nieuwe 'Orange World' ?

Ik heb op internet gelezen dat de invoering van de nieuwe bundel voor onbepaalde tijd is uitgesteld, en dat deze momenteel niet meer aangesloten wordt. Klanten die al aangesloten zijn, kunnen de bundel blijven gebruiken. Zal vast iets met de mogelijke overname te maken hebben.

› reageer

Als ik inlog op de website van Orange, kan ik op de pagina waar ik mijn Bundels kan kiezen, een nieuwe vorm van Orange World aanvinken.
Er staat alleen niet bij wat hiervan de kosten zijn.

Orange World
Altijd onbeperkt toegang tot Orange World en een bundel van 25 Mb om het mobiele internet te browsen.

Orange World Extra
Voor de echte mobiele internetter. Onbeperkt toegang tot Orange World en een riante bundel voor het browsen van het mobiele internet. Hiermee kan je naar hartenlust surfen, e-mailen en downloaden. Om gebruik te kunnen maken van Orange World Extra moet je een Orange Abonnement hebben (geen Orange Free).

› reageer

Is volgens mij inderdaad een primeurtje (ik heb het nog nergens gelezen).

Ikzelf had al wel eens een vermoeden dat er een tweede Orange World bundel bij zou komen. Maar ja ik heb wel meer ideen vaker...

› reageer

Die is er al maanden hoor? Ik weet niet beter dan dat deze op mijn zakelijke abo zit...

› reageer

en wat is dan het verschil met de gewone orange world ?
en wat zijn de kosten van orange world extra ?
en kan je dan onbeperkt internetten op je mobiel ipv 25mb per maand ?

› reageer

Orange World Extra kost 15 euro per maand en is incl 200mb data verkeer (op UMTS snelheid) en incl het basis tv pakket.

› reageer

is dit ook voor prepaid ?

› reageer

nee alleen postpaid

› reageer

ik ben net naar de orange winkel geweest, zij belden naar orange en kregen te horen dat het maar 100 mb zou worden...
daarvoor hadden zij zelf gehoord van 100, 200 en 750 mb
gisteren toen ik mezelf aan de telefoon opgaf voor orange world extra vetelde men dat het om 200 mb zou gaan.....

› reageer

De 100mb limiet klopt voor internet access. Ik gebruik momenteel de Orange world met 25mb limiet, en haal dat ook nog niet met push mail etc.

De dienst kost 15 euro per maand, uit je bundel. Daar zit dan ook het Basis TV abo bij inbegrepen heb ik begrepen, dus je kan er ook nog eens onbeperkt mee tv kijken.

De dienst wordt 3 juli 2007 officieel geintroduceerd...

› reageer

Ik kan me vergissen, maar is het niet verstandig voor Orange om deze bundel daadwerkelijk bekend te gaan maken?
Kijk het is natuurlijk niet zo een mooi tarief als Vodafone heeft met voor 9,50 semi-onbeperkt, maar ik denk toch zeer interessant voor de smartphone gebruiker....

› reageer

Ik heb op internet gelezen dat de invoering van de nieuwe bundel voor onbepaalde tijd is uitgesteld, en dat deze momenteel niet meer aangesloten wordt. Klanten die al aangesloten zijn, kunnen de bundel blijven gebruiken. Zal vast iets met de mogelijke overname te maken hebben.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.