Bondd.nl; gratis bellen met reclame op je scherm

Mooi initiatief, werkte prima hier. Alleen: je hebt als beller toch geen enkele reden om naar die reclames te gaan zitten kijken? En zonder die advertenties...

Maar voor zolang het duurt zeker de moeite, vooral ook omdat het volgens de website wereldwijd zou werken. Mobiel vanuit NL -> buitenland bellen voor nop, ideaal!

› reageer

Zie dit artikel op tweakers.

via http://Bondd.nl kan je dus ook je gsm opgeven, je wordt dan gebeld en er wordt verbinding gemaakt met de ander. je hoeft dus helemaal niet achter je scherm te blijven zitten. 10min naar vast en 2 naar mobiel.

Zou dit die tester van laatst zijn?

› reageer

referentie naar de test van pas geleden

› reageer

Ik heb het net geprobeerd en werkt perfect!
Maar het is niet nieuw.. kan mij dit al een paar jaar geleden herinneren.. en nog langer geleden was dit ook met reclame tijdens het telefoongesprek .. was heel vervelend.. werd je gesprek onderbroken met een reclameboodschap.. en daarna kon je weer paar minuten gratis verder bellen haha

› reageer

Ik krijg een error:"het gesprek is door een onbekend fout beeindigd"

en ja er staat echt "onbekend fout" en niet 'onbekende'.

iemand anders dezelfde problemen?

› reageer

Het werkt vanochtend weer wel, grappig dit.

Ik vrees alleen dat dit initiatief geen lang leven zal hebben. Er is niet zo goed over alles nagedacht.

werkt een beetje brak met flashblock

› reageer

Het werkt ook niet met Chello-kabel-telefoonnummers...

› reageer

Mooi initiatief, werkte prima hier. Alleen: je hebt als beller toch geen enkele reden om naar die reclames te gaan zitten kijken? En zonder die advertenties...

Maar voor zolang het duurt zeker de moeite, vooral ook omdat het volgens de website wereldwijd zou werken. Mobiel vanuit NL -> buitenland bellen voor nop, ideaal!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.