Orange introduceert Orange Music 35

35,- is inclusief gratis TV waarvoor je Orange World nodig hebt. Dat is inbegrepen in de prijs. Net als de 300 sms-jes.
Dus je hebt per maand een volledige 35,- samen te stellen met voordeelbundels, of je kunt het gewoon opsparen.

› reageer

http://www.orange.nl/mobiel/abonnement/postpaid_music/

Nieuw abonnement bij Orange. Lijkt op prepaid music maar dan postpaid. Ook met 300 gratis sms, gratis tv en gratis mp3 downloaden. Ziet er goed uit.

› reageer

Ziet er inderdaad goed uit , alleen wel vreemde datakosten brengen ze in rekening:
Internet Access: € 3 per MB. Van 12 juni t/m 31 dec '07 € 0,25 per MB
Buitenland: € 15 per MB verrekend per 25 KB

› reageer

Van 12 juni t/m 31 dec '07 € 0,25 per MB

Voor sommige gebruikers erg goedkoop. Alleen bij dit abo?

Ik las op Pocketinfo dat ook Orange World en TV op je mobiel included zijn en radio voor 6ct per keer. Sommige dingen stonden er wel onduidelijk, volgens mij krijg je geen 2 of 25 MB internetaccess. Allemaal nogal onduidelijk. Maar dit is sowiezo niet mijn abo, het bundelbedrag is veelst te hoog

› reageer

het abonnement kost 35 euro. Dat is tevens je belbundel.
Houdt er rekening mee dat in principe je belbundel maar 29 euro is omdat er 6 euro van je belbundel wordt gehaald om Orange World op je mobiel te kunnen hebben.

› reageer

Ik kan 2 dingen niet terug vinden. (Niet dat ik dit abo zou nemen).
- Ik zie in de prijslijst staan dat Orange World: ''standaard bij abonnement'' is. Dus niets over 6,-
- Ook zie ik niet dat er een actie is met elke extra (internet access) MB voor 0,25.

› reageer

6 euro voor onrange world is mij door de telefoon door de klantenservice verteld. ik heb al diverse mailtjes gestuurd met de vraag hoe dit kan omdat er in de voorwaarden staat dat orange world gratis is. nog steeds geen antwoord gekregen

› reageer

35,- is inclusief gratis TV waarvoor je Orange World nodig hebt. Dat is inbegrepen in de prijs. Net als de 300 sms-jes.
Dus je hebt per maand een volledige 35,- samen te stellen met voordeelbundels, of je kunt het gewoon opsparen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.