ontvangen voicemail berichten vodafone gratis

Oke, het ontvangen van voicemail in het buitenland is gratis. Op zich natuurlijk een grote verbetering. Echter, om te weten te komen wat er is ingesproken moet je het voicemailbericht afluisteren en daar moet je natuurlijk wél voor betalen!
Ik denk dat het een goede zet is van Vodafone want mensen die in het buitenland zijn zullen, bij het zien van een voicemailbericht, toch snel geneigd zijn om het maar even af te luisteren. Inkomsten dus voor Vodafone!!
Toch vind ik het ook voor de klanten een vooruitgang. Ze zijn immers niet verplicht het bericht af te luisteren

› reageer

Het ontvangen van voicemailberichten op de mobiele telefoon in het buitenland is sinds deze week gratis voor Vodafone klanten. Dit geldt voor alle abonnees, ook voor prepaid klanten, inclusief Z11. Vodafone wil hiermee voorkomen dat klanten onverwacht kosten maken voor bellen in het buitenland.

Met het gratis afleveren van voicemailberichten in het buitenland wil Vodafone meer transparantie en prijsverlagingen van mobiele beltarieven in het buitenland bieden. Dit is in lijn met de oproep van de Europese Unie, die al jaren strijdt voor lagere internationale tarieven.

Hiermee volgt de operator T-Mobile die sinds vorig jaar juli het ontvangen van voicemail in het buitenland niet meer doorberekent aan abonnees. Prepaidklanten van T-mobile moeten echter nog steeds betalen. Bellers zonder abonnement zijn in dit opzicht juist weer beter uit bij KPN en Hi die aan prepaidklanten gratis voicemail berichten aflevert in het buitenland.
bron:www.bellen.com

› reageer

Bedankt voor het melden van dit goede nieuws!
Ik gebruik VF prepaid en ben dus alsnog gewoon te bereiken op mijn voicemail als ik weer naar het buitenland ga verhuizen van de zomer.
Hiep hiep hoera

› reageer

Het staat nu ook online.

-Abonnementen
-Voicemail
-Wat kost voicemail ontvangen in het buitenland?

› reageer

Tot nu toe is binnen Nederland Telfort de enige die (nog) gratis voicemail aanbied, het zou leuk zijn als meerdere aanbieders dat deden.

› reageer

Als ik het goed heb, ook: T-mobile relax special edition.

Weet het niet zeker, wat ik wél weet is dat het niet meer te koop is

› reageer

Oke, het ontvangen van voicemail in het buitenland is gratis. Op zich natuurlijk een grote verbetering. Echter, om te weten te komen wat er is ingesproken moet je het voicemailbericht afluisteren en daar moet je natuurlijk wél voor betalen!
Ik denk dat het een goede zet is van Vodafone want mensen die in het buitenland zijn zullen, bij het zien van een voicemailbericht, toch snel geneigd zijn om het maar even af te luisteren. Inkomsten dus voor Vodafone!!
Toch vind ik het ook voor de klanten een vooruitgang. Ze zijn immers niet verplicht het bericht af te luisteren

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.