T-Mobile[T-Mobile] Sim-unlock code aanvraag drama...

Ze nemen nu zelfs geen eens meer de moeite om op mijn email te reageren. Slechte service van t-mobile..

› reageer

Ik heb meer als een jaar geleden de SE W810i + abbo bij TM genomen. Abonnement ruim op tijd opgezegd, en omdat er een simlock op het toestel zit, unlock-code aangevraagd.
Eerste keer dat ik hiervoor gebeld heb was op 12-07, volgens info op hun site zou het 5 dagen duren. Op 17-07 maar 's gebeld waar de brief bleef, volgens helpdesk was 'ie eergisteren verstuurd, de volgende dag nog geen post dus maar weer gebeld. Kreeg toen te horen dat een tel. aanvraag max. twee weken duurt. De 27e maar weer eens gebeld omdat er nog steeds geen post van hun was, helpdesk vond het ook vreemd, ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden, en een mail krijgen om het zo snel mogelijk op te lossen. Nooit gebeld/gemaild natuurlijk, ze liegen je maar wat voor.
Dus op 28-07 weer gebeld, jaja, brief zou ik ma/di (30/31-07) in huis hebben, maar (zoals ik al verwachtte) dat was weer een leugentje om je zoet te houden.
Dus de 31e maar weer gebeld (blij dat het een gratis nummer is)deze dame wist mij te vertellen dat de aanvraag bij een afdeling was blijven liggen, als ze hem opnieuw aan zou vragen zou ik 'm binnen een paar dagen in huis hebben, met de kans dat ik 'm dubbel zou krijgen.....
Vandaag (02-08) gebeld hoe het er voor staat, blijkt volgens deze medewerker dat het nog wel twee weken kan duren....
Zit nu dus met een onbruikbaar toestel en een abonnement dat ik niet kan gebruiken.
Wordt ondertussen een beetje (understatement) boos op t-mobile en hun helpdesk medewerkers, ze liegen je maar wat voor, in totaal nu 7 keer gebeld en niemand die je echt helpt, maar ja, je bent maar een ex klant, dus blijkbaar niet meer interessant.

› reageer

dit verhaal heb ik vaker gehoord, het enige advies wat ik je geef is: blijven bellen net zo lang tot het geregeld is. En zelf conclusies trekken of je ooit nog een abonnement bij t-mobile gaat nemen!

› reageer

Weet niet zeker of het voor alle telefoons van t-mobile geldt, maar ik kon gewoon direct via my t-mobile a.d.h.v de imei mijn unlock code krijgen.. Vond het juist verschrikkelijk makkelijk.

› reageer

Dat kan dus alleen zolang je nog abonnee bent, zodra je het beeindigd hebt, heb je geen toegang meer tot die (en andere) functie(s)
Dus zodra het gratis is om een unlock code op te vragen, kan het niet meer makkelijk bij die k** provider.

› reageer

Ga eens naar de T-Mobile shop!... daar kunnen/moeten ze je wel verder helpen!

› reageer

in T-mobile shop was ik 3 weken geleden geweest. Zou een brief krijgen maar niet gekregen. Nu ga ik wel bellen.

› reageer

Heb dit verhaal op diverse forums geplaatst, t-mobile doet vaker moeilijk.
Ex klanten interesseert ze gewoon niet, jij betaald niet meer, doei.....

› reageer

Medio FEB 2007 had ik Unlock code aangevraagd want ik zou eind maart naar het buitenland vertrekken. Klantenservice gebeld en zou binnen 2 weken brief met code thuis krijgen. Niets vernomen natuurlijk.
Weer gebeld en kreeg toen te horen dat aanvragen voor Nokia phones een storing in hun software hadden met als gevolg dat Nokia geen aanvragen kon behalden Ik dacht ok zal wel.
Intussen was het tijd om met vakantie weg te gaan en in aller haast een cheap phone gekocht om toch te kunne bellen in het buitenland.

Medio April 2007 was ik terug in Nederland. Geen brief ontvangen. Weer gebeld en weer beloofd dat het binnen 2 weken thuis zou krijgen per post. Ik had het opgegeven want ik hoefde het niet meer. Pas eind Mei 2007 kreeg ik per brief de unlock code thuis gestuurd.

T-Mobile was in mijn ogen De Provider maar ik weet niet of mn volgende abbo (nieuwe N95) bij hun willaten lopen

› reageer

Ik weet wel zeker dat ik nooit meer iets met t-mobile te maken wil hebben, stel je voor dat je als klant/abonnee van hun een probleem hebt. Als ze zoiets simpels als een unlock-code aanvraag al zo verkl...ten, hoe moet het dan wel niet gaan als er iets mis gaat als abonnee zijnde...
Ik raad ook iedereen in mijn kennisenkring/familie af om een abonnement bij t-mobile te nemen, elke provider heeft wel zijn problemen, maar zoals je bij t-mobile behandeld wordt (gewoon glashard voorgelogen) getuigd niet echt van een goed zakelijk inzicht. Mond tot mond reclame kan een bedrijf/winkel maken of breken. Breken in dit geval dus.

› reageer

Ik ken de situatie. T-Mobile krijgt voor elke batch toestellen die ze 'gebrand' uitbrengen een lijst met IMEI nummers en de betreffende unlock codes. (Behalve Nokia's want daar hebben ze volgens mij zo'n unlock box voor staan.) Het wil wel eens gebeuren dat een fabrikant verzaakt een lijstje door te sturen of een incomplete lijst aan te leveren. In zo'n geval moet T-Mobile je code bij de fabrikant gaan opvragen en dan kost het gemakkelijk twee weken, zo niet langer (Siemens was altijd een goede). De ervaring heeft geleerd dat de communicatie tussen de simunlock afdeling en de eerstelijns in dat soort gevallen schort - en je dus elke keer foutieve informatie krijgt. Heel jammer.

Er zweeft ergens een nummer rond van de sim unlock afdeling zodat je die rechtstreeks kan bellen. Heb hem alleen zelf niet

› reageer

Semi-off-topic (past beter bij provider ervaringen oid - maar we zijn lui > , maar er wordt hier ook gesproken met name over service van T-Mobile imo) -->

Weliswaar niets te maken met unlocken. Al vele abonnementen gehad bij T-mobile (en ook Ben nog 1 geloof ik).

Altijd heel tevreden geweest over T-mobile, behalve de afgelopen paar weken, totdat de situatie uiteindelijk wel heel netjes is opgelost door T-mobile.
Ik moest weken achter geld aan wat te veel was afgeschreven door T-Mobile. Dit doordat een aanbieding niet goed was verwerkt in hun administratie/syteem ofzo.

Maar na dus een aantal weken, 4 of 5 telefoontjes met klantenservice, 1 brief, 1x invullen vraagformulier op site, 2 emails en een oneindig gevoel van "van het kastje naar de muur gestuurd te worden" - als je een klachtenmail stuurt en vervolgens door contractvernieuwing wordt gebeld.. of wordt toegezegd dat je gaat worden gebeld binnen een bepaald aantal dagen weer klantenservice belt en er niets dergelijks in je bestand staat - is het dan uiteindelijk toch heel adequaat opgelost door T-Mobile.

Daarom ben ik nog steeds heel tevreden over T-Mobile, ondanks de negatieve klank van het hierbovenstaande.

Echter, ik ben van mening dat als ik niet zo doortastend zou hebben gehandeld, of als ik in de eerste plaats niet attent was geweest op het incorrect zijn van mijn telefoonrekeningen, had ik een veel minder bevredigende resultaat weten te bereiken.. (wat wel teleurstellend is voor een bedrijf wat claimt klantenservice zo hoog in het vaandel te hebben staan, mijn zus bijvoorbeeld zou na 2x bellen naar de klantenservice al lang zoiets hebben gehad van: LAAAAAT MAAR en vervolgens zich laten duperen)

› reageer

Houd het verder svp. weer on topic: dus over unlock code aanvragen via T-Mobbile dus.

› reageer

@Wobcat: zou je mij willen mailen op webcare@t-mobile.nl? Ik vind het nl erg vervelend voor je dat je zo lang moet wachten op je unlock-code en ik wil je er graag mee helpen.

T-Mobile Klantenservice BV

› reageer

Nou, ben benieuwd.....
Mailtje verstuurd en ik hou jullie op de hoogte.

› reageer

Zowaar antwoord gehad, gegevens doorgegeven en nu maar even afwachten....

Heb de aanvraag 12-07 ingediend dus ben benieuwd of het binnen een paar dagen opgelost kan zijn.

› reageer

Het probleem is inderdaad dat ze niet alle codes op voorraad hebben. Wat ik van de medewerkers heb gehoord is dat ongeveer van 90% van de toestellen de codes op voorraad zijn.

Bij mij duurde het bijna 2 maanden en ik was toen en nu nog klant met dat account, ik heb er zelfs meerdere. Dus dat speelt niet echt mee. Ik werd wel goed te woord gestaan, alleen moest ik steeds zelf bellen. Ook nooit een bevestiging van mijn aanvraag per post gehad, ook geen brief dat het langer kon duren of excuses. Maar goed dat ze zo vriendelijk aan de lijn waren

Waarschijnlijk zijn sommige proccessen bij t-mobile niet helemaal op orde (vooral het werk wat door de back-office gedaan moet worden, gek genoeg.) Downgraden, het wisselen van prijsplan etc. gaan allemaal goed en wel via de telefoon, bovendien ontvang je goede instructies per post. Maar nummerbehoud en sim-unlock code's aanvragen duren een eeuwigheid. Het goede nieuws is dat ik nooit problemen heb met t-mobile, ook heb ik nog nooit een foute factuur gezien en zo scoren ze wel wat puntjes

› reageer

Mijn grootste probleem/klacht is dat ik gewoon voorgelogen wordt.
Zeggen dat het al opgestuurd is, zeggen dat ik het binnen een paar dagen in huis heb, enz. Had men gewoon gezegd, sorry, we hebben de code niet in huis, het kan wel even duren, dan had ik er geen probleem mee gehad maar gewoon aan het lijntje gehouden worden, meerdere keren moeten bellen, geen antwoord krijgen op mails die ik stuur, daar word ik een beetje p*ssed van.

Ik heb trouwens antwoord gehad van t-mobile, ik heb inderdaad de aanvraag op 12-07 ingediend (duh!) en men gaat uitzoeken waar het mis is gegaan en zien dat ik zo spoedig mogelijk de codes thuis krijg.
Dus...... ik wacht (nog steeds) af.

› reageer

Ja ik hoop dat Patrick Rutten van T-mobile je een beetje kan helpen (kreeg je van hem die reactie, dat ze het gaan uitzoeken??). Ik dacht laat ik maar even zeggen dat het bij mij (zonder tussenkomst van webcare) zeer lang duurde, en je er niet op moet rekenen dat het op vandaag naar morgen geregeld is (zou wel mooi zijn, als dat geregeld wordt).

Het enige slechte in mijn geval vondt ik, was dat de eerste medewerker zei 90% kans binnen 2 weken, anders langer. De tweede medewerker zei het duurt minstens 2 weken en de derde medewerker nou in uw geval kan het nog wel 2 maanden gaan duren! Wel werd in het eerste gesprek keurig vermeld dat er dus 10% kans was dat het langer dan 2 weken zou gaan duren

Zelf stond ik op het punt T-M mede te delen dat ik de OPTA, NMA en Consumenten-Autoriteit zou gaan inschakelen, en toen kwamen net de code's. Dus toch maar niet gedaan.

› reageer

webcare(at)t-mobile.nl? Is da nieuw? Waar kunnen we dat voor misbruiken?

Blijkt uit de reacties maar weer eens hoe belangrijk het is om goed en inhoudelijk juist te communiceren.

@Patrick: Misschien een tip voor jullie dat zo gauw duidelijk is dat de codes niet 'op voorraad' zijn T-Mobile de klant even informeert dat het wat langer gaat duren. Scheelt hoop frustratie zo te zien....

› reageer

Even een update :

Tot mijn grote verbazing ontving ik vandaag zowaar een antwoord op één van de klachten die ik per mail naar t-mobile heb verstuurd.

De sim-unlock codes zijn aangevraagd bij de fabrikant, de fabrikant heeft een reageertermijn van ongeveer twee weken, ik ontvang hierover zo spoedig mogelijk bericht.Men vraagt hiervoor nog even om mijn geduld & begrip

Tja, codes 12-07 aangevraagd, twee weken reageertermijn fabrikant, het is vandaag 08-08. We zijn dus 27 dagen verder na de aanvraag, uhm, ??

Verder, omdet men het vervelend vind voor mij, heb ik een vergoeding toegekend gekregen van €30, dit bedrag zal op mijn rekening overgemaakt worden.
Tja, allemaal leuk en aardig maar ik heb liever dat ze zich aan hun voorwaarden/afspraken houden, gewoon die unlock code binnen 14 dagen opsturen. Of is de termijn van 14 dagen nu weer opnieuw ingegaan ?
Verder staat erbij dat ik voor eventuele vragen de helpdesk kan bellen maar ik weet nu uit ervaring dat dat totaal geen nut heeft, bel 7x, 7x een ander verhaal/antwoord dus een 8e x bellen heeft volgens mij weinig zin.

Overigens ook (nog) niks gehoord van het zgn webcare team.

› reageer

Je kan ook gewoon langs een lokale unlocker gaan...scheelt je een hoop gezeur en is meestal bij een goede unlocker klaar terwijl je wacht en kost een kleinigheidje

› reageer

Voor 30 euro moet dat bij de lokale boer zeker lukken haha!

› reageer

Is ook een idee/optie maar.... Het geld zal binnen twee weken overgemaakt worden, 2 weken, als dat dezelfde 2 weken zijn waarbinnen ik de unlock codes zou krijgen....

› reageer

Dat laatste is inderdaad lachen. Mijn ervaring met andere providers is dat crediteringen meestal ca. 1,5 maand duren. Die providers beloven ook niet 2 weken. Wie weet maakt T-Mobile nu wel weer een goede beurt, maar ik begrijp dat je liever de codes zou hebben. Toch vind ik het wel aardig van ze, en het is best knap dat zo'n voorstel van de normale KS afkomt (bij KPN doen ze om elke euro moeilijk en lastig, dus T-M is wel symphatiek).

› reageer

Gaan een heel klein beetje offtopic. Ik had op een van mijn T-Mobile abonnementen een credit bedrag staan toen deze afliep. Ik heb er wel zelf om moeten vragen door KS te bellen. Medewerker zei dat terugstortingen 1x per week op woensdag verwerkt. Ik had op een maandag gebeld en had het diezelfde vrijdag op mijn rekening (postbank) staan.

Dat hebben ze daar schijnbaar wel goed voor elkaar

› reageer

Nou, antwoord van het webcare team :

Eerste aanvraag is door een systeemstoring foutief verwerkt, de
nieuwste aanvraag dateert van 1 augustus, men verwacht dat ik de codes in de loop van volgende week zal ontvangen.....

Dus, we wachten maar weer af tot volgende week.

› reageer

Update....

De toegezegde €30 stond vandaag op mijn rekening, dat is één.
Nou maar hopen dat die unlockcodes deze week binnenkomen, of zal het weer eindeloos aan de telefoon hangen worden ?

› reageer

Zo, de postbode is net geweest, en raad eens.....
Geen brief van t-mobile, dus 16 dagen na de tweede aanvraag nog steeds geen unlock code. (ook al staat er twee weken voor)
Denk dat ik morgen nog even afwacht en anders de helpdesk maar even "heel vriendelijk en beleefd" ga bellen...

› reageer

Ik heb via de t-mobile site mijn unloccode opgevraagd en de volgende dag een bevestigingsmail ontvangen. Toch ook nog maar even nagebeld en ze bevestigden mij dat de unlockcode al op de post was. na 3 dagen nog niets ontvangen en toen toch maar vanaf mijn werk gebeld met de unlockcode helpdesk: 070-3056007 !!!!!!!
Daar vroegen ze mijn gegevens en meldden mij telefonisch de unlockcode door. Dat was dus vandaag. Toen ik thuis kwam lag er toch de brief met de unlockcode. Dus binnen 5 dagen geregeld.
Onthou in ieder geval bovenstaand nummer.

› reageer

Bedankt voor dat tel. nummer, ga ik dat morgen of maandag eens even bellen.

› reageer

Zo, het is opgelost.
Niet helemaal zoals gepland, maar de telefoon is unlocked.

Ik kreeg afgelopen zaterdag (18-08) een mailtje van het webcare team, de code was 17-08 verzonden, zou hem dus die zaterdag of anders maandag in huis hebben.
Niet dus, zaterdag niet, vandaag (20-08) ook niet, tnt werkt blijkbaar ook niet mee.
Dus heb ik net naar het nummer van de t-mobile sim-unlock desk gebeld (070-3056007 met dank aan Stephen)Ik kreeg een ontzettend aardige & vriendelijke dame aan de lijn, na korte uitleg mijnerzijds bevestigde ze dat de code 17-08 verstuurd was, omdat ik hem nog niet ontvangen had hebben we samen telefonisch de unlock procedure doorgelopen.

Dussssss, eindelijk netwerkvrij, en omdat ik toch €30 van t-mobile heb gekregen, meteen maar via WS alle t-mobile meuk verwijderd(software).

› reageer

Gelukkig dat het toch allemaal goed is gekomen. Al die problemen etc die ik zo lees. Ik kwam het topic toevallig tegen vandaag, en ik weet dat ik binnenkort ook zelf een unlock-code aan ga vragen voor een met t-mobile gelockte gsm.

› reageer

Ik heb 2 jaar geleden ook een unlock code moeten aanvragen voor een Sony Ericsson K700i wegens een (tijdelijk) vertrek naar het buitenland. Ik zat nog binnen de abonnementsperiode dus ik zou er 50 euro voor moeten betalen.

De code had ik binnen twee weken in bezit, en de rekening heb ik nooit gehad. Verder ben ik nog steeds in bezit van een T-Mobile abonnement (al meer dan 4 jaar) en ik meot zeggen: Nooit problemen gehad en altijd netjes geholpen.

› reageer

Tja, de reacties die ik hoor zijn gemengd, bij de een verloopt het prima, de ander loopt tegen een muur aan.
Heb trouwens nog steeds die brief niet ontvangen die de 17e is verstuurd, denk dat de postkoets verdwaald is ofzo....

› reageer

Gisteren via 08007111 een unlock code aangevraagd voor de door mij via Marktplaats aangeschafte Web 'n Walk Expresscard II. Nu kon de meneer die ik gisteren sprak mijn datakaart niet eens vinden in zijn systeem. Ben benieuwd hoe dit nu verder gaat. Wel heb ik mijn IMEI, serienummer en gegevens gegeven. Meneer zou mijn aanvraag door sturen.

Iemand ervaring met het aanvragen van unlockcodes voor datakaarten? Het invoeren er van is heel goed mogelijk door middel van een AT command op de serieële interface van de kaart.

› reageer

Enkele maanden terug ook een unlockcode aangevraagd. Via de website lukte de aanvraag niet, dus de klantenservice gebeld. Die code had ik binnen de 2 weken binnen, dus goede ervaring mee.

Datakaarten zijn nog vrij nieuw. Ik denk dat de meeste gebruikers tot nu toe zakelijke gebruikers waren die niet aan unlock denken. Bij de brede PC kaarten zat de simlock vaak in de T-Mobile of Vodafone software. Met de originele software kon je vanaf dag 1 simlockvrij hierop surfen. Helaas is die software niet te krijgen (zit achter een beveiliging van fabrikant Option of Novatel Wireless). Laatst een Oostenrijkse T-Mobile PC expresscard geprobeerd (daar hebben ze Novatel, in Nederland kaarten van Option)en ook de Nederlandse versie geprobeerd. De Oostenrijkse werkt alleen met Oostenrijkse T-Mobile kaarten, de Nederlandse alleen met Nederlandse T-mobile en Ben kaarten. De lock van de nieuwe kaarten lijkt inderdaad echt fysiek op de kaart te zitten.

Heb een Telfort USB modem in gebruik. Deze is simlockvrij en werkt ook met de Telfort software gewoon op andere netten. Daarnaast heb ik een Vodafone USB modem. Deze werkt niet met de Telfort software samen en slikt alleen Vodafone simkaarten. Ik ben erg benieuwd hoe providers de unlock doen als de lock in de dashboard software van de PC zit (dus de oudere brede PC kaarten). Mocht je er uit zijn hoe ze dat bij je nieuwe smalle expresskaart doen, dan ben ik wel nieuwsgierig.

Laatst nog een Blackberry officieel met code unlockt. Daarin zat niet eens een menu voor unlocken. (moest je doen door lettercodes in te voeren, waarna opeens een extra menu verscheen waarin je de code invoerde.) Grappig was dat na de unlock ook meteen de providerbranding op de Blackberry verdween. Dat was ik nog niet eerder tegengekomen. Zou eigenlijk ook op die PC kaarten en branded toestellen moeten gebeuren.

› reageer

Voor Sim Unlock codes kun je ook gewoon heel eenvoudig naar een T-shop toe gaan. Zij kunnen een directe aanvraag indienen bij de juiste afdeling. En je krijgt dan normaal gesproken idd binnen 2 weken de codes thuis gestuurd. Misschien stond er van jou nog een oud adres in het systeem? Dan komt ie nooit aan natuurlijk

› reageer

Zelf even naar die afdeling bellen dan maar?

Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur via het telefoonnummer 070-3056007.
Scheelt je weer een nummertje trekken. Kan best zijn dat ze je na een uur pas willen helpen....

› reageer

Probeerde laatst een Siemens toestel (ook meer dan een jaar oud) te unlocken via T-Mobile.
Via de site werkt het niet, dus maar een mailtje verstuurd.
Ik kreeg het volgende antwoord:

Geachte heer ÜberVAU,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u graag de volgende reactie. Allereerst excuseren wij ons voor de late beantwoording van uw e-mailbericht.

U geeft aan dat u graag de simunlockcode wenst aan te vragen en ontvangen via e-mail. Dit omdat u inmiddels bent verhuisd naar Duitsland.

U heeft een toestel van de fabrikant Siemens. T-Mobile heeft de codes voor dit toestel niet zelf in huis. Helaas heeft Siemens onlangs al haar activiteiten omtrent mobiele telefonie gestaakt. Siemens biedt ook geen ondersteuning meer voor haar producten op dit gebied. Op dit moment is helaas onbekend of de fabrikant nog simunlockcodes kan aanleveren. Uiteraard doen wij ons uiterste best om voor u de unlockcodes te achterhalen, maar wij kunnen dit niet garanderen. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Graag ontvangen wij van u de volgende gegevens:

- uw T-Mobile telefoonnummer;
- het merk en type toestel;
- het IMEI-nummer van het toestel;
- het adres of e-mailadres waarnaar wij de unlockcode kunnen versturen.

U vindt het IMEI-nummer door op uw mobiele telefoon *#06# in te toetsen of door achter de batterij van uw toestel te kijken. Wanneer wij uw aanvraag verwerkt hebben, ontvangt u via de reguliere post een brief waarin uw simunlockcode vermeld is en waarin beschreven wordt op welke manier u met deze code zelf de simlock van uw mobiele telefoon kunt verwijderen.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,

Ik heb nogal verontwaardigd geantwoord, omdat ik vind dat T-Mobile zelf die codes moet hebben en niet de verantwoordelijkheid naar de fabrikant kan schuiven. Ik kreeg volgend antwoord:

Geachte heer ÜberVAU,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

Allereerst bieden wij u onze excuses aan voor de late beantwoording van uw e-mailbericht.

U geeft aand at u graag de simunlockcode van uw mobiele telefoon wilt ontvangen. wij hebben deze code voor u aangevraagd bij de fabrikant. Dit kan enkele weken duren. Wij vragen daarom nog even uw geduld.

Wij begrijpen dat u dit vervelend vindt. Wij begrijpen ook dat u liever zou zien dat wij de simunlockcode op voorraad hebben. Wij vinden het ook erg vervelend dat wij de code moeten opvragen bij Siemens, vooral nu Siemens niet meer actief is op de markt van de mobiele telefoons. Zodra wij de code hebben ontvangen, sturen wij u de code toe.

Wij vertrouwen erop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,

Dat is inmiddels alweer 2 weken geleden....

› reageer

Bij mij duurde het voor een T-mobile merk toestel 8 weken. Hoop dus dat je meer geluk hebt.

› reageer

Vorig jaar een Nokia (Tmobile branded) geunlocked via de website zonder problemen.

› reageer

Ik ben inmiddels al ruim 2 maanden aan het wachten op de unlockcode.

Lijkt echt geen schot in te zitten. Klantenservice een paar keer gemaild, zonder enig resultaat. Jammer dat de telefonische klantenservice alleen voor klanten is (en niet voor ex-klanten, die blijkbaar toch niet belangrijk zijn).

Toch eigenlijk schandalig dat zoiets 2 maanden moet duren. (ze beweren het op te moeten vragen bij de fabrikant).

› reageer

Ik wacht hier ook al ruim een maand erop....

› reageer

Ze nemen nu zelfs geen eens meer de moeite om op mijn email te reageren. Slechte service van t-mobile..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.