Telfort opent marktkraam

Korte vraag hier nog eens over:

Gaat Telfort gewoon daadwerkelijk abonnementen verkopen via deze marktkraam c.q. omgebouwde caravan?

Dus ze houden daar ook gewoon een voorraad mobiele telefoons aan?

Of stel ik nu een domme vraag?

› reageer

Telfort opent marktkraam

Maandag, 09 juli 2007 Telfort breidt het aantal verkooppunten op een slimme manier uit: de operator gaat op de markt staan. Vanaf komend weekeinde kan op verschillende markten in Nederland een mobiele marktkraam van Telfort worden bezocht.

Telfort kiest voor een verkooppunt op de markt omdat uit de proef die Telfort de afgelopen maanden heeft gedaan, gebleken is dat het een succes is. De marktkraam staat het komende halfjaar op markten en braderie├źn in de grotere plaatsen in Nederland. Komende zaterdag is de kraam bij winkelcentrum Leyenburg in Den Haag te vinden.

De keuze voor de markt is volgens Telfort logisch: bij uitstek een plek waar consumenten komen voor voordeel. De KPN dochter profileert zich als prijsvechter, en voelt zicht daarom thuis op de markt. De marktkraam is een compleet verkooppunt en de klant kan bellend van de markt af lopen, het aansluiten gebeurt vanuit de mobiele marktkraam.

Bron: Connexie

Iemand de marktkraam al gespot?

› reageer

Telfort komt naar de wanbetaler toe deze zomer!
of misschien...
BKR-registratie? Voor Telfort - marktkraam geen probleem!

› reageer

Dus die toestellen worden ook gewoon bij de marktkraam bewaard? of zitten ze in zo'n vrachtwagen? Lijkt me niet zo veilig als een winkel met kluis etc.

› reageer

Het is zegmaar een markt-wagen:

(c) plaatje: telecomwereld.

› reageer

Almere - Stadhuisplein / Grote Markt 29-jul
Alphen a/d Rijn - centrum 19-jul
Alphen a/d Rijn - centrum 2-aug
Alphen a/d Rijn - centrum 16-aug
Alphen a/d Rijn - centrum 30-aug
Amsterdam - Plein 40/45 22-jul
Amsterdam - Bilderdijkstraat 12-aug
Delft - centrum 5-aug
Den Haag - Winkelcentrum Leyenburg 14-jul
Den Haag - Leyweg 3-aug
Den Haag - Leyweg 4-aug
Gorinchem 17-aug
Gorinchem 18-aug
Groningen - centrum 25-jul
Groningen - centrum 1-aug
Rotterdam - Centrum Hoogstraat 22-aug
Utrecht - centrum 15-jul
Utrecht - Winkelcentrum Plantage 21-jul
Utrecht - Smaragdplein 11-aug
Vlaardingen - centrum 25-aug
Zwolle 28-jul

Telfort

› reageer

wel een leuk idee!

› reageer

Ik vind het dan wel eigenaardig dat Telfort de marktkraam gebruikt in steden in Regio's waar ze sowieso al gevestigd zijn. Gezien het mobiele karakter van zo'n ding zouden ze eens in Twente oid moeten komen. Hier is geen Telfort winkel in de buurt.

› reageer

Of in Zuid-Limburg......

› reageer

misschien kun je wel afdingen daar, dat doen ze op de markt toch

› reageer

Ik vind het ook wel een leuk idee.

› reageer

Ik miste ook al een beetje de plekken waar ze nog niet zitten (inderdaad, als Tukker ook Twente ).

Na even gekeken te hebben, de volgende plaatsen staan ze zonder al een winkel te hebben:

- Almere
- Alphen a/d Rijn
- Delft
- Gorinchem
- Vlaardingen

Hierbij zou ik zeggen dat alleen Almere en Gorichem op meer dan 15km van een Telfort winkel zitten (maar ach, altijd dat klagen als Nederlander... verder een goed initiatief ).

› reageer

Volgens mij is dit puur een instrument om het prijsimago van Telfort wat te verduidelijken... Leuke eigenwijze stap van Telfort. Eerste bewijs dat ze qua marketing wat zelfstandiger t.o.v. KPN mogen gaan opereren.

› reageer

Ja maar de tarieven zijn niet meer concurrerend.

› reageer

klopt, prijzen zijn niet meer als 'vroeger', maar het gaat bij verkoop ook voor een belangrijk deel om het prijsimago, de gemiddelde consument is geen rekeningwonder en gaat op zijn gevoel en de mening van familie, vrienden en evt. verkoper af. Daarom geloof ik wel in dit soort ludieke acties.

› reageer

R-00-B, je slaat de spijker op zn kop!
Meeste mensen zijn zeer slecht in staat om eigen mening te vormen, ze lenen daarom mening van anderen die het ook maar van anderen hebben..

› reageer

Tja, op die markt is je euro een... eh... 6 minuten waard

› reageer

In Den Bosch zit er al een Telfort winkel op de Markt

› reageer

Korte vraag hier nog eens over:

Gaat Telfort gewoon daadwerkelijk abonnementen verkopen via deze marktkraam c.q. omgebouwde caravan?

Dus ze houden daar ook gewoon een voorraad mobiele telefoons aan?

Of stel ik nu een domme vraag?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.