FON Wifi Access Point (deel 2)

De klassieke FONera, die waar je je internet niet doorheen kon voeren, is al een tijdje niet meer via FON verkrijgbaar omdat 'ie uitverkocht geraakt was. Er zijn nieuwe in China in bestelling, maar ondertussen zou je ze duur via Marktplaats moeten bekomen. Niet dus. Ik verkoop ze nog uit de boedel van een faillerende FON-reseller, via het e-mailadres dat gekoppeld is aan mijn profiel, à €15 per stuk, FONtenna à €10 per stuk, mits ik de garantie heb dat je een access point gaat installeren en niet gaat speculeren (dat kan ik nl. zelf ook).

De FONera 2.0 komt later dit jaar.

› reageer

Lees eerst deel 1 door

› reageer

Wie heeft er nog een invite voor een accesspoint en / of een code voor een antenne?
Mijn email adres staat in mijn profiel.
BvD

› reageer

@hmeijdam,

thaxx,

Ga morgen het aanmelden. Heb nu even te weinig tijd ervoor.

_/-\o_

› reageer

@janzeeschuimers: je hebt er een. zie je mail.
Ik heb nu nog maar eentje voor een accesspoint over!

› reageer

Ik heb nog 2 invites voor een 20 euro Ap over, mail me op naughtygenius -ed- gmail -punt- com als je geïnteresseerd bent.

› reageer

@123456
Bedankt.
Heeft er iemand nog een promo code voor de antenne ?
BvD.

› reageer

@sjolmers You've got mail

-edit- maaaaaaaaaaannnnnnnnny thanks

› reageer

Graag gedaan!

› reageer

nog 3 uitnodiging voor 20 euro over!
ff pm sturen!

› reageer

/me heeft ook nog 3 invites voor 20,- over. Dus niet gratis, mar 20 euro voor een La Fonera. Mail staat in profiel.

› reageer

Ontopic: heb 3 invites die niet gebruikt worden terwijl ze weggegeven zijn. Iemand enig idee of cancellen of vernieuwen op 1 of andere wijze mogelijk is?

› reageer

Wie heeft er nog een invite voor een accesspoint en / of een code voor een antenne?

Mijn dank is groot.

Groetjes,
Claudio

› reageer

Ah ja, mijn mail adres
info (at) AmbulanceChauffeur.nl

› reageer

@ClaudioB Done

› reageer

Goedemorgen Hans,

Wat ben je lekker snel ;-)
Ik heb de AP besteld, nu alleen nog de Antenne (ls iemand de code heeft GRAAG ;-) ) en ik kan zenden.

Groetjes,
Claudio

› reageer

er zit standaard al een antenne op, echter is dit een 2db antenne, de fontenna die je los kunt kopen heeft 7db. Dus zenden kun je altijd!

› reageer

Ik ben nieuw in deze materie
Maar hoever kan je dan zenden zeg maar, en hoever met de aanpassingen?

› reageer

Ik lees net mijn bericht terug en vond het zelf al niet begrijpelijk <lol>

Als ik de basis station heb, wat is het bereik dan ongeveer qua zend/ontvangst?
En hoever komt het signaal met de antenne?

› reageer

De la Fonera 1.0 heeft standaard een bereik van ongeveer 50 meter. Combineer je de FON router met een Fontenna dan vergroot je je bereik 5 tot 10 maal, dit is afhankelijk van omgevingsfactoren. Hieronder het verhaal van de CEO van FON met bron vermelding.

Last minute update. A Fon team just came back from testing the Fonera that is in my window and they could get signal from 450m and connect from 370m. Clearly the Fontenna ads a whole new dimension to the Fon Movement.

bron

(p.s. Invite nodig om een FON router te kopen voor 20 euro? Stuur me een mailtje, zie mijn profiel, dan invite ik je)

› reageer

Ok, dan is extra dus wel handiger voor de dekking.
Is er nog iemand die een uitnodiging daarvoor heeft?

› reageer

Ok, dan is extra dus wel handiger voor de dekking.
Is er nog iemand die een uitnodiging daarvoor heeft?
Je kon toch gelijk La Fontenna gelijk bij de FON ap meebestellen?

› reageer

eh, ja......dat zie ik nu ook...dat had ik niet gezien

› reageer

De 12e La Fontenna besteld, vandaag binnen.
Veel groter dan ik dacht: 15x9 cm.

Zit nu in de tuin op 15 meter afstand van de antenne met een stenen schuurtje ertussen, maar heb (nog steeds) een zwak signaal.
Misschien niet goed aangesloten ofzo, later maar even naar kijken.

› reageer

Ik heb nu ook 3 invites voor de FON accesspoint voor 20 euro.
Mail mij maar als je geinvite wil worden (zie mijn profiel).

› reageer

He kukel, ik kreeg net een mailtje dat je bij de club zit!

Welkom bij FON!

› reageer

Wie heeft er nog een promo code voor een Fontenna ?
(een accesspoint heb ik reeds besteld)
BvD

› reageer

Ik heb nu nog maar eentje voor een accesspoint over!Heb ik gisteren weggegeven! Dus even niet meer mailen voor invites.

› reageer

Ik ben ook door mijn invites heen. Dus sorry voor wie er nog 1 nodig had.

› reageer

Ik heb nog wel invites.

› reageer

Inmiddels heb ik weer invites voor een AP van 20 euro. Mail me maar als je er een wilt.

› reageer

Ik zou echt heel graag een Fon accesspoint willen hebbe. Kun je deze ook gratis openstellen voor iedereen?

Als je nog een invite hebt, dan zou je me gelukkig maken als je deze stuurt naar markvanzanten(at)gmail.com

Thanks

› reageer

@markvanzanten
Je hebt een invite in je mail.

› reageer

Gepost door markvanzanten op 14/07/2007 22:50
Ik zou echt heel graag een Fon accesspoint willen hebbe. Kun je deze ook gratis openstellen voor iedereen?

Ik heb het net even opgezocht op de beheerpagina van mijn La Fonera.
Je zou het op deze manier kunnen regelen: Terwijl je normaal gesproken het privédeel van het signaal versleutelt, kun je er ook voor kiezen om dit helemaal open te laten. Wel zou ik dan het verkeer van de La Fonera naar de rest van je netwerk blokkeren. Ook daar is een mogelijkheid voor.
Het publieke deel kun je vermoedelijk niet openzetten. Hoewel ik dit niet heb onderzocht lijkt me dit vanuit de gedachte van FON logisch. Alleen andere Fonero's en Aliens die betalen hebben toegang.

› reageer

Openzetten: zet in je portalpagina van je router dat user GUEST openstaat met password GUEST (wel ff instellen natuurlijk) en iedereen kan onbeperkt surfen. Je mag ook voor vrienden/familie accounts aanmaken.
Maar je maakt het potentiele bad guys die gekke dingen online willen doen *te* makkelijk vrees ik. Gedachte is goed natuurlijk.

› reageer

Mijne dames en heren, waar hebben jullie het in vredesnaam over?
Snap er niets van. Kan iemand in het kort uitleggen waar de discussie (forum) over gaat. Ben benieuwd en nooit te oud om te leren.

› reageer

Lees eerst deel 1 van deze discussie eens em kijk op FON

› reageer

Ik had altijd al een Fon modem, maar ik ben hem met m'n verhuizing kwijtgeraakt. Heeft iemand daarom voor mij een invite zodat ik weer een nieuwe kan bestellen?

Dank!

› reageer

@macfab Mail mij op mijn emailaddres, dat staat in mijn profiel. Dan krijg je een invite om een accesspoint voor 20 euro te kopen.

› reageer

Je kon er op wachten, maar ze worden ook al weer op Marktplaats aangeboden.

› reageer

Ik heb even geen invites meer.

› reageer

Een tip voor wie FON gebruikt met een Nokia WiFi telefoon zoals de E61, E65, N93 en de N95.

Deze Nokia's hebben een probleem met de Fonera (of vice versa). De Fonera heeft namelijk twee SSID's, een prive netwerk en een openbaar netwerk (default FON_AP). Wanneer de Nokia verbinding maakt met het prive SSID kun je bijvoorbeeld een webpagina opvragen, maar wanneer je daarna een nieuwe pagina opvraagt komt er geen reaktie meer van het netwerk. De Fonera haalt namelijk een truuk uit door de twee netten afwisselend te activeren en de ander in slaap te zetten. De Nokia's raken hiervan in de war.

Er zijn twee workarounds:

- Download de FON WiFi connection manager voor Symbian. Je logt dan in op het publieke SSID van de Fonera. Nadeel is dat je draadloze verbinding nu niet meer versleuteld is.

- Zet de WLAN energiespaarstand van de Nokia uit (Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Verbinding -> Wireless lan -> Opties -> Geavanceerde instellingen -> Automatische configuratie: uit -> Doorgaan: ja -> Energiespaarstand: uitgeschakeld). De Fonera ondersteunt dit namelijk niet. Nadeel is dat je accu hierdoor sneller leeg raakt. Ik heb nog niet getest of dit veel uitmaakt. Het hangt er misschien van af of WiFi altijd aan staat op je telefoon.

Ik merk overigens regelmatig dat de Nokia een of beide SSID's niet meer ziet. Behoorlijk irritant. Ook bij het gebruik met andere FON-spots (op vakantie) werkte het vaker niet dan wel. Ik heb de energiespaarstand uitgeschakeld, hopelijk behoren deze problemen nu tot het verleden.

› reageer

bedankt jacco2. Ik heb precies het probleem zoals jij beschrijft. Ik gebruik nu de FON connection manager op mijn E60. Zou hierdoor ook mijn debitelone moeilijk doen? Kan wel naar buiten bellen (wel krakkemikkig) maar niet gebeld worden.

› reageer

@kukel:
Ik vermoed dat dat weer een ander probleem is. Als ik me niet vergis ondersteunt de E60 geen STUN. Je zou eens een andere SIP client voor Symbian kunnen proberen.

› reageer

heb nog 3 invites voor zo'n ding voor €20

mail staat in profiel, zet ff je TV naam erbij. Kijk wel of je niet net nieuw bent, verder wie eerst komt...

› reageer

Wie heeft er nog een promo code voor een Fontenna?
(eventueel ook voor de accesspoint, ik heb nog geen reactie op mijn mail aan BertH)
Alvast bedankt

› reageer

Heeft iemand zijn Fontenna eigenlijk al binnen? Het bedrag is een maand geleden afgeboekt van mijn rekening maar ik heb hem nog niet.

› reageer

je hebt je code @robtogo

› reageer

@jacco2
Ik heb hem binnen, maar als het goed is heb je een mail gekregen dat ze vertraging hebben met de verzending

› reageer

Hoi

Ik heb dus al zo'n fonera
Maar nooit een uitnodiging
gehad voor een gratis fontenna
als iemand er eentje voor mij heeft heel graag
of als je een promotie code of uitnodiging
wil ruilen voor een fonera voor half geld kan ook ik
heb er nog twee over
mijn mail staat in mijn profiel

bedankt Bas

› reageer

log maar eens in op www.fon.com en je kan 'm zo bestellen

› reageer

Helaas
Ik kan hem wel bestellen maar dan kost hij me 25 euro incl verzendkosten

Dus ik hoopte eigenlijk dat iemand nog een uitnoding voor een
gratis fontenna heeft

bas

› reageer

Als iemmand hier nog een invite over heeft dan zou ik die heel graag willen ontvangen

Je kan me invite op tim.h@timski.nl

Ik ben de geene die mij een invite stuurt nu al dankbaar.

› reageer

"Zet de WLAN energiespaarstand van de Nokia uit. Ik heb nog niet getest of dit veel uitmaakt."

Inmiddels wel. Wanneer Wifi aan staat (bijvoorbeeld met Fring) trek ik een compleet volle accu leeg in 1 a 2 uur. Niet echt bruikbaar dus.

Ik vraag me af of Debitel een FON router levert bij hun Debitel One product, want dit lijkt niet echt een goede combinatie met Nokia handsets.

› reageer

je hebt een invite @ tim_h

--
edit: ik zit nu wel ff door de invites heen

› reageer

wie overweegt om een fontenna (directionele antenne) te bestellen, zo'n ding is echt groot! Ongeveer 10x15x4cm (hbd), lang niet zo chic als de fonera dus.

› reageer

Heeft iemand nog een invite voor mij? ik wil het ook eens uitproberen.
_/-\o__/-\o__/-\o_

› reageer

@HITCHER:

Als je even een email adres vermeldt waar die invite heen kan... dan heb ik er nog wel eentje

› reageer

Heeft er iemand ook een fontenna-invite voor mij? jespervdw at gmail punt com. Alvast bedankt!

› reageer

Heeft iemand een fontenna-invite voor mij? dtrdyk at gmail punt com. Bedankt voor de moeite!

› reageer

alvast bedankt jamal hitcher2456@gmailcom

› reageer

invite verstuurd.

› reageer

Wie heeft er al een FON-aansluiting en heeft er nog een vrienden-uitnodiging over c.q. een FON-promotiecode voor gratis FONTENNA te bestellen?

By the way: Wat is de laatste stand van zaken (aug./sept. 2007) ?
? A.) Als men al in bezit is van (oude model) Fonera kan met dan gratis of goedkoop upgraden naar nieuw model Fonera+ ?
? B.) Promotie-codes voor (oude model) Fonera te bestellen, kan dat nog ergens voor 0 euro (i.p.v. 20,- euro korting op bestelling van normaal 40,- euro of zoiets) ?
? C.) Promotie-codes voor (nieuwe model) Fonera+ hoe is het daarmee gesteld ?
? D.) Bij bestelling via promotie-code van Fontenna is dat dan 0,- euro of kost het altijd paar euro ?
? E.) Bij tegelijkertijd bestellen van Fonero/+ en Fontenna wat is dan de laagste kosten mogelijkheid ?

Als iemand nog een invite voor gratis FONTENNA overheeft voor een (arme) student graag voor: b u u r t e r ( a t ) g m a i l ( d o t ) c o m Bij voorbaat dank !

Graag e-mail naar in vorige alinea genoemde adres.

En informatie-update rondom nieuwe modellen / acties / invite / promotie-code via deze Telecomoverleg-pagina a.u.b.
_/-\o_

› reageer

Ik hoop er ook nog een te ontvangen! zie vorige pagina

› reageer

@JAMAL

Moet ik nu 20 euro betalen voor de fon wifi accespoint?

› reageer

gratis zijn ze zoals bekend allang niet meer

› reageer

verstuurd @ Jepper

› reageer

Heeft iemand voor mij ook een invite voor een Fontenna ?
janzeeschuimers at hotmail punt com
Alvast bedankt.

› reageer

Heeft iemand nog antwoorden c.q. update ?

Gepost door bas2 op 30/08/2007 06:43
Wie heeft er al een FON-aansluiting en heeft er nog een vrienden-uitnodiging over c.q. een FON-promotiecode voor gratis FONTENNA te bestellen?

By the way: Wat is de laatste stand van zaken (aug./sept. 2007) ?
? A.) Als men al in bezit is van (oude model) Fonera kan met dan gratis of goedkoop upgraden naar nieuw model Fonera+ ?
? B.) Promotie-codes voor (oude model) Fonera te bestellen, kan dat nog ergens voor 0 euro (i.p.v. 20,- euro korting op bestelling van normaal 40,- euro of zoiets) ?
? C.) Promotie-codes voor (nieuwe model) Fonera+ hoe is het daarmee gesteld ?
? D.) Bij bestelling via promotie-code van Fontenna is dat dan 0,- euro of kost het altijd paar euro ?
? E.) Bij tegelijkertijd bestellen van Fonero/+ en Fontenna wat is dan de laagste kosten mogelijkheid ?

Als iemand nog een invite voor gratis FONTENNA overheeft voor een (arme) student graag voor: b u u r t e r ( a t ) g m a i l ( d o t ) c o m Bij voorbaat dank !

Graag e-mail naar in vorige alinea genoemde adres.

En informatie-update rondom nieuwe modellen / acties / invite / promotie-code via deze Telecomoverleg-pagina a.u.b.

› reageer

kan je die fon ook aansluiten op je eigen thuisnetwerk?

Heb 'm nu aan een bekabeld netwerk hangen via een poort op een standaardrouter maar wil dus ook draadloos bij bestanden op een ander pc in het netwerk kunnen.

› reageer

Heeft iedereen die een Fonero voor € 20,- wil aanschaffen een invite gekregen?

Ik heb er namelijk nog wel 2 open staan voor de geinteresseerden.

› reageer

Ik zou graag een invite willen ontvangen als iemand die nog open heeft! Mail: p_budding@hotmail.com Thnx!

Vanzelfsprekend geef ik hier een update wanneer iemand deze gestuurd heeft.

› reageer

Graag zou ik ook een invite willen ontvangen.
Mijn email adres is surfsnel@yahoo.co.uk
Alvast bedankt.

› reageer

Ok, Budje en Givemebeer heb ik een uitnodiging gestuurd.

Bij Budje ging het goed, bij Givemebeer gaf Fon aan dat je al een Fonero was, dus dat is niet gelukt.

› reageer

Vreemd. Ik heb je mail ontvangen, geregistreerd en inmiddels een fon besteld.
Hartelijk bedankt.

› reageer

Vreemd, maar mooi dat het gelukt is!

› reageer

Thnx Loranzo! Inmiddels besteld met de link uit de e-mail.

› reageer

Hallo iedereen,
Ik zou ook graag een bijdrage willen leveren aan de FON community!
Moet ik wel eerst zo'n apparaat hebben. Kan ik misschien van iemand een uitnodiging krijgen om zo'n apparaat aan te schaffen voor 20 euries?

Mijn dank zal groot zijn. Je kunt het sturen naar madakmal at gmail punt com.

› reageer

ENJOY furbiez

ps hebben jullie (de rest)
dit al eens gelezen?http://blog.fon.com/nl/archive/business/fontrepreneurs-in-nederland-belgie-gezocht.html

is dit interessant?..voor 50 euro 3 fonera's en 1 antenne?

› reageer

@FURBIEZ:

Ik heb je een invite gestuurd!

› reageer

Ook ik zou graag een invite willen ontvangen,zodat ik ook een fonero kan worden. nielsvandemond at gmail punt com
alvast bedankt

› reageer

delab: is onderweg

› reageer

Levering is momenteel razendsnel: 7 dagen na bestelling ('s avonds besteld) ontvang ik het uit Spanje verstuurde pakketje al via UPS!

› reageer

Heeft er iemand nog een fon promo code voor mij.???
Mijn Email is jtvanspijker ad gmail punt com

Alvast bedankt.

› reageer

Tjeerd13, invitation verzonden!

› reageer

Heb zelf nog een fon accespoint (fonera) over. Dus post hiermaar als iemand belang heeft!

› reageer

je mag het wel naar mij opsturen

› reageer

Zou je dan een mailtje willen sturen naar
jongderoy(et)hotmail[punt]com

› reageer

Heeft iemand nog een invite over?

p.vandelft[ed]isdsl.nl

Thanx.

› reageer

@psmvd
Je hebt een invite

› reageer

Hans bedankt. Amsterdam heeft er weer een FonSpot bij

› reageer

Niemand nog een invite nodig?

› reageer

Ben ik de enigste die het gedeelte op de fon site niet meer kan vinden om een invite te versturen?

› reageer

Nee, je bent niet de enige!
Kan hem ook niet meer vinden. Waarschijnlijk hebben ze genoeg invites verdeelt

› reageer

De FoneroGetsFonero actie is zeker niet afgelopen;
hij is misschien tijdelijk even buiten werking wegens een upgrade naar...nog betere voorwaarden en nog meer mogelijkheden...so don't worry and keep watching!

› reageer

Nee hoor, de link is er even af omdat de actie verbeterd gaat worden. Zo kun je voortaan na een bepaalde tijd niet-ingewisselde invites laten terugboeken! Nader bericht volgt ... hier of hier.

› reageer

Ik kreeg zojuist deze nieuwsbrief van FON:

SEASONS GREETINGS
WE'RE GIVING YOU THREE FREE FON ROUTERS TO CELEBRATE THIS HOLIDAY SEASON OF SHARING!
HEY Kukel!

It´s the season of sharing, and in that holiday spirit we at FON want to thank you for sharing your WiFi all year round.

We thought you might enjoy playing Santa by inviting someone you care about to join our WiFi Community. To make it easy we will send you THREE FREE FON ROUTERS.

Put a few bows and some mistletoe on them and you are good to go with a present of global WiFi. And if you´re really in the spirit, you might even help them install it:-)

So if you have a special three friends who you believe will make great Foneros just click on the Santa below which will take you directly to the FON Shop and enter this promo code: **********

Het lijkt erop dat je drie fonera's krijgt voor nop!
Maar in de aktievoorwaarden staat:
Special Offer for three La Foneras for free. (Shipping and Sales tax included)

This Special Offer is valid until December 31, 2007 and limited to 15000 La Fonera Bundles (with three La Foneras) and to users/customers/members of FON that have received their Promotional Code and that also register or are already registered as Foneros. This Offer is limited to one router per user and shipping address. You will not be eligible for this Offer if you have previously purchased a subsidised La Fonera at www.fon.com.

Once FON has confirmation that you have registered as a member of our Community, we will send you the La Fonera Bundle (with three La Foneras) for free including tax and shipping. Once you have received your La Foneras, your will be required to install the La Fonera and maintain it activated within the FON Community. If for any reason you are not able to do so, we ask that you kindly pass the La Fonera onto a friend who wants to share WiFi as a Fonero.

FON will publish your location on the FON maps that highlight the FON Community’s Access Points. Your personal data will be handled in accordance with the FON Privacy and Data Protection Policy that you will accept or have accepted when registering with FON. The FON Privacy and Data Protection Policy complies with the Spanish Organic Act 15/1999 entitled the Personal Data Protection Law and the UK Protection Act 1998, their corresponding regulations and other relevant legislation.

On our website www.fon.com you can find all of the necessary information for installation and registration of your La Fonera

Ik heb mijn fonera gekocht voor 20 euro. Houd dit in dat ik hiervoor niet in aanmerking kom?

› reageer

Inderdaad. Wat je nog wel kunt doen is jezelf inschrijven met een ander e-mailadres en wachtwoord.

Bij deze een oproep om mee te helpen van Tiel een FON City te maken. Daar vindt de Roze Zaterdag eind juni 2008 plaats. In navolging van Madrid waar de Gay Pride 2007 was en waar een FON City van gemaakt is gaan we dat in Nederland voortaan ook elk jaar doen. Op de Roze Zaterdag kun je dan één dag gratis Wi-Fiën via FON. Maar daarvoor moeten er m.n. in het centrum nog heel wat Hotspots bij komen! In cafés, restaurants, bij particulieren, bij belwinkels, internetcafés ...

› reageer

Ik heb ze maar besteld onder mijn alias. Maar eens kijken wat er gebeurt.

› reageer

Ik kreeg deze mail:

SEASONS GREETINGS
WE'RE GIVING YOU A FON ROUTER FOR JUST €/$10* TO CELEBRATE THIS HOLIDAY SEASON OF SHARING!
HEY ROBERT!
The holidays are the season of sharing, and in that spirit FON would like to invite you to share your broadband with the FON Community.

Some time ago you joined FON, but we see you are not yet getting FREE WiFi at over 250,000 FON Spots worldwide! Our FON Router allows you to safely and securely share a bit of your broadband internet connection. In exchange, you become part of a global Community of people enjoying free WiFi at hotspots around the world. To make it easy we’d like to send you A GIFT OF A FON ROUTER FOR ONLY €/$10*! So why not take the next step and become a sharing FON member?

Just click on the Santa Claus below which will take you directly to the FON Shop and enter this promo code:

xxxxxxxxx
Your €/$10* FON router here!

En de kleine lettertjes:
*Shipping costs and sales tax included. This Promotion is limited to the intended recipient of this email and is valid until December 31, 2007. Any use of this Promotion by anyone other than the intended recipient will be immediately cancelled and declared void.

Oftewel, alleen ik kan die promocode gebruiken. Da's dus pech... want ik heb 'm niet nodig...

› reageer

Dan geef je 'm toch weg? Ik kan 'm goed gebruiken voor het project dat FON opzet voor de Roze Zaterdag in Tiel eind juni 2008, wanneer de stad één grote FON City is en op welke dag je er gratis mobiel kunt internetten via de aanwezige FONera's, en dat moeten er heel veel worden! Wie mee wil helpen installeren mag zich melden, en ook wie er zin en tijd voor heeft om er bij m.n. de horeca te werven voor plekken. Alle Tielenaren mogen natuurlijk aanhaken, en van de omliggende plaatsen. De Camping Zennewijnen is trouwens al een plek die onlangs voorzien is.

› reageer

Ooooooooooo, dan is je trucje bij mij wel bekend hoor. Dank u Sinterklaasje dahag dahag luister naar ons Zwarte Piet.

› reageer

Gepost door TOK op 26/11/2007 20:04
Ben ik de enigste die het gedeelte op de fon site niet meer kan vinden om een invite te versturen?

Een vernieuwde website en de FoneroGetsFonero-actie is weer terug!

› reageer

de fonero gets fonero actie is niet meer interresant. De fonera kost maar 5 euro tegenwoordig bij de shop + de verzendkosten kom je op 10 euro uit.

› reageer

Hi,

Probeer me aan te melden bij Fon maar het blijft maar zeggen, dat ik de terms en conditions moet accepteren. Weten jullie waar ik dat kan doen. Zie het nergens.

› reageer

coldfeet >>> Helemaal onderaan de lijst, waarin je persoonlijke gegevens hebt ingevuld, is een hokje, dat je moet aanvinken. Als dit niet lukt, moet je even contact opnemen met FON. Ze hebben vandaag hun site veranderd en het kan dus zijn dat daar iets mis is gegaan. Succes!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.