VodafoneVerlengen Vodafone €35,- 1jr duurder dan nieuw abonnement

Nou ik ben blij met m'n T-Mobile toestellen, die skin is 9/10x uit te schakelen en verder is het toestel wel in tact gebleven .

› reageer

Ik wil mijn huidige abo bij Vodafone verlengen met een jaar en dan de N73 nemen. Nu kom ik bij div. shops (o.a. 2call en Vodafone zelf) tegen dan verlengen duurder is dan nieuw abonnement. Dit zit hem dan in de toestelprijs. Kunnen jullie mij dit uitleggen? Misschien is er een mogelijkheid om aan div winkels dit voorval voor te leggen?

› reageer

Dit is inderdaad al jaren zo bij Vodafone. Vodafone wil liever zelf de klanten naar zich toe trekken door vanuit de klantenservice een leuke aanbieding te doen. De webshops zeggen echter op hun beurt dat de klant van hun is en dat zij dus de klant ook een mooie aanbieding willen doen voor het verlengen van een Vodafone abonnement. Over deze discussie lopen reeds rechtszaken die in de beginsel door Vodafone verloren zijn. Helaas is er echter nog niks door Vodafone gedaan aan dit besluit, want volgens mij zijn ze in hoger beroep gegaan. Voorlopig zit er niks anders op dan naar een andere provider over te stappen voor de korting of contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Zij kunnen jou wel een mooi aanbod doen (helaas).

› reageer

Dar is bij meeste providers zo. Voor nieuwe klanten zijn ze aangwezen op allerlei tussenhandelaren maar als ze eenmaal een klant hebben, gaan ze zelf liever een aanbieding doen om te verlengen dan weer een provisie betalen aan de tussendealer..

Voor verlanging kan je daarom altijd beste bij je provider dan naar de winkel waar je toevallig ooit je abo had afgesloten, want hoe graag die shops het willen ze kunnen je minder bieden omdat ze van providers minder subsidie krijgen voor verlengingen.

› reageer

Het klopt inderdaad wat je zegt, maar in dit geval spant Vodafone qua verlengingen echt de kroon. Bij de overige providers krijg je als winkelier nog een redelijke korting waar je nog iets mee kan. Bij Telfort en Orange is zelf de vergoeding gelijk aan die van een nieuw abonnement. Dat de klantenservice van de providers betere aanbiedingn doen ben ik volledig met je eens.

› reageer

En als je bij een Vodafone Citypoint binnen loop, verwachten jullie dat je dan ook een redelijke korting krijg? Iig beter dan "gewoon" verlengen??

› reageer

vergeleken met andere winkeliers zal je daar een betere korting kunnen krijgen ja! Ik zou soiweso eens binnenlopen en een prijs opvragen! Hierna even de klantenservice bellen en kijken voor welke prijs zij het jou aanbieden! Informeren kan geen kwaad!

› reageer

Jammerlijk genoeg krijg je bij vodafone zo'n lelijk customized toestel erbij. Bij de overige dealers krijg je meestal wel de normale versie van het toestel, want wees eens eerlijk, wie gebruikt er nu vodafone live?

› reageer

hoe bedoel je? Ik bedoel, als je Vodafone lve niet wil gebruiken gebruik je dat toch niet. Ik vind het niet hinderlijk dat dat erop zit, maar dat is natuurlijk mijn pers. mening.

Voor de rest zijn de toestellen toch gewoon zoals ze zijn? Als je de N73 wil dan krijg je die toch gewoon???

› reageer

Dat is wel zo, maar vodafone is soms nogal sluw met het blokkeren van functies, at least zo waren ze vroeger, geen mp3 bestanden ontvangen via bt en dat soort foute grappen.

› reageer

je bedoelt DRM (Digital Rights Management)? Mp3s zonder DRM-key kon je niet instellen als ringtone. (wel gewoon afspelen en doorsturen trouwens).

› reageer

@qwerty1234: da's nogal betuttelend, vind je niet? Dus een zelf geript mp3-tje, volkomen legaal van een eigen CD, mag ik van VF niet als beltoon instellen

› reageer

Prijzen in de Vodafone winkels zijn voor zowel nieuwe als bestaande klanten gelijk.

› reageer

Nou ik ben blij met m'n T-Mobile toestellen, die skin is 9/10x uit te schakelen en verder is het toestel wel in tact gebleven .

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.