T-Mobile[Orange] Bundel verlagen

Dit gaat zwaar off topic, de vraag van TS is op dit forum al afdoende behandeld danwel door de KS te beantwoorden.

Daarnaast is het wel de bedoeling dat we elkaar in de waarde laten, niet flamen dus.

Topic closed.

› reageer

Ik heb al een poosje een Orange abonnement en ik vroeg me af na hoeveel maanden je bundel mag verlagen. Ik hoorde dat het al kon na 6 maanden dat je 1 stap lager kon, maar is dit de enige verlaging of kan je bij een 2 jarige abonnement nog verder verlagen?

› reageer

Als je deze vraag aan de klantenservice zou stellen, zou je als antwoord krijgen dat je bij een 2 jarig abonnement, na 1 jaar.. 1 stapje omlaag mag.. en vervolgens een half jaar daarna, weer een stapje omlaag mag..

Echter kan je via MijnOrange, na 6 maanden al een stapje omlaag..

› reageer

Ook lekker snugger tipje.
Dat zal binnenkort wel niet meer kunnen.

› reageer

Dat zal binnenkort wel niet meer kunnen.

Zeker weten, over ca. een (half)jaar bestaat Orange niet meer.
De extraatjes (die niet in de A.V. staan) vliegen er dan als eerste uit.

› reageer

goh, nieuwtje voor mij dat orange over een jaar niet meer zou bestaan (onder deze naam) waar komt dat nieuws vandaan?

› reageer

Hoezo, een snugger tipje?

En wat is dat voor onzin dat Orange over een jaar niet meer bestaat, zet ook ff je bron neer of onderbouw je uitspraken..

Overigens, hij heeft al een abonnement dus hij zal gewoon onder de oude voorwaarden blijven...

› reageer

Zij baseren zich op dit nieuwsitem.

› reageer

Er staat niet eens vermeld door wie die word overgenomen. Dus het is een rare uitspraak van je. Anders zal je toch onder het oude vallen.

› reageer

wel erg sterk om op basis van dat bericht te suggereren dat het met een (half) jaar verkocht zal zijn. kan natuurlijk maar ik geloof daar niet in.
daarbij zijn de voorwaarden bij het afsluiten geldig dus gewoon naar een half jaar/heel jaar lekker verlagen. de mogelijk nieuwe eigenaar kan daar niet zomaar vanaf stappen.

› reageer

Ja, het kan ook 2 of 3 jaar duren. Maar de telecombranche is een snelle markt. De overname van Telfort door KPN was ook binnen een halfjaar rond.

En de nieuwe eigenaar kan de huidige dienstverlening wel wijzigen, maar dan mag je ook opzeggen. Dus dat zullen ze niet snel doen.

Wat wel zal gebeuren, is de extraatjes terugbrengen, die je wel krijgt maar niet op papier staan. En dit is al begonnen hoor

Zo is:
- het 0800 service nr. afgeschaft
- Beltegoed lang niet meer altijd onbeperkt mee te nemen.
- Papieren factuur niet meer standaard, alleen op aanvraag.
- enkele 0900'nrs geblokkeerd (alleen bij Orange)

En wat er dan nog kan gebeuren:
- De mogelijkheid om te mogen downgraden afschaffen. Er staat immers nergens op papier dat je hier recht op hebt. Dit staat niet in de voowaarden! (sommige mensen hebben het trouwens wel door orange personeel laten ondertekenen)
- WAP Proxy blokkeren. Je kan voor 6,- onbeperkt wappen/umts'en door een lek in de configuratie. Dit lek zou gedicht kunnen worden.
- etc..

› reageer

p.s. de 2de biedingsronde op Orange is vandaag aangekondigd.

› reageer

Ik lees net het nieuws bericht. Ben best benieuwd wat er uit die 2e ronde gaat komen. Zou rabobank nog iets gaan doen? Vermogen hebben ze wel en ze doen al eea met orange volgens mij.
Krijg je straks nog een gratis GSM abonnement als je hypotheek afsluit

› reageer

Dit gaat zwaar off topic, de vraag van TS is op dit forum al afdoende behandeld danwel door de KS te beantwoorden.

Daarnaast is het wel de bedoeling dat we elkaar in de waarde laten, niet flamen dus.

Topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.