Onbeperkte SMS bundel bij Orange

Een SMS'je kost iets van 1,5 eurocent. Jarenlang is daar dus vet op verdiend. En hoe meer er verstuurd worden, hoe minder het kost.

En dat ze juist veel verdienen op vaste kosten is deels waar. Het is leuk voor de maandelijkse ARPU, maar 2000 SMS'jes versturen á 10 eurocent is nog altijd meer waard dan 20 euro!

› reageer

Orange introduceert morgen SMS Grenzeloos. Deze voordeelbundel kost €20 en dan kun je max 2000 sms'jes sturen. Opvallend tegenover de sms Eindeloos van HI en de Blox van Vodafone is dat de sms'jes ook gelden naar buitelandse vaste en mobiele nummers. Interessant dus voor mensen die veel naar het buitenland sms'en.

› reageer

Jammer alleen dat het niet zal gaan gelden voor smsjes die je in het buitenland verstuurd (toch?)

› reageer

Daar heb je toch Sms op Reis voor? Voor €5,- 50% korting op sms in het buitenland. Dus over de hele wereld sms-en voor 22ct. Bij Hi kun je maar 20 sms voor het buitenland kopen...

Die 2000 sms-jes zijn superhandig voor al die dates in het buitenland

› reageer

Extra leuk voordeeltje van deze bundel: Die twee nummers zijn voor zowel nationaal als internationale nummers! Uitteraard wel verstuurd vanuit Nederland! Dus letterlijk grenzeloos!

› reageer

Hmm ik weet het niet.. Wel leuk die 2000 SMS-jes, maar dat zijn er wel ERG veel en leuk dat het naar het buitenland ook geldt.. Alleen SMS ik naar het buitenland echt TE weinig en dan weer 20 euro vragen..
als je het mij vraagt hadden ze beter Voda kunnen volgen en 1000 binnen NL voor 10 euro, ipv 240 voor 15... Beetje jammer dus....

› reageer

Het zijn 66 smsjes per dag.

› reageer

Weinig mensen die dat opmaken!

› reageer

Veel jongeren... Zelf zit ik rond de 700, alleen naar Nederlandse nummers.

› reageer

Leuk dat smsjes naar buitenland hier ook uit gaan (vriendin in buitenland). Maar als ik er 2000 per maand stuur wordt ze helemaal gek. Waarom niet gewoon een 500 bundel voor 5 euro per maand (of desnoods iets meer), waarbij buitenland er ook uit gaat.

› reageer

Dat is juist de truuk, in principe verkopen ze dit dus onder de kostprijs (als je dus de hele bundel op zou SMS'en) - maar ze gaan er van uit dat het grootste deel van de klanten de bundel niet opmaken, waardoor ze er toch weer aan verdienen

› reageer

Enig idee wat een smsje kost? Een klein electrisch signaal overbrengen moet toch niet veel kosten lijkt me. Daarnaast, wat de providers elkaar berekenen kan toch ook nooit hoog zijn.

› reageer

Een SMS'je kost iets van 1,5 eurocent. Jarenlang is daar dus vet op verdiend. En hoe meer er verstuurd worden, hoe minder het kost.

En dat ze juist veel verdienen op vaste kosten is deels waar. Het is leuk voor de maandelijkse ARPU, maar 2000 SMS'jes versturen á 10 eurocent is nog altijd meer waard dan 20 euro!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.