Oh dat geloof ik ook wel dat de gemiddelde tv'er wel in staat is een contract op tijd op te zeggen, maar mijn ervaring is dat als je een twee jarig contract al na één jaar wil beëindigen dat dat dan alleen lukt als je een afkoopsom betaalt voor de resterende periode. In dit geval zou dat dan 240 EURO zijn en dan betaal je dus in één jaar voor een relatief langzame verbinding in totaal 300 EURO, lijkt me dus niet zo'n goed plan. En het gaat toch echt om een twee jarig contract kijk maar onder specificaties naar abonnementsperiode daar staat minimaal 24 maanden, oftewel een slechte aanbieding voor die snelheid!
› reageerADSL Starter
breedband instap pakket voor een lage prijs
Je hebt je weg op internet gevonden. Je e-mailt, je surft, je wisselt digitale foto’s uit. Zet nu die stap naar breedband internet, je zult zien dat je nooit meer anders wilt.
€ 4,95 per maand. Na 12 maanden € 19,95 per maand.
zonder KPN aansluiting, lijkt mij ideaal!!!!
Hoezo zonder KPN aansluiting?
Om Orange ADSL Starter aan te kunnen vragen, dien je te beschikken over een analoge (dus geen ISDN) telefoonaansluiting van KPN. De aanvraag voor Orange ADSL Starter kan (nog) niet gecombineerd worden met de aanvraag voor een nieuwe telefoonaansluiting.
Is het trouwens een 1 of 2-jarig abonnement? In de actievoorwaarden kan ik dat namelijk niet terugvinden.
Voor het gebruik van de lijn moet je waarschijnlijk betalen aan KPN.
Speedlinq biedt ook adls aan voor 4,95 per maand via internetten.nl
Het is jammer dat Slim van KPN geen hogere snelheid kent dan ISDN, want anders was ik al over. Zo'n 1 MB verbinding is voor mij al meer dan voldoende, maar ISDN snelheid is weer de andere kant.
› reageerhm eens kijken of dit wel werkt.
Speedlinq meer dan een maand geleden aangevraagd via internetten.nl maar nooit meer wat van gehoord. Die krijgen morgen wel een fax dat ik er geen vertrouwen meer in heb en cancel en de machtiging intrek.
Vergeet niet dat KPN "slim bellen" ook gewoon Voip is net zoals internetplusbellen van KPN. Dus ook met dezelfde storingen en problemen.
› reageerSlechte aanbieding je zit er minimaal 2 jaar aan vast. Oké in het eerste jaar betaal je maar 60 EURO maar het tweede jaar ben je 240 EURO kwijt voor een 2mb verbinding. Over één jaar krijg je voor dat geld een verbinding van minimaal 4mb waarschijnlijk zelfs 6mb.
› reageerIk lees nergens dat je er 2 jaar aan vastzit eigenlijk. Je moet alleen niet vergeten tijdig op te zeggen, anders zit je er wel gelijk 2 jaar aan vast.
› reageerOké er staat niet letterlijk 2 jaar maar minimaal 24 maanden en dat duurt toch even lang?
je moet alleen de kpn lijnbelasting huur betalen, 10 euro per maand.
zover ik weet is het alleen mogelijk om bij de snellere variant, adsl family, je kpn abonnement over te laten nemen, en bij adsl starter dus niet.
wel goedkoop, en als je de snelheid niet super belangrijk vind...
Waar staat dat dan van die 24 maanden? In de AV kan ik dat niet terugvinden. Daar staat wel dat bij niet tijdige opzegging heb abonnement met 12 maanden verlengd wordt, maar voor de gemiddelde tv'er moet dat niet echt een probleem zijn.
› reageerOh dat geloof ik ook wel dat de gemiddelde tv'er wel in staat is een contract op tijd op te zeggen, maar mijn ervaring is dat als je een twee jarig contract al na één jaar wil beëindigen dat dat dan alleen lukt als je een afkoopsom betaalt voor de resterende periode. In dit geval zou dat dan 240 EURO zijn en dan betaal je dus in één jaar voor een relatief langzame verbinding in totaal 300 EURO, lijkt me dus niet zo'n goed plan. En het gaat toch echt om een twee jarig contract kijk maar onder specificaties naar abonnementsperiode daar staat minimaal 24 maanden, oftewel een slechte aanbieding voor die snelheid!