Gezocht: €10 Abbo met Gratis Toestel

De max wat ik per maand wil uitgeven is toch echt 10euro.
En bij die 10 euro aanbieding krijg ik ook dubbel beltegoed (krijg ik toch nooit op maar goed )

› reageer

Ik ben op zoek naar een abonnement van €10 per maand maximaal met een gratis toestel.
De enige actie die bij mij bekend is, die nu loopt, is die van Orange van €10 p/m met de Sony Ericsson W300i gratis.
Alvast bedankt.

› reageer

Tele2 heeft verschillende toestellen i.c.m. genoemd abonnement. Kijk eens op hun website.

› reageer

Had ik al gekeken, maar het goedkoopste toestel met abbo is 15€

› reageer

www.gsmstunter.nl

› reageer

Bedankt voor de link. GSM Stunter heeft 2 abbo's van 10 euro met toestel, alleen zijn de toestellen niet echt "leuk" te noemen... Dan ga ik liever met die actie van orange... nog iemand anders ? Bedankt

› reageer

Je kunt natuurlijk een Chippie 24 mnd abo met 150 minuten nemen met een Nokia 6230i. Bij simshop.nl kan dat voor gemiddeld minder dan 10 euro per maand

› reageer

Debitel Nokia E60

9.95 per maand, op het KPN netwerk, erg leuke telefoon naar mijn mening..

› reageer

Bedankt voor de tip ! Vind het jammer dat de E60 geen camera heeft. Ik heb namelijk al eerder een toestel met kleurenscherm zonder camera gehad... dan heb ik toch steeds het gevoel van "Ik mis iets"... Camera vind ik dan ook een must, hetzelfde als Infrarood/Bluetooth

› reageer

Dan zal ik voor de Nokia 6230i gaan als ik jou was. Deze heb ik zelf ook, perfect toestel. Camera,Bluetooth/infrarood. Zie een aantal berichten terug over de 6230i i.c.m. Chippie. Succes met kiezen.

› reageer

Bedankt allemaal voor de replies ! Ik heb even naar die aanbieding icm chippie gekeken, maar dat bevalt me eigenlijk niet zo... Ten eerste omdat erbij chippie geen smsjes maandelijk bij het abbo zitten (alleen belminuten) en ten tweede omdat ik volgens mij de telefoon in 1x erbij moet betalen... dat was niet de bedoeling
Mocht iemand anders nog iets gevonden hebben, houdt ik mij zeker aanbevolen !

PS: Ligt het nou aan mij, of zijn alle goede acties verdwenen ? Paar maanden terug was er nog genoeg aanbod...

› reageer

Gewoon die van http://www.bestmobile.nl/ (Samsung E250) voor 12,50 (okee, 2,50 meer) en 25 beltegoed per maand?

› reageer

De max wat ik per maand wil uitgeven is toch echt 10euro.
En bij die 10 euro aanbieding krijg ik ook dubbel beltegoed (krijg ik toch nooit op maar goed )

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.