Nokia N95 / debitel kpn 35 voor 33.75 euro per maand.

Nokia N95 icm Telfort 280 30 euro p/mnd + 149,- bijbetalen en eerste 9 mnd 2,50 korting bij Monditel Kruisplein..

› reageer

Zie ik iets over het hoofd of is dit een veel goedkopere aanbieding dan die verkregen kan worden via de zoekfunctie?:
Uitgegaan van een debitel kpn 35euro.

www.debitel.nl --> E-shop --> gratis internetbellen --> Nokia N95

Kosten: 24 x 27.50 = 660
1x toestel kosten = 150
Verzenden/aanmelden gratis
Totaal = 810
Per maand = 33.75

Goedkoopste hier via de zoekfunctie is 42 euro per maand.
KLIK
Hierbij uitgaande van een debitel kpn 35, dus met redelijk wat belminuten. En dan in combi met debitel one is dit natuurlijk een heerlijke aanbieding.... right?

› reageer

Hoe wazig kan een website zijn zeg. Er staan zoveel prijzen en info door elkaar daar bij Debitel:

Bovenaan staat er dat het een aanbieding is met internet-thuisbellen, wat ze Debitel One noemen.

Dan staan er twee telefoons met een aanbieding erbij. Bij de N95 staat dus GEEN Debitel One vermeld, terwijl dat er bij de E60 die eronder staat WEL bij staat. Dan zou de N95 dus GEEN Debitel One aanbieding zijn en dus op de verkeerde plaats staan. We kijken immers in de E-shop bij de afdeling "gratis internetbellen".

Dan de N95 zelf. Er staat: "Nokia N95 plum ¤169,- + debitel KPN ¤35 (2jr.): ¤27,50 per maand!", dan staat er naast het toestel (in het gele balkje): "Prijs: ¤ 150". Dat klopt dus al niet, dat is 19 euro verschil!. De N95 kost geen 169 euro los en er staat geen van/voor, dus waar die 169 dan vandaan komt en wat de 150 ermee te maken heeft is onduidelijk. Als je op kopen klikt, staat er weer een N95 voor 169 euro vermeld, maar bij kosten staat 150 euro.

Maarja, we willen zowiezo geen Debitel, dus voor mij is het geen probleem. Ik wilde anderen er alleen ven op wijzen.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.