[gsmplaza.nl] Geen reactie van GSMPlaza.nl?

Het is niet de bedoeling dat users elkaar op deze wijze toespreken in dit forum. Als je als user iets ziet waarvan je denkt dat er iets aan gedaan moet worden, meldt dit dan in het [tv_mf].

Dit topic gaat dicht.

› reageer

Zes weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij GSMplaza. Ik heb tussendoor al regelmatig gemaild over de stand van zaken, maar er wordt niet of onvolledig gereageerd. Is dat alleen bij mij zo, of hebben meer mensen er last van?

› reageer

Ik heb er ook last van en ben mijn geld kwijt. Zie http://www.gsm-forum.nl/index.php?board=22;action=display;threadid=13244;start=0#lastPost

› reageer

bedoelde je niet dit draadje; op tv zelf

en of je je definitief geld kwijt bent en "opgelicht" bent dat w8en we nog wel even af

› reageer

@Andre Enders:
Het is nu niet de bedoeling dat je ieder draadje over gsmplaza vol gaat smijten met jouw hetze tegen die zaak. Of je opgelicht bent wachten we nog wel even af...

Als zelfstandig ondernemer zou ik klanten zoals jij liever kwijt als rijk zijn maar dat is OT...

› reageer

Ongelovelijk dat sommige mensen gewoon door blijven gaan. Krijgen ze in een draadje niet hun gelijk, dan proberen ze het wel weer in een ander. Maar luisteren naar mensen die er wel wat vanaf weten ho maar.

@beert19:
GSMplaza is inderdaad niet een van de beste kwa klantenservice. Omdat je verhaal erg beknopt is kan ik er helaas weinig over zeggen, maar ik stel voor om gewoon een duidelijke brief te schrijven met de volgende dingen:

1. Een duidelijke beknopte uitleg van de gang van zaken
2. Een uitleg dat en waarom dit voor jouw niet acceptabel is
3. Een redelijke termijn stellen waarbinnen je de producten geleverd wenst te krijgen of anders geld terug (En eventueel ook bij geval van twijfel of het product binnen de periode geleverd kan worden).
4. (Aangeven dat je geen intresse hebt in tegenaanboden)

Houd het netjes! (knipoog naar anderen) en beknopt. 1 a4-tje is zat. Geen exacte info uit de mailtjes die je kreeg, gewoon duidelijk maken dat je de ontvangen antwoorden ontoereikend acht

In de slotalinea herhaal je je vraag op een duidelijke en concrete manier en vermeld je dat je graag een concreet antwoord wilt of anders je geld terug ofzo.

Ik hoop dat je d'r wat aan hebt!

› reageer

afgezien van bijvoorbeeld de laatste reactie vind ik dat Andre wel teveel aangevallen wordt. Oke, hij reageert nogal emotioneel, maar laten we wel wezen: er is beloofd dat de betaling "klaargezet" was voor vrijdag (waarom niet meteen uitbetalen vraag ik me dan ten eerste af). Hoe dan ook is er niet betaald. Het zijn dus wel degelijk leugenaars bij gsmplaza. En nu post iemand anders een slechte ervaring dus dan vind ik het vrij logisch dat ie daar op inspringt!

› reageer

Inspringt prima.

Maar gelijk met de mededeling dat ie z'n geld kwijt is?
En verwijzen naar een topic op een ander forum omdat hij daar nog geen ongelijk heeft gekregen?

Het gaat op de manier waarop. Andre wilt horen dat ie volledig gelijk heeft en GSMplaza een dief en oplichter is. Hoort ie dat niet, dan probeert ie het gewoon ergens anders.

Laten we wel wezen, de manier waarop GSMplaza werkt is prut. Maar ik zie geen aanwijzingen om daadwerkelijk te stellen dat Andre opgelicht is en z'n geld kwijt is. Dat heb ik en velen met mij dan ook uitgelegd in het andere topic.

› reageer

Inmiddels is het 22 oktober en heb ik mijn geld nog niet terug!!

› reageer

Ik zou als winkel je ook niks terugbetalen, maar dat terzijde.

› reageer

Geradicaliseerde winkelbezitter?

› reageer

Neen, een consument en meelezer die een beetje van mening is dat het niet echt een oplossing zal verspoedigen door op elke spelonk van het internet te verkondingen dat je problemen hebt met een winkel.

› reageer

Als u (jij) een winkel zou hebben, zou ik in u (jouw)winkel nog niet eens gezien willen worden. Maar dat even terzijde.

› reageer

Het is niet de bedoeling dat users elkaar op deze wijze toespreken in dit forum. Als je als user iets ziet waarvan je denkt dat er iets aan gedaan moet worden, meldt dit dan in het [tv_mf].

Dit topic gaat dicht.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.