Vertraagd: HTC Update WM6

@ Static

Thx. Ik heb een 4350 dus dat komt mooi uit. Ga 'm gelijk downloaden

› reageer

HTC werkt voor diverse bestaande producten aan een update van Windows Mobile 5 naar 6. De fabrikant laat vandaag weten dat deze updates niet vanaf mei, zoals gepland, maar pas minimaal na de zomer beschikbaar komen. Gebruikers met de S620, X7500, TyTN of P3300 of P4350 komen hiervoor in aanmerking, maar moeten nu dus nog wat langer wachten op de update. De update voor de S620, een 'Blackberry-achtige' smartphone, zal waarschijnlijk als eerste klaar zijn.
De update naar Windows Mobile 6 maakt toestellen iets sneller en stabieler, en voegt daarnaast wat handige functies toe. Zo kan outlook bijvoorbeeld in HTML opgemaakte e-mail verwerken en weergeven. Ook de beveiliging is verbeterd. Zo zijn geheugenkaarten te versleutelen en kunnen gegevens op het toestel op afstand worden gewist. Naast HTC hebben ook veel andere fabrikanten updates voor bestaande producten naar Windows Mobile 6 aangekondigd.

bron: www.telecomwereld.nl 12 juli 2007

› reageer

Uberhaupt jammer dat de P3600 zo slecht verkocht is waardoor er voor dit model geen update uit gaat komen. Ik wist van tevoren dat hier geen update voor zou komen en heb bewust voor dit model gekozen i.v.m. 2x zo snelle processor en ondersteuning voor HSDPA. De nieuwe HTC modellen beschikken allemaal over 200 mhz processor zonder ondersteuning voor UMTS. Erg jammer allemaal !

› reageer

Iemand 's nachts doorgewerkt?

-----------------------------------

HTC updates morgen (red. vandaag) beschikbaar
Donderdag, 19 juli 2007

Vanaf morgen zullen de beloofde updates naar Windows Mobile 6 voor een aantal HTC toestellen te downloaden zijn vanaf de website van de fabrikant. In totaal zullen er voor vijf modellen updates verschijnen.

HTC kondigde de gratis update eind april aan, vlak na de introductie van de S710 die op Windows Mobile 6 draait. De update heeft wat vertraging opgelopen door de introductie van de Touch en de ontwikkeling van nieuwe modellen. HTC heeft voor het komende half jaar nog zes nieuwe toestellen gepland staan, aldus Mark Moons van HTC.

De software-upgrade naar Windows Mobile 6 komt beschikbaar voor de TyTN, S620, P3300, P3600 en de X7500/Advantage. De keuze is naar eigen zeggen op deze modellen gevallen, omdat die het meest profiteren van verbeteringen die in Windows Mobile 6 zijn doorgevoerd, vooral op gebied van e-mail en messaging.

bron: connexie.nl

› reageer

Het verbaast me niets als deze update er vandaag nog niet is.
HTC is niet zo vlot met updates.
Ik wacht nog steeds op AKU3 die zogenaamd een dik half jaar geleden is aangekondigd.

› reageer

Latest news21/08/07 - Windows Mobile® 6 upgrade for HTC P4350HTC has made a Windows Mobile 6® OS upgrade available for users of the popular HTC P4350 device.

HTC P4350 users can download the Windows Mobile® 6 upgrade exclusively from the “My Downloads” section of HTC eClub.

Registration to HTC eClub is easy and completely free... so if you aren’t already a member, sign up today to keep in touch with a range of benefits.

Go to HTC eClub

› reageer

Hoe staat het met de P3300?

› reageer

Heeft iemand enig idee of de upgrades wel naar de Nederlandstalige versie van WM6 zijn?

› reageer

De update voor de 4350 was een nederlands talige.
In eerste instantie lijkt het bij het upgraden of je naar een lagere versie flashed maar het is i.d.d. WM6 Nederlands.

› reageer

@ Static

Thx. Ik heb een 4350 dus dat komt mooi uit. Ga 'm gelijk downloaden

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.