KPN netwerk A'dam overbelast

...of iedereen die KPN neemt een UMTS toestel zou nemen met USIM

› reageer

Mobiel netwerk KPN in Amsterdam overbelast

Geen wonder wanneer ze alle Telfort-klanten op het KPN netwerk zetten...

› reageer

dat klopt inderdaad, moest inderdaad 5-6x achterlkaar iemand bellen om verbinding te krijgen

› reageer

Gaat lekker met KPN. Vorige week vrijdag ook al alle Telfort Prepay-bellers onbereikbaar.

Ik vraag me trouwens ook af of het allemaal wel kan. Álle Telfort-gebruikers op het KPN-netwerk, dus ook bellers van Tele2 en andere MVNO's, en dan met zijn allen op één plek. Tjah, dat is vragen om moeilijkheden.

› reageer

Gisteren in Utrecht centrum was het KPN-net ook overbelast.

Mijn COMPLIMENTEN aan de technisch manager bij Telfort/KPN. Stelletje prutsers! Dit hadden jullie kunnen verwachten...

› reageer

Ja, dit kon je al zien aankomen. Veelst te weinig overcapaciteit nu ze alle el cheapo telfort sim-only's op het KPN net hebben.

Ik zeg het eigenlijk niet graag, maar als bedrijf zijnde kan je veel beter op het Vodafone net zitten. Dekking is ongeveer gelijk, maar veel meer reserve-capaciteit. Ook lees je daar minder klachten over de performance, zo heeft KPN dit jaar ook al problemen gehad met d'r sms-centrales.

Op het telegraaf forum wordt gezegd, wees blij dat KPN een nederlands bedrijf is. Nou als ik om een bedrijf niet rouwig zou zijn als het in buitenlandse handen zou vallen, dan is het KPN wel.

› reageer

robert-jan: da's ook niet waar. Een jaar of 2 geleden was juist Vodafone berucht om z'n capaciteitsproblemen, volgens mij ook op dit forum... Nu zijn de rollen weer omgedraaid.

Maargoed, laat ze bij Telfort/KPN nu eerst maar eens GPRS/EDGE fixen, da's al vanaf zaterdag down.

› reageer

Ik denk dat KPN nu zijn netwerk volpropt om zo de kosten te verlagen.

Zou de ruimte die nu vrij komt gebruikt worden voor Telfort Unlimited?

› reageer

Een dag ervoor kon er ook tijdelijk niet gebeld of gesmst worden als je in het Philips Stadion zat en een Vodafone abo had. Vooral na 16:15 was het onmogelijk.

Wat wil je....

Eindhoven wah zijn wij?

KAMPIOENEN-KAMPI-KAMPIOENEN!!!

_/-\o_

› reageer

In Eindhoven had ik diezelfde middag/avond/nacht problemen met smsjes. Versturen lukte 's middags soms niet. 's Avonds en 's nachts ging t wel beter maar dan kwamen ze niet aan bij de ontvanger of met enkele uren vertraging. Smsjes aan mij gestuurd kwamen ook niet aan of veel te laat. Ik heb overigens T-Mobile. Vrienden hebben vodafone, telfort en kpn en die hadden hetzelfde probleem.

› reageer

Lijkt wel oud en nieuw haha. Ze plaatsen vaak wel tijdelijke masten bij, maar dat is maar op enkele plekken.(festivals e.d.)

› reageer

ik heb vandaag sinds 17.45 geen bereik met mijn beide telfort nummers. Heeft iemand anders hier ook last van?

› reageer

chinta: waar woon je ongeveer? (stad/plaatsnaam)

› reageer

breda

› reageer

Telfort deed het juist altijd beter dan andere netwerken op drukke events. Ze kunnen daar nog wat leren bij KPN. Ik stond ook op KPN met mijn Telfort Abo maar gisteren in A`dam ben ik weer even over gestapt en dat ging weer een stuk beter....

› reageer

Hier ook geen ontvangst met HI (abo) en ik woon in Oosterhout.
Beetje erg irritant

› reageer

Hier ook (breda) geen telfort mobiel (geen kpn en geen telfort netwerk).

› reageer

ik heb al bijna 4 uur geen signaal meer. Kan nix doen zowel met kpn als telfort.

Kan ik ergens een klacht indienen? Gebruik m'n gsm voor zakelijke doeleinden en ik mis belangrijke gesprekken.

Wat een onzin zeg!

› reageer

hier werkt ie weer.

› reageer

Storing Mobiele telefonie in zuid Nederland

1 mei 2007 - Als gevolg van een storing heeft u vanaf 17.00 uur problemen kunnen ondervinden met mobiel bellen. De storing deed zich voor in de regio's West-Brabant en Zeeland. KPN heeft de storing rond 20:30 uur opgelost. Onze excuses voor het mogelijke ongemak.

Begintijd: 01 May 2007 17:05 Eindtijd: 02 May 2007 23:00

En daar moeten we het maar weer mee doen

› reageer

Ja dit is gewoon pech hebben. Ook andere gsm operators hebben wel eens storing. Wat wil je met een groot netwerk als kpn. Overbelasting is trouwens te voorkomen door umts masten. Die hebben namelijk een grotere cappaciteit.

› reageer

Als KPN nou es niet alleen USIMS zou toelaten.....

› reageer

...of iedereen die KPN neemt een UMTS toestel zou nemen met USIM

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.