hoe Simkaart onleesbaar maken

jep hij moet echt stuk!
ja tis een ingewikkeld verhaal.. mn moedr wil geen andr nummer heb al op dr ingepraat.. ze vindt het veel gedoe.. weer een nieuw nummer onthouden etc.. vandaaro

Maar ik heb al eerder aan een magnetron gedacht.. dacht dat ht niet werken zou. mja we hebben gelukkig een magnetron.. dus kan ik het eventueel wel uitproberen.

als het lukt dan laat ik het weten! Thnx anyway voor deze tip.

› reageer

Heej hallo iedereen!
Ik zou graag willen weten of iemand weet hoe je een simkaart onleesbaar kan maken oftewel geen verbinding zou kunnen maken met je provider.
Aan de simkaart mag niets te zien zijn.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Bij voorbaat dank

› reageer

Wat voor illegaals ben je van plan te doen...

› reageer

Enigste manier is denk ik pin 3x fout invoeren en vervolgens puk 10x fout. Dan is de sim totaal geblokkeerd.

› reageer

kunnen deze kansloze vragen van het forum afgehaald worden!!!! ga gewoon naar een winkel, vraag een blanco simkaart en klaar is KEES

› reageer

Ik denk dat die zijn maandelijkse rekening te hoog vind en nu zijn belgedrag probeert in te perken.

› reageer

Het is helaas niet moegelijk, want de sim mag niet beschadigingen lopen, anders is ie helemaal uit de lucht.

› reageer

haha nee de maandelijkse rekeningen zijn niet te hoog
En hij mag uit de lucht
zolang er maar niets aan te zien is.
(cola, iets bijtends ofzo? bleekmiddel bijv zou dat helpen?)

Tis een oude simkaart die van mij geweest was (die mn ma nu gebruikt)
Maar waarop ik nog wel eens sms-jes ontvang. Mn ma wil geen ander nummer.. vandaar

› reageer

Als hij uit de lucht gaat is ook het nr niet meer bereikbaar.

› reageer

De sim mag uit de lucht omdat jij er af en toe nog smsjes op ontvangt maar het nummer mag niet wijzigen omdat je moeder het nog in gebruik hebt??
Raar verhaal

› reageer

Maarja je moeder is zo alsnog het slachtoffer want ze is haar nummer alsnog kwijt....
zou als ik jou was er gewoon over praten met haar en gewoon uitleggen dat je niet wil dat zij sms'jes van jou leest.. en stel mensen die denken dat het jouw nummer nog is op de hoogte, dat scheelt ook veel.... denk dat een simkaart onleesbaar maken niet echt de manier is... maarja dat moet je natuurlijk zelf weten

› reageer

Vraag KS of dat ze de SMS ontvangen kunnen blokkeren.

› reageer

door knippen die handel, (en verstop wel je moeders bril)

› reageer

of 12v erop zetten, vinden ze ook niet leuk. (niet te lang, anders kan ie er wat zwart uit gaan zien)

› reageer

Als je de blokkeringscode hebt, kun je ingaande of uitgaande gesprekken blokkeren. SMS blijft wel werken, maar uitgaande SMS is te foppen door een verkeerde SMSC in te stellen.

Moet hij echt stoek? Magnetron, 10 seconden 900W doet wonderen.

› reageer

jep hij moet echt stuk!
ja tis een ingewikkeld verhaal.. mn moedr wil geen andr nummer heb al op dr ingepraat.. ze vindt het veel gedoe.. weer een nieuw nummer onthouden etc.. vandaaro

Maar ik heb al eerder aan een magnetron gedacht.. dacht dat ht niet werken zou. mja we hebben gelukkig een magnetron.. dus kan ik het eventueel wel uitproberen.

als het lukt dan laat ik het weten! Thnx anyway voor deze tip.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.