T-Mobile[Orange] Verlengen via online shop

Heb hier nog niet aan gedacht. Sinds september 2006 heb ik al een schriftelijke bevestiging dat mijn abo overgezet wordt naar prepaid talk. Kan ik daarna (als er dan nog zo'n soort aanbieding is) wel via online shop bestellen MET voordeel. Goed idee, bedankt _/-\o_

› reageer

Is verlenging van je abonnement met telefoon (SPV M700) in de onlineshop mogelijk? In de Orange winkel is deze telefoon aanmerkelijk duurder bij abonnement

› reageer

Nee, voor verlengingen verwijst Orange je door naar de normale Orange-shop, kan niet ia de webshop. Volgens mij kan je wel via diverse andere bekende winkels via internet verlengen.

› reageer

Maar kan ik dan profiteren van de online aanbiedingen?

› reageer

Nee, winkelprijzen zijn vaak iets duurder vanwege extra handling-kosten. Dus de prijzen gelden enkel via het internet en bij een nieuw abonnement.

› reageer

Titelfix

› reageer

Je kan volgens mij wel telefonish proberen al weet ik dat niet zeker.

› reageer

Als je het telefonisch of in de shop probeert, hangt de verlengingsaanbieding volledig af van je waardering (bronze, silver of gold) in het systeem van Orange. In mijn geval mocht ik van Orange gewoon niet verlengen...
Verlengen in een willekeurige andere online winkel lukt overigens wel altijd.

› reageer

Helemaal niet verlengen of alleen een deal als je 2 jaar verlengd? (dat was bij klanten met een te lage omzet namelijk tot nu toe bij Orange een gebruik: alleen 2 jaar verlengen).

› reageer

Mijn advies, sluit gewoon een nieuw abo af via i-net. Geef daarbij aan dat je van nummerbehoud gebruik wil maken. Geef vervolgens bij orange door dat je oude abo, na afloop van het contract, wilt opzeggen en dat je het oude abo per afloopsdatum datum zetten naar prepay (Dit kost geloof ik max e25, dus het voordeel tov verlenging met telefoon moet >e25...) Vervolgens kun je na afloop oude abonumme de nummerportatie naar het nieuwe laten aanvragen middels het formulier. Dan wordt het oude abo nummer wat nu prepaid is naar je neiuwe abo overgeheveld. Het is namelijk onmogelijk om een orange abo naar nieuwe orange abo te laten zetten, maar wel een orange prepaid naar een abo.

› reageer

Heb hier nog niet aan gedacht. Sinds september 2006 heb ik al een schriftelijke bevestiging dat mijn abo overgezet wordt naar prepaid talk. Kan ik daarna (als er dan nog zo'n soort aanbieding is) wel via online shop bestellen MET voordeel. Goed idee, bedankt _/-\o_

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.