telefonisch facturen betalen T-mobile

leuke dienst inderdaad, maar ik heb er niet zo veel aan... bij mij wordt ie automatisch afgeschreven

› reageer

T-mobile heeft per 1 maart een unieke en eenvoudige manier geïntroduceerd voor abonnees om hun facturen telefonisch te betalen.

De klant belt naar het gratis selfservicenummer 1202 en kiest voor het menu 'betalen'. Hij krijgt vervolgens te horen welke factuur nog openstaat en kan T-Mobile direct eenmalig machtigen om het bedrag te innen. Daarna ontvangt hij een sms-bericht als de betaling succesvol is verwerkt.

Naar eigen zeggen betreft het een volkomen veilige betaalwijze. De klant kan deze gratis dienst ook gebruiken als zijn toestel bij een betalingsachterstand is geblokkeerd voor uitgaande gesprekken.

Via 1202 kan de T-Mobile klant ook informatie over zijn factuur of belstatus opvragen. Deze informatie is 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar. Deze diensten zijn alleen voor particuliere abonnees en werkt alleen op het Nederlandse T-mobile netwerk

› reageer

hm, 't was pas echt leuk geweest als je met je beltgoed/ bundel je factuur kon betalen.

› reageer

Is het niet per 1 april?

› reageer

hm, 't was pas echt leuk geweest als je met je beltgoed/ bundel je factuur kon betalen.

Ja, neem je gewoon een 2-jarig Flex 40 abo en betaal je elke maand je abokosten uit de bundel van de maand daarvoor. Met andere woorden, eenmalig 40 euro betalen en +/- 400 euro bonus binnenhalen. Denk dat het een beetje fraudegevoelig wordt dan :

› reageer

was ook een loze opmerking..

› reageer

leuke dienst inderdaad, maar ik heb er niet zo veel aan... bij mij wordt ie automatisch afgeschreven

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.