[Nokia N95] Msn op N95

Na ik weet dit nu haast wel zeker, heb me zojuist aan proberen te melden met snip @ weplinks.nl en dan geef ik zogenaamt steeds een verkeerd wachtwoord op (Dus niet).
Heb uiteindelijk maar een .hotmail.com account aangemaakt, en ben nu online.
Wel erg jammer dat ik me oude vetrouwde msn email adres niet kan gebruiken.

Dat van die 30 dagen kreeg ik ook. Zijn jullie 30 dagen al om inmiddels? Hoe zat / zit dat?

› reageer

Wat is de beste manier om te kunnen msn'n op mijn Nokia N95?

Sites?

Programma's?

Ik hoor het graag van jullie!

› reageer

Een vriend heeft een Nokia E60, voor msn gebruikt hij Fring, dat hij eigenlijk had gedownload voor Skype, mogelijk werkt dit ook op de N95 ?

› reageer

Verplaats naar N95 forum

› reageer

msn

› reageer

Heb jij daar ervaring mee? En hoe krijg ik dat ding op me N95?

Ik heb nu een .zip file met allemaal losse bestandjes.

› reageer

Umm, waarom niet de officiele versie van Microsoft zelf? Is nog wel beta, maar ik gebruik hem op mijn N95 en werkt perfect. Heb je gelijk je hotmail email onder "Berichten" staan als je messenger hebt met een hotmail adres.

edit: Deze geloof ik

› reageer

Kost dat geen geld per verzonden bericht? Zoiets dacht ik te lezen op de site van msn, of is dit iets anders?

› reageer

Umm, je zult een internet verbinding moeten hebben, dat is het enige. Dus GPRS of UMTS. Ik heb een onbeperkt abonnement (Vodafone Blox Internet Mobiel, 9,50 per maand) zoals zovelen zullen hebben die een N95 hebben. Maar verder kost het net zoveel als je msn op de computer; niets dus.
Let dus wel op als je bijvoorbeeld een datalimiet hebt... en je gaat eroverheen, tja dan gaat het je geld kosten.

› reageer

Ik heb ook vodafone blox internet, maar toch heb je dan een datalimiet van 50mb en als je dan paar keer gebeld wordt dan gaat het je pas geld kosten. Dus ik hoef me geen zorgen te maken?

› reageer

Inderdaad Het is niet echt een 50MB limiet maar een 50 MB fair use policy.. want er staat nergens dat je voor de teveel gebruikte data gaat betalen als je eroverheen gaat. Overigens is de compressie echt enorm, want de teller van mijn N95 stond binnen de eerste twee weken pas op 9MB, terwijl ik al tientallen foto's per mail had verstuurd en erg veel gesurft had.

› reageer

Die msn die doet het niet. Hij zegt dat het alleen in korea en japan beschikbaar is, opties?

Alvast bedankt!

› reageer

ik gebruik Live Messenger (quote van GoT)
Windows Live Messenger v1.0 voor S60v3, NEDERLANDS!

Nokia Contacts Service
http://www.mind-storm.nl/files/messenger_s60v3/dep.sisx

Windows Live Messenger
http://www.mind-storm.nl/...3_0_v_1_0_6141_Signed.SIS

Eerst de Nokia Contacts Manager instelleren daarna WLM.

Functies:
- Windows Live Mail support (komt bij Berichten erbij als inbox)
- Haalt schermafbeeldingen op.
- Ondersteund persoonlijke tekst
- Syncroniseerd lokale contactlijst met die op de server (minder traffic als volledig binnenhalen)
- Officiƫle MSN emoticons
- Veel meer....

Zelf getest op N80! (op Live Mail na, ik heb namelijk geen live of hotmail account!)

Bugs die ik heb opgemerkt:
- Geen geluid
- Jou getypte tekst gaat weg zodra contactpersoon iets zegt (erg irritant)

Eenmalig moet je akkoord gaan met de voorwaarden, daarna werkt het simpel en handig!
Volgensmij nog niet te downloaden via de officiƫle site!

› reageer

Die zijn verlopen :$

› reageer

ik msn op mijn nokia n91 met
www.ebuddy.com

› reageer

Ja, ok, dat is een optie, maar ik zocht toepassingen. Ik heb nu via http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?t=6719 msn erop gekregen en al gepraat enz. Maar het duurt zo retelang voordat mijn contactpersonen zichtbaar zijn en nog niet eens allemaal na 10 min

› reageer

Is dit nieuw?

http://www.nokia.nl/windowslive

› reageer

Ja, dit bestaat nog niet zo lang.

› reageer

Windowslive messenger heb ik op m'n n95 gezet. Msn werkt goed. Had laatst het probleem dat de mail niet gesynchroniseerd werd (en je kan om een of andere reden niet bij de instellingen van die hotmail dus aanpassen ofzo lukte niet)
Na verwijderen en opnieuw instelleren werkt het gewoon weer (snel en goed)

Heb het alleen niet van de nokia site gehaald want dat werkte niet echt. (volgens mij gaat het wel om hetzelfde) hier heb ik het vandaan. Weet niet of die link nog werkt maar die heb je in ieder geval nodig.

edit; ik zie dat Maite ook al een bericht over live messenger had. Maar volgens mij is het dus gewoon windowslive

› reageer

Klopt het dan dat je als je onbeperkt internet (heb ik van vodafone) ook gratis gebruik kunt maken van Windows Live (zoals op de site van nokia vermeld is)?

Daar staat nl het volgende:
Live Search, Windows Live Spaces, Hotmail en Contacts zijn gratis diensten. Voor Windows Live Messenger heb je een 30-dagen pas nodig. Registreer je nu en je krijgt een gratis proefperiode van minstens 30 dagen. Microsoft brengt je 30 dagen vooraf al op de hoogte van de kosten voor Windows Live Messenger. Je mobiele provider kan kosten in rekening brengen voor het downloaden van de Windows Live software en het gebruik van de Windows Live diensten.

Hoe zit het met die 30-dagen pas dan? Hoe duur is die of valt dit onder die onbeperkt internet-bundel?

› reageer

Ik heb nooit iets gelezen of gezien van dat 30-dagen verhaal. Ik heb via de eerder gegeven link messenger erop gezet en kan dan ook gewoon m'n hotmail ophalen.
Krijg geen waarschuwingen/opmerkingen te zien of dat ik ergens een abo op moet nemen.

› reageer

ik heb nu dus ook een n95 met vodafone live, maar nu heb ik dus dat live messenger nog niet mogelijk is met vodafone live volgens de vodafone winkel dat moet eind deze maand ergens zijn. Wel kut koop ik een n95 met internet alles kannik nog niet eens msn installeren omdat ik vodafone heb :-(. Maargoed ik heb dus dat fring geinstalleerd maar nu heb ik ineens een msn naam van 2 maanden geleden en die kan ik niet veranderen ofzo. Iemand suggesties wat ik kan doen wantik wil graat msn op mijn telefoon...

› reageer

ik maak zelf gebruik van ebuddy op mijn n95. werkt zeer goed en is gratis.
hoeft je nergens voor aan te melden. gewoon met je msn account inloggen

› reageer

Ik snap niet waarom iedereen steeds roept dat msn niet werkt icm Vf. Er zijn al meerdere antwoorden geplaatst dat dat wel degelijk werkt.
Ik heb 't toestel vanaf augustus en werkt gewoon goed met messenger/windows live. Kan msn-en en via de mailbox de (hot)mail ophalen.

› reageer

ik heb gisteren me n95 gekregen en zit al vanaf gisteren te klooien.
Ben er zojuist achter gekomen dat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om me zelf op me gsm aan te melden met mijn .msn.com email adres.

Als test op de som heb ik maar eens een hotmail adres genomen.
Tja dan doet ie het wel.
Maar ik wil me msn.com mail erop hebben.
Kan dit?
Want hij blijft bij een .msn.com adres zeggen: Fout bij aanmelden
Er is een fout opgetreden in de Windows Live-ID-dienst.Probeer het later opnieuw.

Zit er een rem op ofzo zodat je je enkel met een hotmail.com account kan aanmelden?

› reageer

Na ik weet dit nu haast wel zeker, heb me zojuist aan proberen te melden met snip @ weplinks.nl en dan geef ik zogenaamt steeds een verkeerd wachtwoord op (Dus niet).
Heb uiteindelijk maar een .hotmail.com account aangemaakt, en ben nu online.
Wel erg jammer dat ik me oude vetrouwde msn email adres niet kan gebruiken.

Dat van die 30 dagen kreeg ik ook. Zijn jullie 30 dagen al om inmiddels? Hoe zat / zit dat?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.