Zyb synchroniseert via internet, dus altijd/overal.Daarnaast is Zyb niet merk gebonden. Lukt je dat ook met iSync?
› reageerNieuwe dienst biedt gratis backup van inhoud mobiele telefoon
Vrijdag 15 juni 2007, 14:11 - Het Deense bedrijf Zyb biedt vanaf vrijdag ook in Nederland de mogelijkheid aan om online een backup te maken van de gegevens op een mobiele telefoon.
Vrijdag is Zyb, dat al in Scandinaviƫ, Duitsland en Spanje actief is, ook van start gegaan in Nederland en Belgiƫ.
Zyb biedt gebruikers gratis de mogelijkheid om hun contacten, agenda en sms-berichten online op te slaan. Deze gegevens kunnen later weer op een nieuw toestel worden opgeslagen. Ook kan de data met andere gebruikers worden gedeeld. De opgeslagen gegevens kunnen via de pc eveneens eenvoudig bewerkt worden.
Zyb werkt voor iedereen met toegang tot een draadloze internetverbinding op de mobiel (bijvoorbeeld gprs). Het werkt zonder kabels of speciale software, maar via het mobiel uploaden van gegevens naar Zyb.
Zyb is in 2005 opgericht door Tommy Ahlers, Ole Kristensen en Morten Lund.
bron: www.webwereld.nl
-----------------------------------
Ik heb het net geprobeerd. Mijn contacten en agenda van mijn oude Nokia 6230 zijn perfect gesynchroniseerd. Handige tool voor mensen zonder pc met datakabel of bluetooth.
www.zyb.com
› reageerHet nut ontgaat me een beetje. Een Mac met iSync kan het zelfde + meer. Hierbij blijf je echter wel zelf in het bezit van je gegevens!
› reageerOja en ook elk huishouden heeft een mac in huis
(het afkraken van niet-Mac van jouw kant wordt een beetje
Zyb synchroniseert via internet, dus altijd/overal.Daarnaast is Zyb niet merk gebonden. Lukt je dat ook met iSync?
› reageer