon van nu !

› reageer

Heb net de 12 fotos gezien van de 5mp camera. ze vielen me net als mijn n80 3mp weer tegen. maar misschien dat dat nog niet helemaal uitontwikkeld is. Ben wel benieuwd als die betaalbaar is gaat mijn n80 omgeruild worden voor zn grote n95 broer

› reageer

Nou dan kan je nog afwachten als je je N80 wilt vervangen voor een N95. Hij is echt duur, ook met een dure abonnement. Ik wilde hem ook, maar denk dat ik toch maar een N73 Music Edition ga halen.

› reageer

ik vind wel een goedkope manier :-)

› reageer

Net als bij de n91(8g) is het beter meteen bij de eerste "openings aanbieding" er maar voor te gaan. Dit toestel zal niet snel goedkoper worden de komende maanden. De N91 werd eerst zelfs steeds duurder en is nu qua prijs blijven hangen (nog steeds niet gratis of goedkoop dus)

En dit is naturlijk ook geen simpel toestel wat voor "niets" van de hand gedaan wordt.

› reageer

Via TV ben ik deze aanbieding tegengekomende NOKIA N95 op het Debitel-KPN netwerk met450 belminuten voor 25 euro + bijbetaling van 277 euro.
Deze aanbieding kan je vinden op Simshop .nl.
Ik vindt het een goede aanbieding ik zal ze morgen bellen en om meer informatie vragen.

› reageer

Nou ik vind het geen goede aanbieding. Zowie zo hoor ik geen goed nieuws over het netwerk Debitel en dan moet je alsnog en €277,- bij betalen voor de telefoon. Ik vind € 200,-- bij betalen veels te veel.

Ben ook maar een student

› reageer

Dan moet je niet naar dit soort toestellen kijken want die kosten nou eenmaal meer.
Of je gaat eens een paar weken niet uit ofzo zodat je kan sparen?

› reageer

Hallo zeg, ik zeg ook niet dat ik arm bent, maar ik wil niet naast een 2 jaar abonnement van €30,-- (totaal €720,--) ook nog eens min. €250,-- bij betalen voor een N95 (Subtotaal €970). Zo gek ben ik ook weer niet. Tis jammer dat die zoveel kost !

› reageer

Ja maar het blijft een goede aanbieding

› reageer

Het mag misschien een goede aanbieding zijn, maar toch vind ik het bedrag een beetje boven mijn budget. Kan me geld wel beter besteden, zoals een vakantie ofzo.

› reageer

Dan moet je dat lekker doen hebben ze ook mooie forums voor :-)
Ik vind het wel een goede deal en dat je wat moet betalen voor dit toestel was wel te verwachten was ook zo met de andere N serie van nokia

› reageer

op 2call.nl staat een abbo van telfort 300 voor 33,00 euro per maand voor 2 jaar en je hoeft er maar 173 euro bij te betalen. voor mij is dit nog het beste aanbieding en het ziet er ook naar uit dat ik deze zal gaan bestellen als ze niet nog verder zullen dalen

› reageer

Dat is een vette aanbieding ! !

› reageer

Jij bent snel van mening verandert. De vorige aanbieding kost totaal 970 euro en heb je volledig afgekraakt vanwege de hoge kosten. Deze Telfort actie is maar 5 euro goedkoper (965 euro) en je vind het een goede aanbieding

› reageer

Nou hij klinkt wel veel goedkoper, maar ik ga hem echt nog niet halen hoor ik wel namelijk geen Telfort abonnement maar een Orange. Vind ik veel fijner....dusja....

› reageer

weet je wel wat je wel wil dan, sorrie hoor maar eerst afkraken en dan weer positief doen om 5 euro.... goedkoper en dna later weer zeggen dat je het toch niet doet...

› reageer

Je kunt hem los bestellen... Maar of het betrouwbaar is Ik zag op marktplaats een advertentie voor deze Nokia, en hij woonde in Groningen. Nu mail ik, dat ik hem wil kopen, en krijg ik deze link <knip>

› reageer

die actie bij 2 call kost inderdaad 5 euro goedkoper maar hebben jullie ook gekeken naar de belminuten die je krijgt bij debitel-kpn.
Namelijk 150 minuten per maand meer dus je moet maar zelf oordelen welk beter is.
Ik vind zelf nog steeds de debitel-kpn.

› reageer

@bati40:
Dat is dus 33*24+173=965 euro.

Maar los kost hij 670 euro. Dan neem je er Telfort 300 bij voor 8,95 per maand, dus totaal 885 euro. En dan is het toestel nog unlocked ook.

› reageer

@Jacco2
ik kan niet zoveel in 1 keer betalen aangezien ik nog student bent, maar ik ben wel bereid om elke maand 33 euro te betalen. vandaar dat ik eerder kijk naar aanbiedingen waarbij ik minder hoef te betalen
het aantal belminuten maakt mij niet veel uit, aangezien dit toch een 2e abonnement voor mij wordt.

› reageer

Let op: bericht
Gepost door ijsprinses op 03/04/2007 18:05
Je kunt hem los bestellen... Maar of het betrouwbaar is Ik zag op marktplaats een advertentie voor deze Nokia, en hij woonde in Groningen. Nu mail ik, dat ik hem wil kopen, en krijg ik deze link < knip>

Deze website probeert een virus op de computer te zetten. Mijn virusscanner geeft een waarschuwing!!

› reageer

@ ijsprinses
Als je van oplichting houdt moet je hem zeker daar bestellen. En eventueel voor nog 19 anderen, want dan krijg je 40% korting. Dat zijn erg dure bakstenen!

› reageer

Ik was het ook niet van plan! Blijkt maar weer eens hoeveel oplichters er op marktplaats staan!

› reageer

kan hem krijgen met verlenging Tmob voor 269 met flex 10 of 40, 1 jaar, maakt niet zoveel uit welk ab ik kies, neem ik er een pit bij, dan krijg ik nog 50 euro toestel korting en eerste 4 mnd pit voor 4.95
toch wil ik het toestel niet, als ik elke dag aan de oplader moet gaan hangen

› reageer

hoi ik heb de n95 gekocht op marktplaats nieuw in doos voor 550 euro met bon en alles en ik heb er mee gespeeld maar het is veel geld voor zo een toestel ik zou nog een paar maanden wachten dan kan je ze los voor 300 a 400 kopen

› reageer

Daar zou ik niet op rekenen. Toestel is net uit en heeft op dit moment totaal geen concurrenten als het om specificaties en formaat gaat. Toestel zal niet binnen een paar maanden een paar honderd euro in prijs dalen. Beter is het dan ook om hem maar gelijk te halen met een 1 of 2-jarige abbo, dan kun je hem evt. ook nog voor leuk geld verkopen wanneer je abbo weer afgelopen is en loop je niet nog een jaar met een verouderd toestel rond, al verwacht ik niet dat de n95 dat snel wordt..

› reageer

met abbo ben je gewoon veel en veel duurder uit ik weet mensen die een eerlijke n95 aanbieden voor 550 euro niet alles op marktplaats is nep maar als je je wil laten neppen met een abbo voor veel geld succes ermee

› reageer

Ik had op de site van www.bellen.com gekeken en zag dat dit toestel gratis is icm met een abonnement van 2 jaar bij Vodafone. (Vodafone basis 27,50)

› reageer

Die aanbieding klopt niet.. De N95 kost €259,00 icm Vodafone 27,50 24mnd.

› reageer

Ik heb even op de site van vodafone gekeken. Maar volgens mij is het een foutje op de site van www.bellen.com

› reageer

Op GSM dealer is hij los te verkrijgen voor 600 euro, dat met een sim only abo is dat een goede deal?

› reageer

Ik heb em voor 199 bij belcompany in de winkel gehaald, icm hi 30 + eindeloos internet 2jr
totale kosten 480+480+199= 1159
absoluut gezien niet de beste deal, maar wel kwaliteit voor je geld.
(hi + eindeloos internet)

› reageer

Soortgelijke 'gewone' gsm toestellen met specs zoals de N 95 zijn er misschien niet, maar je hebt natuurlijk altijd nog de Windows Mobile devices. Vooral de toestellen met touchscreen zoals de HTC TyTn etc. zijn in de dagelijkse praktijk zeker gelijkwaardig aan de N95.

bepalend is vooral wat je gewend bent. Werkte je al langer met Windows Mobile devices of wil je wat tijd investeren om je vertrouwd te maken met het besturingssysteem dan vind ik persoonlijk een WM device superieur. Daarbij hebben de nieuwe devices ook een GPS ingebouwd.

wil je het iets kleiner device en houd je niet van touchscreens of WM dan is de Nokia een goede optie.

Klopt het dat de Nokia internet interface nog bijna even basic is als op de oudere N70? Vooral het moeten bevestigen dat je op internet wilt en daarbij het toegangspunt moet bevestigen vond ik lastig. Ik tik nu op een TyTn en zou het volledige qwerty toetsenbord niet graag missen.

Als je het mij vraagt is de N95 gewoon een tijdelijke hype die weer net zo snel verdwenen is als de run op toestellen zoals de N70.

› reageer

Vanaf dinsdag bij It's Mobile (te vinden in de XXL filialen van It's)

De Nokia N95 voor 169,95 i.c.m. een 2-jarig debitel Kpn 27,50 abonnement. Normaal gesproken betaal je 35 euro, maar nu krijg je dus
24 maanden 7,50 korting.

› reageer

@windcloud; 199 bij een hi30 is niet duur. Voor die prijs in die combinatie heb ik 'm nog niet gezien. Ik wacht nog even tot morgen om te kijken of er in de nieuwe maand wat meer of betere "lancerings-aanbiedingen" komen. (Dan zijn er waarschijnlijk ook wat meer shops die 'm gaan aanbieden)
Debitel waag ik me maar niet aan

› reageer

@Koen

De huidige mda-toestellen voorzien van windows-mobile zijn qua internetmogelijkheden misschien gelijkwaardig te noemen aan de N95 maar qua camera en formaat doen ze naar mijn mening toch zwaar onder. De TyTn heeft een 2MP camera en dat is voor een mda op dit moment ook het maximale. Om nog even op de GPS terug te komen, die is op dit moment ook nog lang niet standaard op de mda's. De enige toestellen die dit op het moment ingebouwd hebben zijn naar mijn weten de mio a701 en de htc p3300. Beide toestellen missen echter het door jouw zo geliefde qwerty-toetsenbordje dus wat dat betreft gaat die vergelijking ook niet helemaal op. Deze toestellen beschikken enkel en alleen over een aantikschermpje en dat weegt wat mij betreft niet op tegen het standaard nummerieke toetsenbordje van de n95.

p.s. De aanbieding van de belco betreffende een hi 30 2jr + eindeloos internet bundel is op dit moment inderdaad de scherpste aanbieding bij een nieuw abonnement.

› reageer

Kennelijk niet via de e-shop want dan blijf ik op 319 euro uitkomen. Is het zeker alleen een aanbieding in de winkels.

› reageer

In de Vodafone online winkel zijn de prijzen ineens sterk gedaald:
Bij 24 maanden Basis 50,00 (eerste 12 maanden 33,95) krijg je de N95 voor niks.
Link

› reageer

Is het nog mogelijk die HI30 na verloop van tijd te laten zakken naar een lagere bundel? Het zal ooit wel ergens vermeld zijn maar kan het zo niet vinden.

› reageer

Gepost door Mrblueeyes op 28/04/2007 22:52
Ik had op de site van www.bellen.com gekeken en zag dat dit toestel gratis is icm met een abonnement van 2 jaar bij Vodafone. (Vodafone basis 27,50)

Ik heb op 28 april gewoon op de link op bellen.com geklikt en het toestel voor deze prijs besteld. In het eerste jaar 18,95 i.p.v. 27,50.
Het toestel is net bij me afgeleverd. Totale kosten 557,40, nog net iets goedkoper dan wat hier op dit moment uit komt.

› reageer

@erikd_0: ik zie nu 229,- staan bij dit abonnement, dus helaas niet gratis.

› reageer

@koen: 2 uur geleden was hij nog wel gratis.

› reageer

Was vast een foutje van Vodafone.

› reageer

Denk het niet want hij is wel afgeleverd.

› reageer

als je even door klikt op bellen.com kom je op de website van vodafone en dan staat er ineens 229 euro bijbetalen

› reageer

Dat bedrag kom ik ook tegen bij VF dus zal inderdaad wel een foutje zijn geweest.

Ondertussen heb ik (als goede klant ) gebeld met Hi voor een verlenging. Via de "achterwacht" werd mij deze bij verlenging van een hi 30 aangeboden voor 240 euro. Dat is wel 41 duurder dan de aanbieding van belcompany maar ik kreeg bij de hi dan wel weer per maand 5 euro korting, dus 25 ipv 30 per maand. Scheelt in 2 jaar 120 euro (heb nu hi25). En niet verplicht een hi eindeloos voor 9.95 per maand (die ook nog goedkoper is als bestaande klant bij de hi-shop)
Het enige wat ik nog als verschil zie is de benelux kaarten die je bij de BC erbij krijgt maar volgens mij is dat niet eens zo relevant gezien de standaard kaarten op het toestel. (en de 1gb kaart zit standaard bij het toestel dacht ik?)

› reageer

De Vodafone online winkel doet vreemd. Nu staan er weer dezelfde prijzen als gisteren. Vanmiddag heeft er echt een tijdje € 0 gestaan bij abonnementen vanaf € 50. Ik werd er door een collega op gewezen...

Hoe dan ook, ik heb hem op 28 april voor niks bij een € 27,50 abonnement besteld en vanochtend ontvangen.

In reactie op de vraag over de kaarten: Je kan ze gratis en voor niks downloaden, ook via je PC. De kaart van Nederland zat er al in.

Ik ben nu bezig met de firmware-update. v10.0.018 van 15-03-2007 zat er in, nu komt v11.0.026 van 17-04-2007 er in. Een download van 113,8 MB.

› reageer

De eerdere aanbieding van BC loopt van 7 t/m 20 mei gewoon door. (staat weer in de nieuwe folder vermeld)

› reageer

BelCompany? Laat me niet lachen. De N95 prominent in de advertentie in de krant vandaag. Zoals ook hier te lezen is, voor € 299,99 bij een Vodafone Basis € 27,50.
In de Vodafone Online winkel exact hetzelfde voor € 259,00.

Is het verschil in prijs de meerwaarde van de dealer?

› reageer

Ik weet niet waar je naar zit te kijken maar in de online folder vanaf 7 mei staat dezelfde combinatie als die tot morgen geldig is.
Dat is dus met hi30 abo en eindeloos internet voor 39.95 per maand en 199 bijbetalen (alleen met nieuw abo)
Het gaat hier dus niet over VF.

(en je VF link gaat naar de BC en de ander werkt niet)

› reageer

correctie (te laat/te weinig rechten voor edit):

BelCompany? Laat me niet lachen. De N95 prominent in de advertentie in de krant vandaag. Zoals ook hier te lezen is, voor € 299,99 bij een Vodafone Basis € 27,50.
In de Vodafone Online winkel exact hetzelfde voor € 259,00.

Is het verschil in prijs de meerwaarde van de dealer?

› reageer

Het verschil zal wel gewoon komen omdat Vf deze combinatie als "aanbieding" heeft. Bc heeft het toestel in combinatie met een hi30 en voor die prijs vind ik m niet (i.c.m Hi)
Het is maar net hoe ze 'm aanbieden.

› reageer

Het lijkt me duidelijk dat ook debitel en It´s Mobile ook met dit toestel de beste actie hebben.

Het toestel kost bij de debitel KPN 35,- abonnement: 169,95
Je krijgt elke maand 7,50 korting ofwel:

24 x 27,50 = 540 euro
Eenmalig = 169.95
Totaal = 709,95

Elke maand 250 belminuten of 500 smsjes.

› reageer

goedkoper ga je het idd niet vinden.

› reageer

Wat is de beste aanbieding als ik echt niets doe met 250 bel minuten. Ik heb er hoogstens 100. En dat is een max. Is die debitel KPN 35 euro nog steeds voor mij de beste? (sorry als dit een wat domme vraag is)

› reageer

24 x 27.50 is 660

› reageer

Bij debitel zeker alleen in de winkel?

› reageer

Inderdaad, dat was een rekenfoutje.

Tsja, voor 100 minuten per maand heb je denk ik geen leuke aanbieding.

Ja, bij debitel alleen in de winkel of bij It's Mobile.

› reageer

Ik kan de betreffende aanbieding niet vinden.
Kan iemand aangeven bij welke aanbieding 'eindeloos Internet' inclusief is en waar ik deze kan vinden?

› reageer

hier

Dat is dan een soort van inclusief want je betaald er dan wel voor natuurlijk. Pagina 3 van de folder.

› reageer

Enorm bedankt voor de snelle reactie.

Zie alleen dat de aanbieding tot gisteren geldig was...

Is deze gelijksoortige aanbieding ergens (anders) nog te krijgen?

› reageer

Nee hoor. Hij staat weer in de nieuwe BC folder van 7 t/m 20 mei.

› reageer

Geweldig. Bedankt voor je hulp!!

› reageer

Je kunt hem ook gewoon los kopen

telecomvergelijker:
toestel: 663,-
*excl verzendkosten

Simonly abonnement KPN MOBIEL (sms/bellen/internet in een): 9,95 p/m
(kun je zelfs voor 12mnd of 24 maanden kiezen)

12mnd: 9,95*12 = 119.40 +663 = 782.40 = 65.20 p/m
24mnd: 9.95*24 = 238.80 +663 = 901.80 = 37,58 p/m

die van 24mnd lijkt me aantrekkelijker dan die van VODAFONE via BC. daar ben je 960,- kwijt... via simonly heb je toch weer 60euro winst (zonder netwerkactie meegerekend)

(althans, je hebt een alles-in-een bundel, bij vodafoon moet je nog BLOX erbij doen wil je dingen voordeliger hebben)

› reageer

iedereen loopt zo te zeuren dat ie duur is!!. maar dat valt best mee als je kijkt wat er allemaal opzit!

koop een een navigatie systeem ben je zo 300 kwijt
of koop een digitale camera ben je ook zo 200 euro kwijt

verder kun je draadloos internetten met de n95
dus als je het zo bekijkt is ie helemaal niet te duur!!

ik heb hem zelf al en hij is echt vettt!!!

› reageer

Sorry hoor, maar het is nog steeds een telefoon maar hij is alleen multi functioneel. Toch blijft hij duur hoor!

› reageer

ben ik het niet mee eens!! want nu hoef je geen navigatie te kopen en geen digitale cam. en dat scheeld weer zo`n 5 a 600 euro

die kun je in je tel stoppen!

› reageer

T-Mobile online shop lijkt me wel wat:

12* 15,50 (Relax web 150) + 359.95 = 545,95

› reageer

Volgens mijn berekeningen inderdaad ook de goedkoopste!!
Waarom staat dit niet bij de vergelijkingen als je de N95 op deze site opvraagt??

› reageer

Als ik het geld zo ineens had, had ik 'm ook wel los gekocht ja. Maar dat gaat dus even niet.
Naar die Vf "aanbieding" heb ik niet gekeken omdat Vf me niet aantrekt. Ik heb het steeds over de hi30 combi.

Vanmiddag bij BC nijmegen geweest maar daar was 'i uitverkocht. Verkoper vertelde dat de prijs van 199 alleen kon door de verplichting van eindeloos internet van 9.95 per maand. Dan zit ik wat beter met 2jr verlenging voor 240 euro en 5 euro p/mnd korting op de rekening (24x5=120/ 240(aanschaf)-120=120 euro). En dat zonder de verplichting van eindeloos internet.
Helaas is 't toestel bij Hi ook even tijdelijk niet aanwezig.

Verkoper zei trouwens ook dat die benelux kaarten op de 1gb kaart niets anders is dan de benelux van nokia maps. Hebben ze er alvast voor je opgezet omdat al die 150 landen zoveel ruimte innemen en er dus nog niet opstaan.
Wat de reden er dan eigenlijk van is weet ik ook niet want als extra kan je het niet zien.

@Stephancarels; volgens mij zit die 5 euro korting per maand er niet bij. Dacht dat je die alleen kreeg als je rechtstreeks naar de hi/kpn gaat

› reageer

Volgens mij is het juist duurder als je een T-mobile abonnement neemt die hierboven is genoemd. Je betaald nu veel meer voor de telefoon dan voor de abonnement kosten.

Bij Belcompany is de toestel € 199,99 bij een 2-jarig Hi abonnement van 39,95 incl. onbeperkt internet. Ook heeft Hi nog een netwerk actie. Je krijgt dan per maand € 5,-- korting op je bundel.

Alles op een rijtje:
24 x €39,95= € 958,80
- 199,99 +
€ 1158,79
24 x € 5,- = - 120,- -
Totaal € 1038,79

Dit is per jaar € 519,40

› reageer

@ Stephan Carels:

Nee, zoals jij rekend is het niet correct. Je vergelijkt een twee-jarig abo met een 1 jarig door het tweejarige te halveren. Dat is niet juist.
Dan is het reëeler om het een-jarige t-mobile abonnement naar een tweejarige om te zetten door te zeggen dat je het tweede jaar een simonly neemt van Relax 150, dus voor 9,75 p.m. x 12 is 117 euro. Tel dat op bij die 545,95 = 663,95 en dit bedrag moet je dan vergelijken met die 1038 euro van KPN. Dat scheelt nog al wat!
Deze vergelijking is ook niet helemaal reeel, geen toch een wat beter beeld!

› reageer

Ik snap dat soort berekeningen toch al niet eigenlijk.
Ik heb nu een Hi25 waarvan de contract periode al voorbij is. Als ik niet verleng loopt het abo gewoon door en betaal ik 25 euro per maand en die verbruik ik ook (meestal iets meer) dus dat maandbedrag ben ik dan toch kwijt.
Als ik nu ga verlengen voor 2 jaar naar een hi30 met 5 euro korting per maand, dus net zoveel als dat ik nu betaal voor een 25, dan gaat 't me alleen om de prijs van bijbetalen voor het toestel.

Kan ik wel een goedkope sim only nemen maar dan ga ik steeds over de bundel heen en betaal ik toch meer dan nodig?
Ik wil alleen zo goedkoop mogelijk het toestel met een vergelijkbaar abo.

› reageer

@ Stephan Carels
tevens is er geen 5 euro (netwerk) korting bij belcompany...
dus die 120 mag je weer bij optellen...

› reageer

Is de netwerk korting niet geldig bij de belcompany? De algemene netwerk acties zijn toch bij elke telecom aanbieder geldig? !

› reageer

Nee dat zit er volgens mij alleen bij als je rechtstreeks bij Hi/kpn besteld. Maar dat gaf ik als "edit" al aan in een bericht voor de jouwe op 07-05

› reageer

Korting van € 5.00 is alleen geldig bij diverse internetshops.
€ 5.00 is ook bij Hi allen geldig op 3 jarige abonnementen.
Bij KPN Mobiel op 1 en 2 jarige abonnementen.
Netwerkt actie op Hi is nu een aantal maanden onbeperkt sms n.

› reageer

Moet dat "3-jarig" niet 2 jarig zijn? Ik kom in ieder geval op de hi site gewoon die korting tegen op 2 jarige abo's. (en 3 jr is een wat raar abo)

› reageer

Is dezeaanbieding dan niet gunstig? Ik had hem wel willen hebben, maar ik kan en mag nog niet verlengen...

http://www.gsmtrack.nl/

› reageer

Bij de Orange shop hebben ze hem nu ook nog simlockvrij en unbranded (net als de eerste lichting bij T-Mobile). De studentenactie geldt ook. Inclusief de Voip software: Volgens de berichtgeving zouden Orange en Vodafone de Voip mogelijkheden van de branded N95 af gaan halen. Vroeg kopen is duur, maar dan heb je je toestel tenminste al simlockvrij en zonder aanpassingen door je provider. (dat is ook het voordeel van de Belcompany actie).

› reageer

Omdat ik een "TOP" klant ben bij T-mobile, heb ik de N95 besteld bij TMobile zelf voor een abonnement van 25,50 euro (normaal 29,50 euro)met 250 belminuten en een bijbetaling van 169 euro.

Dit voor een verlenging van 1 jaar!

Dus, voldoe je ook aan de voorwaarden, bel ze op!

Groeten

› reageer

T-Mobile net gebeld en deze aanbieding geldt voor mij alleen bij een tweejarig abonnement.De N95 kost me dan 159,95,dat is dus 60 euro minder dan de gewone aanbieding via hun website.Levering binnen twee weken zeggen ze.
Samengevat: 24 maanden relax web 250 a 25.50 per maand en toestel 159,95

PS; Nadat ik deze bestelling gedaan had kreeg ik van Vodafone een sms-je dat zij nu alle abonnementen voor de helft van de prijs doen alleen in combinatie met Samsung en Nokia.Voor info:0800:5500300
Oeps,waarschijnlijk net een uur te vroeg bij T-Mobile besteld.

› reageer

Net Vodafone gebeld maar die 50% korting geldt op een aantal geselecteerde toestellen en NIET voor de N95.
Dat stond er dus niet bij in het sms-je.

› reageer

Gsm.nl heeft hem nu op hun website staan met een Vodafone locked versie:

Vodafone 27,50 2jaar
1e jaar 18,95 per maand
toestel: 179,00
verzendkosten: 12,95
Wel met Vodafone lock en levertijd ongeveer 4 weken.

http://www.gsm.nl/pages/detail.php?artikelnummer=aanb15559&toestel=129048

› reageer

Dan is hij bij Bestelmaar toch goedkoper want daar betaal je voor het toestel bij hetzelfde abonnement slechts 150 euro

› reageer

Begrijp me goed; ik ben echt een leek! Maar volgende aanbieding leek mij interessant.

Vodafone Basis € 35.00 (2 jaar)
+ Zorgeloos Mobiel Internet (Onbeperkt I-toegang; 1800KB Download) € 9.50

Prijs N95 (Simlocked); € 86,00

Ik hoor graag jullie mening en heb zelf nog een vraag hierover.

1) Is de snelheid voor deze Internet-vorm acceptabel?
2) Is het mogelijk (ongeacht of het toegestaan is ) om hiermij snel internet op een laptop te krijgen, dmv de N95 als bluetooth modem te gebruiken?

› reageer

Offtopic vraag/antwoord:
1) deze snelheid is op dit moment de topsnelheid van UMTS/HSDPA in Nederland en vergelijkbaar met ADSL snelheid (in het buitenland is dit alweer het dubbele trouwens) en Vodafone is de enige provider die je snelheid niet afkapt als je voor een goedkopere databundel kiest.

2) nog niets over te zeggen. Hier off topic. Volg anders eens de discussie in het topic met de titel "vodafone internet".

› reageer

@Broodje80; De genoemde Vf aanbiedingen worden in meerdere topics genoemd. Vf 35, 1 jaar en de eerste 6 mnd korting, dan is het toestel 188.

Mischien moeten de aanbiedingen in een centraal topic gaan komen? (of blijven)

› reageer

broodje80 waar heb je die aanbieding gezien wamt ik kan die aanbieding niet vinden.
Kan je me een link van de site geven.

› reageer

Dat was bij de Vodafone shop zelf in Rotterdam.

Ik heb daar uiteindelijk gekozen voor de volgende deal:

N95 Deep Plum - Unlocked! (zonder Vodafone tekst of software)
+ 2 jaar Belbasis abonnement van €35.00 (12 maanden lang €26.25)
+ Zorgeloos Internet Blox €9.50 per maand
+ Zorgeloos SMS Blox € 10.00 (4 maanden lang €5.00)
+ Prijs toestel €56.00

Geen slechte deal mijns inziens.

› reageer

Bij gsm.nl, in de linkerkolom zoeken op aanbieding aanb15723:
Nokia N95 Vodafone locked, basis 27,50 2 jaar, eerste jaar € 18,95 + Zorgeloos Internet Blox à € 9,50 > toestel € 99,00

› reageer

Goede actie op gsm.nl hebben jullie alleen wel in de gaten dat de telefoon geleverd zal worden met een geheugenkaart van 128Mb i.p.v. een 1Gb kaart. (tegenwoordig ook niet meer zo duur)
Ook is nummerbehoud niet mogelijk om met een vodafone abbo???

› reageer

Volgens mij gaat er niet boven de actie van bestelmaar.nl en ik heb dan ook de dit weekend de papieren voor dit abo de deur uit gedaan!
Ik ga komend jaar gem. 56.65€ per maand betalen voor:
Vodafone Basis € 35.00
Blox - Voordeel SMS / MMS
Blox - Zorgeloos Mobiel Internet
Een Vodafone N95 dat na een jaartje simlock vrij gemaakt kan worden.

Nu maar hopen dat de levertijd van die toestellen niet te lang is

› reageer

Is dit wat? Actie bij www.telecomadvies.nl (belcompany)

Nokia N95 SIMLOCKVRIJ i.c.m. Vodafone €27,50 + €9,50 Internet blox:

Toestelprijs: €162,-

Abo kosten eerste 12 maanden: €18,95 + €9,50 (netwerkactie)
Abo kosten laatste 12 maanden: €27,50 + €9,50

Totale kosten €947,40

Geen verzendkosten, garantie via alle Belcompany winkels....

› reageer

Zojuist de Nokia N95 gereserveerd, wordt gratis aangeboden bij Itsmobile. Gratis toestel bij een Vodafone abb van 27,50.
(2 jaar abb.)
Aanbieding loopt officieel vanaf komende maandag!

Ik heb 'm zelf alvast gereserveerd bij it's mobile in Eindhoven (hurksestraat eindhoven, industrieterein de hurk)

› reageer

is dit een vodafone gelocked toestel?
en is deze dan gratis zonder internet bundels en poespas?

› reageer

Nee, gewoon simlock vrij
geen internet bundels
geen vodafone branded toestel
abb. van 35,00 met 2 jaar lang 7,50 korting.

› reageer

Is dat in de winkel of via internet, want ik kan er niks over vinden.

› reageer

excuus het betreft Kpn ipv vodafone.

En de actie gaat officieel pas maandag a.s. in dus dan staat het pas op hun site.

› reageer

Voor de duidelijkheid: bij Its gaat het volgens mij altijd om een Debitel abonnement, in dit geval toevallig op het KPN netwerk.

› reageer

Hallo Mensen,

Over die "Gratis N95" bij "Its Mobile" is NIET meer gratis. Ze hebben net op de website de prijs van de toestel erbij gezet. Hij kost nu € 169,--

Helaas voor de mensen die hem wilden aanschaffen (incl. ik). Ik begon er zelfs van te dromen dat ik volgende week één in me broekzak had zitten.

› reageer

@stephancarels

lees het nog eens goed!
De aanbieding gaat pas op maandag in!
Hij komt pas vanaf maandag op hun site.

› reageer

@ davyp

Nu komt het grappige. Ik heb gisteren (vrijdag) met It's Mobile in Rotterdam gebeld. Ze hadden een mailtje gekregen dat het om drukfout ging en dat de toestel maandag helemaal niet gratis is. Ik zou zeggen bel jou vestiging eens en vraag eens wat er nu precies aan de hand is, want we kunnen denk ik fluiten naar de N95!

› reageer

wat is de link naar de website van it's mobile?

› reageer

http://www.itsonline.nl/

› reageer

SUPER AANBIEDING:

Was vandaag in mediamarkt Maastricht om naar de N95 te gaan kijken toen werdt mij erop geattendeerd let op de nieuwe Folder die maandag in gaat daar krijg je de Nokia N95 in conbinatie met een Vodafone abonnement van 22,50 euro per maand geheel GRATIS (wel Vodafone lock)

› reageer

@radem518: Voor 2 jaar neem ik aan?

Ik zie trouwens meerdere aanbiedingen die kennelijk nog even blijven bestaan. Mogelijk door de slechte levering van het toestel?
ipv eind juni is die bij verschillende site's al naar half juli leverbaar gegaan
Zou het toestel zo populair zijn of werken ze wat minder hard in de fabriek

› reageer

ja dat klopt voor twee jaar, hadden er 30 op voorraad op is op zij men.

› reageer

Ik neem aan dat je ook vodafone software hebt enz?
Is het trouwens mogelijk om eruit te halen?

› reageer

Jammer dat ik in Hilversum woon, wat totaal niet in de buurt ligt van Maastricht.

› reageer

Bij de Mediamarkt in Zoetermeer gaat de aanbieding van €22.50 + €9.50 internet blox en gratis N 95 morgen ook in.

› reageer

Iemand enig idee, of deze aanbieding wellicht ook in Utrecht zal gelden?

› reageer

Is het nu alleen het 22,50 abo of moet je die blox van 9,50 er verplicht bij nemen?

› reageer

Is al bekend of Vodafone Nederland ook op de hier geleverde N95's de Voip software eraf haalt en het menu verminkt zodat je alleen Vodafone diensten kan gebruiken? In de UK en Duitsland schijnt juist Vodafone de N95's naast de simlock behoorlijk toe te takelen. Toendertijd was echter nog niet bekend of Vodafone Nederland ditzelfde zou gaan doen.

› reageer

Bij de Mediamarkt in Zoetermeer vertelde de medewerker dat je het internet blox erbij moet nemen.

› reageer

@ schraagen : een uurtje geleden folders gehad , w.o. die van MM , en ja de aanbieding is ook in Utrecht.

› reageer

Wie wil nou een N95 met Vodoafone troep er? Vind dat de telefoon zo slecht maken.

@ davyp

Weet jij nou meer over die aanbieding bij It's? Schijnt een fout te zijn, want ik had gebeld.

› reageer

Hallo,

Iemand die de folder van MM in Zwolle heeft gezien. Krijg je hier ook het 1e jaar korting op je abbo van Vodafone, dus ipv 22,50 16,95??

› reageer

De aanbieding is ook in Eindhoven, maar ben wel erg benieuwd of er originele software opzit of vodafone-troep. Een simlock vind ik niet erg, vodafonesoftware wel!

› reageer

@ ventieltje

Idd een lock is wel oke, maar hele software verandering is een ramp!

› reageer

Er zit een als goed is wel vodafone software op, van de voip weet ik niet.

Maar als je je daar echt aan irriteerd kan je eventueel bij een NSP orginele software erop laten gooien.

› reageer

Dat van die VOIP had ik ook al gelezen http://www.mobilecowboys.nl/wifi/4743

› reageer

Kan er misschien iemand de aanbieden MM ff scannen of even hier inzetten inc voorwaarden?

› reageer

Alle n95 aanbiedingen zijn tot nu toe met blox of hi eindeloos dus dat zal nu ook wel zo zijn.

Vervalt je garantie niet als je de originele software bij een NSP erop laat zetten?

› reageer

Beste mensen, die vodafone-software is totaal geen probleem. Deze is heel handig met behulp van Nemensis service suite te verwijderen. En die sim-lock wordt binnenort toch wel gekraakt door Dejan. Dus zit daar niet over in. Het ergste van vodafone is dat ze je mooie N95 bedrukken met naam of logo!!!

› reageer

22.50 2 jr 540
9.50 2 jr 228

5.50 1 jr korting - 66

N95 icm met 3600 min voor 702 Euro dat valt best wel mee.

maar bij bestelmaar.nl staat de N95
met vodafone 35

35 x 6 210
23.95 x 6 (netwerk actie half jaar goedkoper)143.70
9.50 x 12 228

188 toestel

totaal 769 euro met 3300 min.

Dus ligt er net aan wat je wilt..

maar de actie van de mediamarkt is zeker niet verkeerd...
zo erg dat ik er bijna ga twijfelen om hem niet even snel te halen.

› reageer

De Nokia servicepoints flashen officieel branded toestellen niet. (in de praktijk doen ze het soms wel gewoon, maar dit is voor zover ik weet niet de normale gang van zaken). Ook na je contract geeft Vodafone je slechts de unlockcode waardoor je hem kan gebruiken op een ander netwerk. Eventuele software beperkingen en aanpassingen worden niet verholpen of vervangen door het origineel door Vodafone. (In Duitsland gelden branded toestellen met beperkingen in de software zodoende als ondeugdelijk product). Zelf vervangen van software via derden kost je je garantie en is voor zo'n nieuw duur toestel niet aan te raden. Je bent bij de N95 niet de eerste die na een spontane reset een "brick" van zijn telefoon ziet worden.

Verder hangt het er helemaal vanaf hoe erg de software aangepast is. Als het alleen een logo is op de NL versie, dan is er weinig aan de hand.

Vraag 2: bezitters van unbranded originele N95's kunnen zelf de software updaten en zo bugs eruit krijgen zonder het toestel op te hoeven sturen. Kunnen bezitters van branded toestellen dit op dit moment ook wel?

› reageer

Iedereen can zijn software updaten(NSU) en of wisselen van produkt code(NSS) om zo bijvoorbeeld de music edition-software op je telefoon te zetten. Hat maakt dus niets uit of er vodafone software op staat.

› reageer

Mijn speurpogingen op internet hebben idd vooral aanbiedingen van Vodafone opgeleverd. Nu ben ik een maand geleden overgestapt naar Vodafone en ... sindsdien alleen maar kuren. Jegh. Ik ben dus wat huiverig mijn tweede abonnement ook vrolijk via hen af te sluiten.

Daarom vroeg ik mij af: heeft iemand toevallig ook tips voorbij zien komen voor aanbiedingen N95 in combinatie met een abonnement bij andere providers? Ik ben benieuwd.

Groetjes, Iris.

› reageer

Kan iemand mij wat vertellen over de aanbieding van It's Mobile? Daar staat de N95 gratis bij een 2jarige 27,50 abonnement!

Iemand?

› reageer

Mensen,als je een aanbieding meldt geef er dan svp ook gelijk een link bij.Wel zo handig.

› reageer

Actie It's Mobile link

Je moet wel een paar pagina's verder bladeren, maar ik had de winkel gebeld en zeiden dat het een druk fout was, terwijl ik van de week nog aan andere medewerker had gesproken en die zei dat het gewoon gratis was dus wat is het nu ? ! ! !

Weet iemand het?

› reageer

Op de site van de mediamarkt kun je inmiddels de nationale flyer zien, maar ik zie nog geen lokale aanbiedingen...., in de nat flyer staat geen nokia N95

› reageer

Ik heb het wel in het krantje van vanmorgen gezien

› reageer

@ Divided

Maar de vraag is nu... is het een druk fout of is de aanbieding gewoon geldig. Ik heb zelf verschillende antwoorden gekregen....

› reageer

Hebben we het nu over Itsmobile of MM? Als de aanbieding klopt haal ik vandaag nog een N95 Vodafone op, het abbonnement valt natuurlijk wel samen met je belgedrag.

› reageer

bij mm is het geldig heeft iemand nagevraagd op tweakers..

mm = vodafone

its = debitel

› reageer

Ik heb het over de It's....alleen weet niet of de aanbieding klopt....

› reageer

N95 is gratis bij mediamarkt

bron: mediamarkt.nl

› reageer

op de site van media markt, via link, nokia N95 voor 0 euro.

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/nationaal2/index.php3

› reageer

Maar hoe zit het nu met It's?

› reageer

Als ik het goed zie en je pakt 22,50 2 jaar inc 1jr 9,95 krijg je 2 maanden abbo korting. Pak je 27,50 p/m krijg je 6 maanden abbo korting.

› reageer

bij ITS gaat het inderdaad om een drukfout, ik heb het zelf van een medewerker van ITS gehoord.
Bij MM is de aanbieding als volg eerste 6 maanden 50 procent korting op de abbo kosten en daarna gewoon 27,50 per maand maar je moet ook internet van 9,50 bijnemen.
ik hoop dat ik jullie opdeze manier geholpen heb.
Vanmorgen bij MM gewesst em de toestellen waren nog niet binnen ze zouden vanmiddag binnenkomen.
Erzouden in Rotterdam Alexander 50 stuks binnenkomen.
Ik heb er een gereserveert en hopen nu maar dat mijn aanvraag goedgekeurt wordt.

› reageer

169,95 op de site van its, icm 35 euro abo en 7.50 korting pm.

http://shop.debitel.nl/itsmobiletopvier

Is MediaMarkt toch goedkoper, want mediamarkt is totaal 691.50:
18 x 27.50= 495
6 x 13.75 = 82.50
12 x 9.50 = 114
Its is totaal 829.95 (en geen data op je mobiel wat echt nodig is):
24 x 27.50 = 660
toestel = 169.95

› reageer

Nou mensen, ik heb net een paar It's mobile zaken gebeld en de N95 is daar NIET gratis. Het gaat om een druk fout. Dus we kunnen bij de It's fluiten naar de N95. Dus nu snel naar de Mediamarkt, alleen hoop ik dat het om simlock vrije toestellen gaan en zonder vodafone software.

Iemand meer info hierover?

› reageer

Hier (in Rotterdam Centrum) zei die jongeman dat er geen lock op zat. Maargoed, ze zijn nog niet binnen dus afwachten maar. Ik zou wel snel zijn want de actie loopt maar een paar dagen.

› reageer

loopt ie maar een paar dagen? in hun folder staat een hele week. Ben benieuwd wat ie kost met een goedkoper abonnement.

Iemand al ervaring met internet op je mobiel van Vodafone?

› reageer

Ik heb Media Markt Cruquius en Bergen Op Zoom gebeld en daar zeiden ze dat het om een gelocked en vodafone software erop zit! Lekker verschillend zeg.....dus wat is het nu? !

› reageer

Ik heb mediamarkt Zwolle gebeld, ze hebben er daar 10 op voorraad. Het is met vodafone lock etc en dat is in alle fillialen het geval. Er geldt wel op=op dus er komen er niet meer.

› reageer

Let op! De op=op regeling bij de MediaMarkt is ongeldig. De regel geldt enkel en alleen als het uitdrukkelijk vermeld staat in de winkel of in de reclamefolder. Als het niet gegeven staat in de reclamefolder dan kunnen zich niet schuilen achter zet- en drukfouten, want dat geldt niet bij zaken die in het geheel ontbreken. Zet- en drukfouten gelden alleen bij zaken die vermeldt staan in de folder. Dus mochten ze geen N95 meer hebben dan heb je het recht om er een te reserveren met de huidige koopvoorwaarden.

Mochten ze toch voet bij stuk houden, wijs ze dan op de wet "Consumentenbescherming" en eventueel op de wet "Oneerlijke Handelspraktijken".

› reageer

@ PLAGU3LORD

Hoe weet jij dat nou allemaal? Rechten gestudeerd?

› reageer

@ stephancarels:

Ik heb een eigen zaak gehad, dus ben op de hoogte van de rechten en plichten die een consument heeft. De meeste verkopers bij de MM hebben geen idee wat de rechten en plichten van de consument zijn.

› reageer

Ik krijg de actie niet als ik nummerbehoud wil houden vanaf Orange naar Vodafone. Ik heb netjes 5 maanden geleden mijn abbo opgezegt en vanaf 17 juli vervalt mijn nummer. Nu kan ik alleen als toevallig deze actie in die week zou zijn bij de MM icm Vodafone gebruik maken van deze actie!!

› reageer

Nou ik heb nog een paar Media Markts gebeld en al die N95 zijn voorzien van Vodafone lock en software. Dat was eigenlijk al een beetje te verwachten, omdat hij dan gratis is. Dusja het ligt nu eraan of je die software van vodafone erop wilt hebben of niet.

› reageer

@ Rickhul

› reageer

@ Rickhul

Als je je nummer hebt opgezegd, kun je later bij mijn weten sowieso geen nummerbehoud meer doen! Dan hebben ze het nummer al "weggegooid".

› reageer

@ ventieltje

Je kan toch wel je nummer omzetten naar prepaid en dan nummerbehoud? Of is dat niet mogelijk?

› reageer

Ja dat kan volgens mij wel. Alleen was het volgens mij bij al die eerdere actie's met de n95 ook niet mogelijk om je nummer mee te nemen.

Ik had het al eerder gevraagd (weet niet meer in welk topic) maar als je, zoals eerder aangegeven, naar een NSP gaat en de originele software erop laat zetten zou je garantie dan op een of andere manier niet meer gelden?
Anders is het geen probleem met die Vf software lijkt me. Toestel halen en 1 dag later naar de nsp.

› reageer

Vandaag naar MM Utrecht geweest , en daar had men ze niet op voorraad , maar zouden ze aankomende donderdag uitgeleverd worden. Je kon al wel vast een contract afsluiten. Toestellen zouden inderdaad met lock zijn , en het was een 'NO-NONSENS' aanbieding werd mij verteld , doelende op het feit dat het alleen voor nieuwe abonnementen geldt , en dus NIET voor verlengingen of nummerbehoud.

› reageer

ik heb gami telecom gebeld nsp arnhem die kunnen er originele software op flashen zonder dat de garantie vervalt. Wel kut van de mm dat je geen nummer behoud kan doen dat zuigt echt want dit nummer heeft iedereen. Weer een twijfel punt dus.

› reageer

Nummerbehoud is zonde maar dat is dan niet anders. Zit er veel nadeel aan de Vodafone software op de N95? wat zijn de beperkingen.

› reageer

Wat een waardeloze aanbieding als je je eigen nummer niet kunt behouden.....

› reageer

Ach, ook weer een goed moment om te gaan selecteren wie het nieuwe nummer wel of niet gaat krijgen
En die Vf handel laat ik wel verwijderen bij een nps.
Maar bij MM dus alleen maar bij 2-jarig abo en geen optie voor 1 jaar?
Dan vindt ik die Vf 1 jr met 188 bijbetalen toch wat beter. Wie weet wat voor leuk toestel er over 'n jaar weer is

› reageer

@ etienne

Waar haal je die vodafone stuf weg? Vervalt de garantie dan niet?

› reageer

@ stephancarels:

De Vodafone software kun je laten verwijderen bij een Nokia Service Point. Zij zetten dan de originele firmware er weer op. Niet alle NSP's doen dit, dus je kunt het beste van te voren even bellen en kijken welke het wel doen.

Je kunt het natuurlijk ook zelf doen, maar dan vervalt de garantie. Hier is een guide waarmee je het zelf kunt doen: http://clear-nokia.blogspot.com/2007/05/nokia-n95-debranding-guide.html

› reageer

Kost dit extra geld om de Software van Vodafone eraf te halen en weet je bij welke Service Point dit doen?

› reageer

http://www.nokia.nl/A4394002

Op deze website kun je zien waar Nokia bij jou in de buurt zit. Verder weet ik dat Gami Telecom in Arnhem, en als ik me niet vergis Multicom in Amsterdam dit doen. Er zijn ongetwijfeld veel meer adressen die dit doen.

› reageer

@ PLAGU3LORD

Zijn hier dan geen extra kosten aan verbonden?

› reageer

Dat verschilt per NSP. Bij een aantal is het gratis en bij andere ben je een paar euro kwijt, maar veel zal dat nooit zijn.

› reageer

@ PLAGU3LORD

Ik heb een paar servive points gebeld en sommige zeiden dat het wel kon en andere niet, vanwege de code die erop zit van Vodafone en deze het belemmert weet jij misschien hier meer over?

Andere mensen die dit wel gelukt is?

› reageer

Om de firmware terug te brengen naar het orgineel moet de NSP de productcode wijzigen. Als particulier mag je deze productcode niet wijzigen, maar de NSP's mogen dit wel. De Vodafone-productcode (0547869) wordt bij de NSP gewijzigd in de orginele Nokia-productcode (0534844 of 0536065). Als dit eenmaal is gelukt dan kunnen ze met de Nokia Software Updater de laatste orginele firmware versie installeren. Nogmaals dit kun je ook heel makkelijk zelf doen, maar dan vervalt je garantie.

Tot op heden begrijp ik nog altijd niet waarom er NSP's zijn die dit niet doen.

› reageer

@ PLAGU3LORD

Owww zo zit dan. Maar nu twijfel ik weer door wat anders om de N95 aan te schaffen. Je moet nu persee een 24 maanden internet abonnement erbij hebben. Niet dat ik het erg vind, maar nu hebben ze het beperkt tot 50mb wat zo op is en dat voor 9,50 per maand, wat eigenlijk heel erg veel is voor dat klein beetje data.

Dus ik weet het alsnog niet Help ! ! !

› reageer

je internet abonnement is maar voor 12 maanden, het telefoon abonnement voor 24 maanden. Na 12 maanden kan je per maand de internetbundel uit of aan zetten door de vodafone klantenservice te bellen

› reageer

@ mrkiwi

Hoe weet je dat dan? Hoe kom je aan die informatie, want ik kreeg van een MM medewerker te horen dat het 24 maanden is.

› reageer

Als je nog niet perse een nieuwe abbo nodig hebt zou ik gewoon wachten tot volgende maand. Dan komen er weer nieuwe acties en ben je misschien meteen verlost van de Vodafone lock.

› reageer

@ rickhul

Je hebt gelijk, er zullen nog andere aanbiedingen komen. De prijs kan alleen nog maar dalen.....vind er teveel nadelen aan zitten. Beperkt internet en ik hoorde geen numerbehoud ofzo?

› reageer

@ stephancarels: Vodafone gebeld, geven aan dat dit na 12 maanden een Blox wordt, en die kan je per maand aan en uit zetten.

@ rickhul: wachten kan altijd, maar dan koop je nooit iets nieuws, want er zijn elke keer weer andere aanbiedingen en mooie toestellen (bv de Nokia 6110 navigator die er aankomt)

› reageer

@ mrkiwi

Maar heb je dan wel nummerbehoud?

› reageer

@mrkiwi

je hebt gelijk man, je kan wel wachten, maar dan heb je weer andere telefoons.. maar ik denk dat de n95 niet snel overtroffen zal worden.

daarom heb ik bij media markt er eentje apart laten leggen. ik was gisteren ff geweest, maar was uitverkocht. Vrijdag krijgen ze die N95 weer, dus dan heb ik de mijne ook..

Nummerbehoud maakt voor mij sowieso niet uit, want ik heb nu ook al Vodafone, dus kan ik mijn nummer sowieso niet porteren.

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom iedereen van de Vodafone software af wil? hiervan ben ik voor de rest niet op de hoogte..

› reageer

volgens mij wel, is dat niet een besluit dat ooit door de OPTA is genomen dat je je nummer altijd mee mag nemen bij overstappen naar een ander netwerk (mits je deze niet al zelf opgezegd heb). Bel anders eens met Vodafone, of ga naar een Media Markt toe.

› reageer

Ik ben redelijk geinteresseerd in de N95 aanbieding van de Mediamarkt. Een aantal dingen zijn bij mij echter nog niet helemaal duidelijk.

1. Klopt het dat dit toestel alleen gratis is icm een Vodafone 27.50 abonnement? Want onder de advertentie staat ook nog een blokje over het 22.50 abonnement, maar volgens mij slaat dit niet op de N95 (?).

2. Dat zorgeloos mobiel internet is dus beperkt op 50 Mb. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Heb totaal nog geen ervaring met mobiel internet. Hoeveel Mb ben je kwijt voor een uurtje gemiddeld surfen? Moet je dan denken aan 1 Mb of 10 Mb?

› reageer

Volgens de medewerker van MM Utrecht kon het alleen met een Vf 27.50 abo en internetbundel. Toen mijn schoonvader vroeg wat het toestel met een 22.50 VF abo. ging kosten , werd ons verteld dat dit helemaal niet mogelijk was. De aanbieding met het VF-gelockte toestel was alleen te krijgen met het 27.50 abo. plus internet. Op mijn vraag waarom er ook 22.50 stond werd mij verteld dat dit voor de N73 gold. Heb maar niet gevraagd waarom het dan bij de N95 stond aangegeven.

Vermoed dat de MM bij de verkoop van een flink aantal VF 27.50 abo`s plus internet een leuke premie krijgt van VF.

› reageer

Oke, dat is duidelijk dan! Bedankt

Iemand die het antwoord weet op mijn tweede vraag? Want daar zit ik nog wel een beetje mee.

› reageer

@ opperbom: in de Mediamarkt advertentie staat volgens mij duidelijk dat de N95 met een 2750 abonnement is en de Nokia N73 en de SonyEricsson K810 met een 2250 abonnement. Kan me niet voorstellen dat je de N95 niet met een 2250 abonnement kan kopen, alleen zal je dan bij moeten betalen

› reageer

Vind het ook een vreemde zaak. de subsidie die MM minder krijgt bij een 22.50 i.p.v. een 27.50 abo. zou men gewoon kunnen doorberekenen aan de klant , door dat verschil voor het toestel te vragen. Maar dit is wat de verkoper zei.

› reageer

Bij de MM is de N95 idd gratis icm een vodafone € 27.50 + internet abo.
Echter de telefoon is gelocked op Vodafone.
In amsterdam verkopen ze nu ook de simlockvrije versie met het zelfde abo + internet abo voor € 129,-.

ps. kan je zo'n internet blox niet opzeggen na een maand ofzo?
het is volgens mij alleen een optie in het contract of verchis ik me nou?

› reageer

Mijn schoonvader is vandaag terug geweest naar MM Utrecht en daar de N95 besteld. Het zou de één na laatste zijn (donderdag krijgen ze er maar 16 binnen , en dat zouden dan de laatste zijn). Wat daar van waar is , weet ik natuurlijk niet.

› reageer

@nokiafreak; staat duidelijk overal dat je 'm aangaat voor het eerste jaar. Daarna kan je met dat internet onderdeel per maand stoppen.

Die van 129 euro zonder Vf lock is dan ook wel interessant.
Heb me huidige abo opgezegd (pp) dus heb nog 2.5 maand om op een nieuwere aanbieding te wachten.

› reageer

Heeft iemand hier ervaring dat ze bij een Service Point de Vodafone software hebben vervangen voor de orginele software van Nokia zelf, zodat die normaal is als een simlock vrije?

› reageer

Ik heb de vodafone software eraf gehaald, werkt prima. Paar extra opties. Alleen moet je wel opletten welke originele code je invoert, een van de codes disables hspda/umts.

edit: 0536065 is de juiste.

› reageer

@ Calvin

Heb je dat zelf gedaan of ben je naar een Nokia Service Point gegaan? Want anders vervalt de garantie toch? Zo ja, naar welke ben je geweest en ben je nog extra geld aan kwijt?

› reageer

Als ik het goed begrijp is MM actie dus 27,50 * 24 (zonder extra korting) + 9.50 * 12 = 774 euro. Zonder extra kortingen op abo of de Blox?? Mocht je tweede jaar ook Blox Internet willen dan is het dus 774 + 114 = 888 euro -> 200 belminuten/sms per maand + 2 jaar internet. 888/24 = 37 euro per maand.

Bij bestelmaar is 1 jarig abo 591,70 euro. Als je Blox INternet erbij neemt is het + 114 - 50 = 655.70 euro. Dan houd je dus 232 euro over om voor bellen + internet te zorgen voor het tweede jaar om goedkoper uit te zijn dan de MM actie. Uitgaande dat Internet ook dan overal nog 120 euro kost... heb je 100 euro over om voor je 200/275 belminuten/sms te zorgen. Zeer moeilijke keus dus want dat kan lastig worden

Bovendien ben ik niet zo'n voorstander van 2-jarig, alhoewel in dit geval ik de telefoon dan ook daadwerkelijk 2 jaar wil gaan gebruiken, terwijl ik anders elk jaar een nieuwe wil

Aan de andere kant denk ik dat deze telefoon toch echt alles heeft wat ik ervan verwacht. Heb jaar of 5 een wensenlijstje gemaakt van wat mijn ultieme telefoon moet hebben, en deze heeft dat in een redelijke compacte (broekzak) maat. Enige minpuntje is dat ie niet het scherm van de N80 met hogere resolutie heeft. Kun je op de N95 bijvoorbeeld ondertitels lezen????

En heb nog nooit een nokia gehad (laatste jaren SE), dus wat dat betreft ben ik ook wel erg argwanend.

› reageer

@stephancarels

Ik heb het inderdaad zelf gedaan. Over garantie kunnen we weken discuseren. Maar in ieder geval heb ik gewoon hardware garantie. Is er iets kapot, zal het toch gemaakt moeten worden, ik kan alleen niets claimen op het gebied van software (kan wel gewoon Nokia bellen). Waar ze wel moeilijk over kunnen doen is als je een steentje maakt van je N95 door een fout gelopen update.

Hardware kapot = gewoon repareren.

› reageer

@ dinkelover
Je vergelijking wordt nog iets voordeliger voor bestelmaar, want daar heb je het eerste jaar al 275 min/smsjes! Nadeel hier is wel dat er een behoorlijke wachttijd zit op de N95

› reageer

@ Calvin

Begint een beetje off-topic te worden maar kan je aangeven hoe je dat precies hebt gedaan. Heb van de week ook de N95 besteld bij T-Mobile.

› reageer

@etekort

ik heb de handleiding op de nokia blog gevolgd.
Paar pagina´s terug staat een linkje.

Ik heb de software gedownload, de product key aangepast naar de eerder genoemde key. Update gedraaid en voila......
Bij opstarten krijg je dan een settings wizzard die de internet settings goed zet

› reageer

@ dinkelover; MediaMarkt is goedkoper dan jij berekend, want bij mediamarkt krijg je 6 maanden 50% korting, en wordt dus totaal 691.50:
18 x 27.50= 495
6 x 13.75 = 82.50
12 x 9.50 = 114

› reageer

Is er niet iemand die de sofware van vodafone bij een Nokia Service Point eraf heb gehaald en de orginele van Nokia erop heb laten zetten?

› reageer

Ach, MM actie is al voorbij helaas dus maakt al niet meer uit. Net bij MM Enschede geweest en alle reserveringen enz zitten al vol, ze mogen geen orders meer aannemen, echter nog wel dezelfde actie met een simlockvrij toestel maar dan betaal je 129 euro bij zoals eerder vermeld.

En ik zag ook dat het schermp (veel) groter is dan van de N80, terwijl die veel meer pixels heeft (352*416). Heeft de N95 echt maar 240*320??

Anders wacht ik ook nog maar even, alhoewel veel goedkoper de aanbiedingen niet worden lijkt me op korte termijn. Misschien komt ie nog onder de 600 eenjarig incl internet of 750 tweejarig incl internet. Voor die laatste zou ik gelijk tekenen btw

› reageer

@ dinkelover

klopt dat van bestelmaar goedkoper is.
had daar ook een bestelling gedaan maar levertijd is 6 tot 8 weken.
Bij MM is het vrijwel direct leverbaar, dus ik heb bestelmaar gecancelled en vrijdag heb ik dat toestel van MM.

en idd, ik twijfelde ook over dat 2-jarig contract maar volgens mij ben ik met dit toestel wel 2 jaar zoet gezien de specs.

Kunnen de mensen die al een N95 hebben een gsm-review invullen?
ben wel benieuwd naar de ervaringen..

› reageer

Misschien is dit een beetje on-toppig, maar is het zo dat Nokia 2 jaar garantie geeft?

› reageer

volgens mij klopt het idd dat bij de N95 24 maanden garantie zit..

› reageer

Is al iemand aangesloten bij Vodafone n.a.v. de Bestelmaar actie?

Dat stelletje leugenaars heeft mij al 3x een loze belofte gedaan over de status van afhandeling van mijn abo, van "de papieren zijn al onderweg", tot "ik zal het vandaag voor zorgen dat het geregeld gaat worden en ik mail u sowieso over de stand van zaken"

Iemand soortgelijke ervaringen met dit stelletje..........stelletje........

› reageer

Mijn schoonvader kon vandaag zijn N95 ophalen bij MM Utrecht althans
dat dacht hij. Vanmiddag waren ze daar nog niet geleverd , en hij zou vanmiddag nog een belletje krijgen als ze binnen zouden zijn. Helaas geen belletje gehad. Ben benieuwd of dit soepel gaat lopen.

› reageer

@ spargo
&
@ opperbom

ik had ook een aantal weken geleden de bestelling gedaan bij Bestelmaar..
kreeg later een mailtje dat de levertijd 6 tot 8 weken was of voor 80 euro extra een simlockvrije toestel.. ik dacht bekijk het maar, ik cancel de order.. blijkt dat de persoon die de telefoon opnam ook de e-mails behandeld, personeelstekort dus..
maarja, gezien de het aanta; bestellingen bij Bestelmaar zullen sommige mensen lang moeten wachten op hun bestelling.. het lijkt me sterk dat ze tientallen/honderden toestellen binnen krijgen..

maandag ben ik naar MM geweest, was de aanbieding al uitverkocht.. vandaag komen de toestellen binnen en er ligt 1 voor mij apart.. gisteren werd ik gebeld dat, mocht er een vertraging zijn van de levering, de VF abo wel vóór zaterdag aangesloten moet zijn, anders geldt de aanbieding niet meer.. dus heb ik gisteren gelijk de abo aangevraagd.. vandaag moet ik dus het toestel krijgen.. ben benieuwd of de levering hier in Zoetermeer wel klopt..

› reageer

Bestelmaar is volgens de berichten onlangs door Elders websales overgenomen (o.a. gsm.nl). Daar zal het "personeelstekort" wel mee te maken hebben.

› reageer

Ik vroeg me al af hoe het zat als het toestel later komt maar het abo gaat dus al lopen. Zit je met je nieuwe abo nog in je oude phone

Gezien de verschuivende levertijden op diverse site's kan het nog wel een tijdje gaan duren denk ik. Even die lopende band in de hoogste versnelling zetten daar in die fabriek

› reageer

niet echt iets voor dit draadje eigenlijk, maar wisten jullie al dat Route 66 voortaan werkt met de ingebouwde GPS van de N95 ?
Hopelijk komt TT6 ook snel met een update.

› reageer

@ etienne..
idd als je nu bij MM langs gaat dan zit je waarschijnlijk een tijdje met jou nieuwe abo in je oude phone.. bij ons in zoetermeer krijgt media elke week een bepaald aantal telefoons, dus voor sommige mensen kan het lang duren..
terwijl vanaf de Vodafone site de N95 gewoon direct leverbaar is..
(binnen 24 uur gratis bezorgd). wel bijbetaling van € 95 bij hetzelfde abo..

ik wacht nog steeds op telefoontje van MM..

› reageer

Goed, ik heb na uren zoeken dan eindelijk de goedkoopste variant gevonden denk ik, d.w.z. als je dezelfde eisen stelt als ik (helaas is MM actie voorbij:

2-jarige abonnementen zijn dusdanig voordeliger dan 1-jarige dat 2-jarig zeker is voor mij. Lukt mij namelijk niet om voor het verschil tussen 1 jarig en 2-jarig het tweede jaar bellen + internet te krijgen. Tevens: 2-jarig abonnement wil voor mij ook zeggen 2 jaar internet bij die provider, dus niet 1 jaar of geen internet, want zo werkt dat niet bij mij.

Oftewel eisen zijn:

200 minuten/sms per maand 2 jaar
mobiel internet 2 jaar
N95 dus

Dan kom ik als goedkoopste uit bij de vodafone shop, verrassend?! Namelijk: 24*27,50 + 24*9.50 + 114.99 - 12*8.55 = 900.39 euro.

Overigens kan GSMeasy via andere kortingcontructie hetzelfde leveren voor 896.50, maar voor die 3,89 meer heb ik wel en 24-uurs bezorgservice + direct support. Kan iemand nog adders vinden of een betere aanbieding vinden?? Ik post deze natuurlijk ook voor jullie, vergis je namelijk niet in de prijzen bij populairste, daar zitten niet de 12 maanden verplichte InternetBlox kosten bij!!

› reageer

@dinkelover:
Volgens mij krijg je de eerste 12 maanden de Blox voor de helft van de prijs, dus trek er nog maar 12 maal 4,25 af!

› reageer

De N95 is ook niet verkrijgbaar in de Vodafoneshop of site. Heb hem 2 weken geleden besteld maar hoelang het gaat duren kunnen ze me niet zeggen. Ik heb hun gevraagd om het binnen 24 uur leveren te verwijderen omdat het misleidend is maar het staat er nog steeds.

› reageer

@ dinkelover:

Bij de MediaMarkt krijg je een simlockvrij N95 in combinatie met Vodafone 27,50 (2 jaar) + Zorgeloos Mobiel Internet (1 jaar) voor 129 euro. Dat is misschien 15 euro duurder, maar je hebt dan wel een simlockvrije telefoon dus geen Vodafone firmware.

› reageer

Maar krijg je dan ook de korting over het eerste jaar (18,98 ipv 27.50)?? dus de 12*8,55 aftrek? Scheelt namelijk dikke 100 euro die korting.

› reageer

@dinkelover:
In de Vodafone online winkel kun je kiezen: € 84 toestelkorting, waardoor de prijs op € 114,99 komt, OF 12 maanden 50% korting op Zorgeloos Mobiel Internet. Bij de door jou genoemde prijs is de toestelkorting er al van af. De korting op Zorgeloos Mobiel Internet geldt dan dus niet.
De eerste 12 maanden betaal je voor je abonnement in alle gevallen € 18,95 i.p.v. € 27,50.
Je kunt je prijs vrij simpel in de online winkel bekijken.
De kosten over twee jaar kun je uiteraard zelf berekenen.
Of je een simlocked Vodafone een bezwaar vindt moet je zelf bedenken.

› reageer

Sorry, ik was niet duidelijk genoeg, doelde op reactie van Plaguelord. Enige wat ik niet wist van de MM actie is of je de korting op abo-tarief ook bij de sim-lock vrije versie krijgt. Ik kan je nu vertellen dat dat idd zo is want ben er net even langsgegaan en.... ze namen gewoon de gratis actie aan, abonnement is al gelijk in gegaan, echter hebben ze doorgekregen dat ze het toestel tussen aankomende maandag en 30 juni binnen krijgen.

Oftewel dat ze de actie niet meer doen is niet waar, je moet gewoon even aandringen dus. Nu heb ik dus voor (6*13,75 + 18*27.50 + 24*9.50 + 0.03 =) 805.53 euro mijn wens. Ideaal!

› reageer

@ dinkelover: Dus je krijgt nu een N95 met Vodafone Simlock, of krijg je een simlockvrije?

› reageer

De kortingen op je maandbedrag komen van Vf vandaan en kom je bij de meeste shops tegen. Toestel type, wel of geen lock maakt niet uit.

› reageer

Is er iemand die de N95 heeft besteld in combinatie met een Orange Music abbo bij Orange.nl?
Deze actie spreekt me nl erg aan. Kost je 35 eurie pm + 150 eurie voor de N95 (2-jarig abbo). Je krijgt 3 maanden 100% kortin op je abbo (of gratis bellen)+ 300 gratis sms-jes die je weer krijgt als je kosten in een maand hoger zijn dan 35 eurie én je kan gratis tv kijken op je mobiel!
Nu heb ik hier en daar al even gekeken, en er is geen enkele andere provider waar je gratis tv kan kijken op je mobiel.
En natuurlijk onbeperkt je beltegoed meenemen natuurlijk.

Reactie?

› reageer

@ dinkelover : 24*9.50 kan zelfs goedkoper, want je kan evt je internetbundel na 12 maanden per maand aan- en uitzetten. Verwacht niet dat iemand dat doet, want met de N95 heb je echt wel internet nodig

› reageer

Je kunt die bundel zelfs elke maand uitzetten. Je bent alleen een jaar lang gebonden als je kiest voor 12 maanden korting i.p.v. de toestelkorting. Dus als je gewoon per maand € 9,50 betaalt kun je er na elke maand mee stoppen.

› reageer

@ ericd_o Zeker weten? Dan zou de MM aanbieding dus 805 euro - 23*9.50 = 587 euro kosten minimaal. Maarja, ik ga uit van twee jaar internet dus ik kom sowieso aan de 800 euro. Maargoed, wie weet kan ik t toch missen.

@ PLAGU3LORD Nee, sim-lock. Bedoelde dat ze me dinsdag nog weg stuurden van nee, die aanbieding doen we niet meer. Maar vandmorgen vroeg ik of die aanbieding nog te bestellen was en ja dat kon dus nog, maar dan ging het abonnement wel vandaag in en Vodafone had beloofd voor 1 juli te gaan leveren, gelocked dus. De sim-lock vrije versies waren wel op voorraad en kosten dus zoals gezegd 129 euro.

Maargoed, actie loopt tot morgen dus das nu helaas toch te laat.

› reageer

@ dinkelover: Het was inderdaad een goede actie van de MM, maar de simlockvrije versie voor 129 euro is een goed alternatief totdat er weer een andere stuntaanbieding komt.

› reageer

wat betreft de MM actie: kan iemand mij vertellen hoe het zit met die 1 gb kaart die erbij geleverd wordt? Daar staan kaarten op geinstalleerd van de Benelux. Betekend dit dat ik geen tomtom of nav4all erop hoef te installeren om dit te gebruiken? Zit er op de N95 al een navigatie prog oid? Of zijn het puur de kaarten, die je dus eigenlijk niet kan gebruiken of zo?

› reageer

Voor zover ik weet heeft het toestel een eigen nav.systeem maar werken andere liever met een ander systeem. Het toestel kan dus zelf de route plannen. Voor gesproken text e.d. moet je weer extra betalen.

Die benelux kaarten zijn, voor zover ik gehoord heb, gewoon de nokia maps die er alvast op staan. Alle 150 landen erop zetten neemt teveel ruimte in beslag dus doen ze het zo.

› reageer

Jaaaah, eindelijk heb ik mijn N95 van de Media Markt aanbieding. Het heeft even geduurt, maar nu heb ik hem eindelijk! Dat word vanavond flink op spelen!

› reageer

Vandaag nog maar eens met de online Vodafone shop gebeld om te vragen wanneer ik mijn N95 kan verwachten (4 weken geleden besteld). Ik kreeg te horen dat deze week 27 (eerste week juli) weer binnenkomt. Kunne ze de vraag bij Nokia niet aan of gaat het hier om een nieuwe partij zonder slider problemen en beter software? We zien het wel.

› reageer

@ ronasoft10

Vele winkels vertellen dat Nokia de vraag niet aan kan. Ik denk niet dat de sliderproblemen snel verholpen zullen worden. Ik heb namelijk een N95 met 1mm speling en het was bij alle toestellen zo. Mocht dit erger worden ga ik gewoon terug.

› reageer

Ik was van plan om bij de Vodafone online winkel (mijn leverancier) te gaan klagen over de speling in de schuif, maar ik begrijp nu van stephancarels dat dat voorlopig vrij zinloos is. Ik heb nu een N95 zonder simlock en zag al een hele strijd om dat weer voor elkaar te krijgen.

› reageer

@ erikd_o

Je kan er nog steeds naar toe gaan hoor, maar ik had maar 1mm speling. De medewerker van de Media Markt had nog een andere gehaald, maar had precies het zelfde. Het gaat niet om een extreem geval die op YouTube te zien is. Mocht het erger worden ga ik natuurlijk terug! Dit hoor niet, want de vorige modelen met Slider hadden dit niet.

Mocht je nog terug gaan en 1 vinden zonder speling hoor ik dat graag van je!

› reageer

Weet iemand hoeveel dat ding in beverwijk kost?

› reageer

@ istanbullu

Vragen ze meer dan €600. Ik koop nooit iets meer bij die laaielichters!! Trouwens zit jij niet op de verkeerde site???

› reageer

600 is een beetje ongeloofwaardig naar mijn mening, die dingen moeten goedkoper zijn dan 600 in beverwijk.

Wat betreft de site, waar ik ook zit zit ik goed

› reageer

Tja, 600 Euro op een louche manier is teveel, als je hem al voor 599 los kan krijgen. Voor nog iets minder in totaal heb je er ook nog eens 12 maanden Vodafone Basis 35 bij.
Kijk het hier maar na.

› reageer

voor 599 euro los krijg je wel een buitenlands model zonder NL taal erin, toch?
En met een vodafone abonnement krijg je een vodafone simlock die niet buiten de provider om te verwijderen is, en een vodafone live menu. dat moet je maar net willen. Ik zou het enorm vervelend vinden in elk geval. Als je een origineel NL model wilt hebben zonder simlock en zonder branding betaal je voor zover ik weet minimaal 650 euro in de pricewatch.

› reageer

marktplaats weer afstruinen dus. De goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden was 500 euri

› reageer

Met NL menu hier 635.

› reageer

Heeft daar al ooit iemand iets besteld?
is een vrij recent bijgekomen winkel als ik me niet vergis.

› reageer

Hallo,
Ben erg geintresseerd in de Nokia N95. Helaas is de aanbieding bij MM niet meer geldig.
Weet iemand een leuke aanbieding i.c.m. een abo?
Groeten

› reageer

kijk eens op www.vodafone.nl

› reageer

Ja die had ik gevonden.
Heb ook een aanbieding op www.bestelmaar.nl.
Dit is een 1 jarig abo met bijbetaling voor de telefoon van 188 euro.
Dit lijkt mij tot nu toe de beste deal.
Iemand anders iets beters????

› reageer

Uitstekende Aanbieding van Vodafone...
1 jarige abbn. voor 9.99 bijbetaling.

kleine analyse:
6 maanden 26,45 x 6 = 158,70 euro
6 maanden 32,00 x 6 = 192,00 euro
bijbetaling = 9,99 euro

TOTAAL = 360,70 euro

bestel vandaag nog via www.vodafone.nl online shop
kies wel bij het bestellen van n95 1 jarige abbn. en neem basis 22,50 1 jaar.

heb je betere actie deel het met ons samen.

› reageer

he bestdeals.
ik heb net meteen bestelt.
maar nu is het van basis 35 euro 1 jarig van bijbetaling voor 25 euri.
maar volgens mij is het een foutje op de site, dit kan niet kloppen.
ik heb het in middels als bestelt en via ideaal betaalt, maar heb via mail geen order bevesteging gekregen.
is het nou verstandig om de klanten service van vodafone te bellen ?
kunnen ze de bestelling ongeldig verklaren omdat de prijzen niet kloppen ?

MVG Selman

› reageer

Beste selman,

Ik heb zelf niet besteld, maar het lijkt mij geen foutje.. je hebt betaald. ze kunnen niet weigeren nu.

ik zou even wachten paar uurtjes mocht er dan nog geen reactie komen via mail.. dan kan je contact opnemen hoe het met je bestelling zit.

mvg,
Bestdeals

› reageer

Was toch foutje... prijzen aangepast.

› reageer

Dacht ik al.
maar ik heb nou al bestelt en betaalt.
heb ik de recht om dit ook te eisen ?
want heb net op mijn rekening gekeken en het geld is al van mijn rekening afgeschreven.

mvg Selman

› reageer

Neem even contact met klantenservice en ga voor je recht.. je hebt nu betaald. nog steeds geen reactie via mail?

laat mij op hoogte.

› reageer

Net gekeken en terwijl ik keek/bestelde werden de prijzen aangepast... Gaat dus echt niet lukken. Jammer

› reageer

bestdeals.

ik heb net de vodafone klantenservice gebelt maar de order was nog niet door verwerkt, moest om 17.00 terug bellen.
ik laat het nog weten of het iets is geworden.

MVG Selman

› reageer

Ze hebben zelfs de Online winkel tijdelijk offline gezet.

› reageer

Hmmm, kan niet echt meer een goede aanbieding voor 1 jr vinden.
Bestelmaar.nl heeft zijn "aanbieding" met 50 euro verhoogd (of juist verlaagd maar in ieder geval duurder)
Zeker vakantie tijd in de telecom wereld

› reageer

ik heb toch vernomen dat de actie niet door gaat.
maar moet hier bij wel zeggen dat vodafone heel slecht omgaat met zijn klanten.
na mijn eerste telefoon met de klanten service van vodafone zijdenze dat de bestelling zo snel mogelijk werd afgehandelt.
maar heb er nog steeds niks van gehoort
dus ben er maar zelf achter aan gegaan.
maar nu blijkt dat ze niks via de computer kunne vinden, dus ik heb het siatuatie aan de meneer uitgelegd van de vodafone klanten service en de antwoord hier op was dat ze waarschijnlijk mijn betaalde bedrag van terug werd gestort. maar kon er niks over zeggen.
dus heb ik een e-mail gestuurt naar de klanten service met als bijlage mijn order en betalings bewijs. maar heb nog steeds niks ontvangen.
vind het allemaal heel slecht geregeld.
vond toch op zijn minst dat ze een mailtje moesten sturen dat de bestelling is geanulleerd wegens systeem fout of zo. maar ide lui laat niks van zich horen en weet ook nie wanneer ik mijn geld terug krijg. mensen van klanten service weten ook niks van af, ze verwijzen allemaal naar de klachten service maar ja, daar krijg je ook weer dat standaart gedoe.
weet mischien iemand de email of telefoon nummer van een salesmanager binne vodafone die er meer over te zeggen heeft dan een of andere telefonist die nergens iets over weet .wil toch een en adnere effe kwijt over hun werk wijze.
ik hoor het nog van jullie.
MVG Selman

› reageer

Het is een fout geweest,
ook de salesmanager kan je die aanbieding niet geven.
Een klachten brief zal niet veel helpen - dan komen misschien
met een eventuele andere aanbieding.

Zorg in elk geval dat je niet aangesloten word!

› reageer

Op dit moment heeft Vf wel de beste "aanbieding".
Ze zijn nu goedkoper dan bij Bestelmaar.nl. Daar is het toestel 204 euro bij een 1-jarig Vf 35. Online bij Vf 184.99 (scheelt toch weer 19.01 Euro)

› reageer

Ik zie bij Vodafone online een prijs die € 50 hoger is dan jij aangeeft.

› reageer

Dan moet je wel 1-jarig internet blox erbij nemen. Als je die optie aan de rechterzijde aanpast dan zakt de bijbetaling. (bij bestelmaar is die optie ook verplicht want anders betaal je daar ook meer voor het toestel)

› reageer

Ja sorry, ik zat fout.
Omdat bijna iedereen zich hier baseert op twee jaar keek ik daar.

› reageer

Zag net een op Orange site een leuke actie voor de N95 orange music abbo 2 jaar lang 35 euro en telefoon voor 149 euro levertijd 2 weken

kijk een half uur later weer en weg is die actie helemaal geen N95 tevinden op hun site :S

› reageer

@hugoboss Die Orange aanbieding is er al zeker 6 weken.Als ze geen N95 meer in voorraad hebben halen ze de aanbieding van hun site.Het is een kwestie van regelmatig de site bezoeken en dan gelijk bestellen.Levering is zeer snel.Na 2 werkdagen had ik hem binnen.Hij is simlockvrij en op de buitenkant staat niets van Orange.

› reageer

@ ikkeweetniet bedankt ik hou het in de gaten.

er zijn overigens helemaal geen leuke 1 jarige acties

› reageer

in de spits van afgelopen dinsdag stond een aanbieding van ChennaTel met de N95.
2jarig abonnement bij orange en gratis telefoon.
Wat betreft klantvriendelijkheid bij Vodafone die is ver te zoeken.
Was al jaren abonnee maar wilden een nieuw abonnement met een nieuw nummer.
Met de verkoper besproken dat de simkaart er voor de 12 juli moest zijn omdat dan mijn oude nummer niet meer werkte.
Geen probleem vandaag kwam het pas aan nadat ik gisteren had gebeld.
Ze waren vergeten het door te geven aan de koeriersdienst.
Heb ik de sim is het nog een gebruikte en er waren meerder gebruikte kaarten op gestuurd.
Was ik voor niemand te bereiken en ik kon niemand bellen ik heb ook geen vaste telefoon.
Maar volgens een medewerker van vodafone zou er vandaag een nieuwe kaart zijn, hoe dat mogelijk was nadat ze gisteravond laat er achter waren gekomen dat de sim niet werkten was hij vergeten.
Ik kon de sim ook gaan om wisselen in een Vodafonewinkel die dus in de stad zit en ik daar niet woon.
Nee vodafone had genoeg tijd in mijn persoontje gestoken en met eventueel €25,0 vergoeding moet ik het maar mee doen.
Het is dat ik geen gewone telefoon heb anders had ik het wel geweten.

› reageer

Corina, ik begrijp eigenlijk heel weinig van je verhaal.
Heb je gebruik gemaakt van de aanbieding van Chennatel?
Heb je een abonnement van Orange gekozen?

› reageer

mmmz gratis n95 chennatel zie dit topic

› reageer

Wij hebben een leuke actie met de N95
1-jarig contract, 30,- in de maand.
mail maar voor meer info

› reageer

@GSBS: ik zie alleen zakelijk staan

Ik zie ineens bij bestelmaar dat de bijbetaling weer is gezakt bij een VF abo. Je krijgt nu 75 euro extra korting als je de internet blox erbij neemt. 1jr Vf 35(29.95 p/mnd)>toestel 149.
(De vorige iets duurdere aktie liep eigenlijk tot 31-07..?)

› reageer

ik heb net een aanbieding gevonden bij thyphone.nl waar je nix bij hoeft te betalen. abbo is 21,75 met 200 belminuten per maand. check het zelf effe als je het interessant vind.

› reageer

M.b.t. de aanbieding bij typhone.nl:
maand 13 t/m 24 is € 12,25 duurder!
Je hebt er verplicht Pocket Internet Totaal bij.
De maximumsnelheid is 64 kb/s. Beetje jammer voor een toestel dat geschikt is voor HSDPA (1800 kb/s en in de toekomst nog sneller).

› reageer

Dan neem je toch Pocketinternet totaal PLUS. Dit heeft een veel hogere snelheid en kost 10,- euro meer dan PIT (19,95 dus ipv. 9,95). Via de T-Mobile shops krijg je voor PIT 50,- extra korting en bij het aansluiten van PIT PLUS 70,- extra toestelkorting (ook bij 1 jarige contracten). Dan heb je een groot deel van de kosten van het dataabonnement alweer in de vorm van toestelkorting terugverdiend.

› reageer

PIT plus is nog steeds behoorlijk beperkt qua snelheid, tot 384 kb/s
bron

› reageer

Dat is inderdaad nog steeds geen HSDPA snelheid, maar UMTS snelheid. Toch is dit wel enorm veel bruikbaarder op de N95 dan een werkelijk in snelheid gecapped PIT abonnement.(en dat beperken van de snelheid bij PIT schijnt lang niet altijd het geval te zijn).

› reageer

Ook is de N95 deze week bij de Vodafone winkels in de aanbieding. 35,- plus mobiel internet voor 2 jaar, toestel GRATIS. Waarbij je op de 35 euro ook een jaar lang 25% korting krijgt.

› reageer

Dat is dan ook niet zo'n geweldige aanbieding. Had 'm voor 1jr 35(29.95 p mnd) en 149 bijbetalen. Volgens mij is dat goedkoper (en zeker korter)

› reageer

€ 22,00 per maand + internet en incl. 200 min/sms
dan de N95 gratis.
Beter dan t Mobile?
n95

› reageer

Volgens mij is dit een TOP-aanbieding :
2-jarig T-Mobile Relax 150 abo (19,50 p/m) waarvan het 1e jaar voor de helft van de prijs
N95 voor €35 incl. verzendkosten

Link naar de aanbieding

Kom je op een totaal kostenplaatje uit van €386. Enige vraag die dan nog rest: is het mogelijk om je relax in een flex om te zetten MET behoud van korting?

› reageer

Vreemd dat nu bij T-mobile nieuwe abo's beter aanbiedingen hebben dan bij verlengengingen? Een trend?

› reageer

Dat is lang niet altijd het geval, ligt er maar net aan of je wel of niet een goede klant bent

› reageer

Volgende week is het zover ik kan me abbonement verlengen bij vodafone. Nu is me vraag wat zou ik doen N95 pakken of N95 8gb(nog erg duur). Van Vodafone zal ik denk ik volgende week lastig worden gevallen door al die call center girls met hun aanbiedungen!

Maar weet iemand al een aanbiedung die je zal krijgen van vodafone dus korting op je verlenging? waar kan ik N95 of N95 8gb beste verlengen bij vodafone online, belcompany, phonehouse .... enz
liefst wil ik rond 30€ uitgeven per maand

hopelijk krijg ik paar goede tips van jullie!!! _/-\o_

› reageer

Ik ben zelf ook op zoek naar de Nokia N95. Hij is zo stoer...
Als je nog geen klant bent van T-Mobile zal ik de tip willen geven om op www.telecomadvies.nl te kijken. Hier heb je dit toestel gratis bij een abonnement van €19.95 per maand en ook nog eens 50% korting in het eerste jaar. Let wel het is een 2-jarig contract en nogmaals als je al klant bent bij T-mobile heb je pure pech (zoals ik). Ik ga verder met zoeken.
Allemaal succes met de zoektocht naar de mooiste telefoon tot op heden al zeg ik het zelf.

› reageer

Nu bij BelCompany;
De Nokia N95 met Hi 30 + eindeloos online (9,95) GRATIS (let op: tijdelijke aanbieding)

En de Nokia N95 8GB met een Voda 22,50 + zorgeloos (9,50) €139,99
Ook een mooi prijsje

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.