Nokia N95 VS HTC P4350 (ervaringen gevraagd )

tja ik vind het een lastige keus

ik ben heel benieuwd naar een windows telefoon.
mijn vriendin heeft een mda vario en het werk wel fijn zo groot scherm.
ik trein best vaak en dan vind ik me mail lezen wel lekker dat doe ik niet op me laptop met t-mobile als modem.
maar als ik straks verder weg ga studeren (andere studie) ga ik niet me laptop meenemen is is zo scherm van de HTC wel heel lekker..

› reageer

Ik wil graag wat goede argumenten horen waarom wel of niet een bepaald toestel

N95

en de HTC

De htc is met 1 jr VF 35 + internet 50 euro
De N95 is hierbij 188 euro
De N95 is met jr VF 27.50+internet ±100 euro.
Of ik nu 50 of 100 moet bijbetalen boeit me niet maar 190 vind ik te veel.

Ik wil gaat alle plus en min punten van deze toestellen onder elkaar.
Batterij duur ?
robuurstheid?
snelheid?

Voordelen N95
Het is wel DE N95
interne GPS (boeit niet heb een BT gps muis)

Voordelen HTC
qwerty toetsenbord

nadelen N95
batterij duur (maar ivm met de HTC ?)
slider vind ik brak aanvoelen

nadelen HTC
groter

Twijfel
WM vs Symbian ik heb nog nooit een WM phone gehad dus lijkt me wel leuk wat nieuws.
(heb nu N70 met symbian)

› reageer

Hallo ! ! ! We hebben het over de N95 hé!

Neej, maar de N95 heeft 5 MP camera en DVD Like opnamens.
Verder hoor ik niet zoveel over WM toestellen, maar meer over
Symbian. Heb zelf "vroeger" een Motorola toestel gehad MPX200 ofzo met WM 2002. Ik vond er toen echt niks aan

Maar de keuze is aan jou. Zoek een leuke site met een goede review!

› reageer

wm2002 kan je niet echt vergelijken met de nieuwe symbians of ook de nieuwe wm6 hoor

als je niet perse umts nodig hebt kan je ook overwegen de htc s710 te nemen, bevalt mij erg goed

› reageer

nog een voordeel voor de N95 natuurlijk is HSDPA.
maar dan alsnog twijfel ik ...

mijn abbo loopt dan wel pas over een maand af maar vf zelf heeft nu de netwerk actie van je 1/2 contract periode goede koring

› reageer

de samsung i600 kan je dan ook overwegen, heeft ook hsdpa. de htc tytn en htc p3600 (+ gps, zonder toetsenbord) trouwens ook

› reageer

Dat is voor symbian / WM ga is omdat ik 2 bt apparaten moet kunnen koppelen en navigatie software wil draaien.

en dat draait niet op een samsung (teminste geen TT)

› reageer

de samsung i600 is ook een WM toestel
zie gsm-arena

› reageer

opzich een mooi toestel maar het trekt mij niet
(nokia geil)

› reageer

tja, als je nokia-geil bent en de n95 te duur vindt, kan je ook de e65 overwegen

› reageer

De N95 is tegenwoordig niet meer zo duur. Je moet alleen de juiste aanbiedingen vinden. Ik dacht er zelf ook geen één te hebben en nu heb ik er één! Echt stoer man!

› reageer

Probeer in elk geval een keuze te maken op grond van de opties van beide toestellen (of andere, de E-serie van Nokia is minder spectaculair, maar het zijn uitstekende toestellen) en wat je daarvan denkt te gaan gebruiken (en leuk vindt ) en probeer de momenteel heersende hype rondom de Nokia N95 hierbij uit te sluiten.
Hypes zijn n.l. slechte raadgevers, ze volgen elkaar steeds sneller op. Over een half jaartje zijn er van alle merken, ook Nokia, weer nieuwe modellen, er zit er vast weer eentje tussen, die dan de hype van de dag is, terwijl jij het dan nog steeds moet doen met het toestel, dat je nu gaat kiezen.

› reageer

In mijn ogen zijn het totaal verschillende toestellen en is het belangrijk om te bepalen waarvoor je hem wil gebruiken. Veel internet, weinig internet, navigatie (welke soort) is HSDPA een meerwaarde voor je of is het leuk dat het erop zit. Dan kan je denk ik beter een keuze maken.

› reageer

tja ik vind het een lastige keus

ik ben heel benieuwd naar een windows telefoon.
mijn vriendin heeft een mda vario en het werk wel fijn zo groot scherm.
ik trein best vaak en dan vind ik me mail lezen wel lekker dat doe ik niet op me laptop met t-mobile als modem.
maar als ik straks verder weg ga studeren (andere studie) ga ik niet me laptop meenemen is is zo scherm van de HTC wel heel lekker..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.