Er is inmiddels ook een tv commercial
http://nl.youtube.com/watch?v=uvp2aXXNjws
Telecomlog bericht dat T-Mobile
Vanaf oktober kunnen klanten van T-Mobile communiceren met hun vijf
mensen ongeacht welk netwerk voor 5 eurocent per minuut. Hiervoor geven ze vijf favorieten op die op die op het startscherm van je toestel komen te staan. Met twee klikken kan je ze bellen en berichten en foto’s sturen.
Jammer dat het niet net zoals in de States flatfee is.
Nederland is pas volgend jaar aan de beurt.
Niks voor mij, gezien ik toch nooit echt dezelfde mensen bel.
Voor mij is het wel voordelig. Ik bel inderdaad het meest met een paar mensen.
› reageerIk bel wel vast met een aantal nummers ja, maar ik sta ingeschreven bij mijn vaders bv onder werk nemers, en dan kan ik gratis naar T-Mobile nummers bellen, en bijna iedereen die ik vaak bel heeft T-Mobile 0-)
› reageerGa morgen maar eens T-mobile mailen. Hoop namelijk dat ze het ook snel in nederland introduceren, ik bel ongeveer 5 verschillende nummers.
› reageerEn Julius? Al contact met T-Mobile gehad?
› reageernee nog niet druk gehad afgelopen week, niet meer aan toegekomen... Deze week maar eens bellen of mailen.
Heb inmiddels telefonisch contact gehad met T-mobile. Ze konden mij geen uitsluitsel geven over dit nieuwe tarief plan. Binnenkort maar eens mailen dan...
› reageerslaat nergens op maar ik zal binnenkort nogmaals contact opnemen met t-mobile, iemand die mij daar aan wil helpen herinneren?
› reageerbinnenkort dus
T-Mobile introduceert op 7 april 2008 een nieuwe abonnemensvorm: T-Mobile MyFaves. Met het unieke T-Mobile MyFaves kan de klant bellen en sms'en uit één bundel en met 5 vrienden bellen en sms'en voor de helft van het normale tarief van deze abonnementsvorm. Hij belt of sms't dus al vanaf 7 cent per minuut of bericht. Bovendien kan de klant voor slechts € 5,- per maand MyFaves SMS toevoegen aan zijn contract, waarmee hij met zijn Faves kan sms'en zo veel hij maar wil.
Bron?
begrijp ik het nou goed en wordt het een nieuwe abonnementsvorm? Of kan je dit abonnement ernaast nemen? Die 5 nummers kan je instellen voor alleen t-mobile nummers of geld dat voor alle 06 nummers? Ik denk dat deze dienst mij veel geld gaat besparen omdat ik veel naar dezelfde nummers bel/sms
bron is tph,
MyFaves abonnementsvormen.
MyFaves is exclusief beschikbaar voor particuliere klanten en er zijn 8 verschillende MyFaves bundels. En voor maar € 5,- extra per maand kan hij onbeperkt sms'en met zijn Faves.
Abonnement
Bundel
MyFaves aantal minuten of sms
Prijs per minuut of sms naar de Faves
MyFaves 15
€ 15,-
140
11 cent
MyFaves 20
€ 20,-
200
10 cent
MyFaves 25
€ 25,-
280
9 cent
MyFaves 30
€ 30,-
350
9 cent
MyFaves 40
€ 40,-
500
8 cent
MyFaves 60
€ 60,-
800
8 cent
MyFaves 90
€ 90,-
1300
7 cent
MyFaves 130
€ 130,-
2000
7 cent
MyFaves SMS
€ 5,-
Onbeperkt sms'en met je Faves met een maximum van 1000
§0 Als de bundel op is, wordt het minuten/sms-tarief 15 cent.
§1 Het tarief naar de Faves is 50% van het standaardtarief van dit prijsplan.
Is dit Sim Only of incl toestel korting?
› reageerkan je misschien een link geven naar de bron?
› reageerEn die Faves moeten zeker bij T-Mobile zitten ook?
› reageerIs voor alle netwerken, vast en mobiel. Prijzen zijn incl toestel.
› reageerAmerikaanse MyFaves commercial. Nog eentje
Eindelijk, deze week zal er wel meer duidelijk worden aangezien ze er volgende week al mee beginnen. Ik ga waarschijnlijk overstappen als dat mogelijk is. Zal dus nog even door wat beltegoed heen moeten, mijn contract loopt overigens nog tot 5 mei, zou het dan wel slim zijn om nog van tariefplan te wisselen? Ben benieuwd en volgende week maandag hang ik bij t-mobile aan de lijn voor meer informatie.
› reageerIk zie dat 2call al prijzen heeft staan met deze nieuwe abonnementen:
http://www.2call.nl/nokia_n82_titanium.php (met de N82 als voorbeeld)
@ Tequila Sunrise , misschien dat ze het er weer uit heb gehaald, maar ik zie het niet? Jij nog wel? Zo ja waar?
› reageerZe stonden er gisteren nog wel, zijn er nu blijkbaar weer af
geld een embargo tot 7 april
dan mag het pas bekend worden gemaakt
oke, ik heb ze wel gezien, toen ze er nog opstonden.
Zullen we daar verder nu ook maar niet over uit wijden.
Maar T-Mobile heeft dadelijk 3 tariefplannen, behoorlijk veel en als ik het zo zie vraag ik me af wat de meerwaarde van Relax nog is. Want de verhouding abbonnementskosten en minuten is best gunstig.
Betekend dit het einde van Relax?
Wel minder als Telfort 180 voor 14,95, maar je moet de toestelkorting natuurlijk ook meetellen.
De subsidie bij dat toestel-voorbeeld (wat eerder wel werkte) lag in mijn herinering op ongeveer hetzelfde niveau als T-mobile Flex. Ik heb gewoon Flex 25 met MyFaves25 vergeleken, zonder naar de verdere kosten te kijken. Ik heb geen vergelijking getrokken met Relax, maar hierop zit over het algemeen meer korting (vooral bij T-mobile zelf). Ik verwacht daarom ook dat Relax in de markt blijft. Al is het alleen maar om met Telfort de strijd om de goedkoopste belbundels aan te kunnen.
› reageerKlopt ze hebben de abonnementen en toestelvergoedingen snel weggehaald zie ik. Heb ik ook een keertje een nieuwtje als oude rot hier op het forum :
Toestelvergoeding lag inderdaad ongeveer gelijk met die van de prijzen van Flex zag ik.
Leuk om alles door te lezen. Ik eb zojuist zitten surfen en bij de volgende link kun je de T-Mobile MyFaves abonnementen al bestellen. volgens mij zijn zij één van deeerste die dit abonnement aanbieden.
ik ben zo vrij geweest om de link maar even erbij te zetten. http://www.belzaak.nl/abonnement_gsm/tmobile/. ziet er allemaal wel leuk uit. Over 5 maanden loopt mijn abo af denk wel dat ik hier naar over ga stappen. veel succes ermee.
jante beton
T-Mobile MyFaves: Hoe echter de vriendschap, hoe meer je deelt.
Met het unieke T-Mobile MyFaves kan de klant bellen en sms’en uit één bundel en met 5 vrienden bellen en sms’en voor de helft van het normale tarief van deze abonnementsvorm. Hij belt of sms’t dus al vanaf 7 cent per minuut of bericht. Bovendien kan de klant voor slechts € 5,- per maand MyFaves SMS toevoegen aan zijn contract, waarmee hij met zijn Faves kan sms’en zo veel hij maar wil.
Wie of wat is een Fave?
Iedereen kan je Fave zijn, net wie jij het meest belt. En het maakt niet uit of die persoon een vaste telefoon of een mobiel gebruikt of met welke aanbieder hij of zij belt. Bovendien kan de klant elke maand opnieuw kiezen wie zijn 5 Faves zijn. Handig als hij bijvoorbeeld een nieuwe vriend of vriendin heeft. En waarom 5 Faves? Omdat uit onderzoek blijkt dat de meeste mensen het merendeel van hun gesprekken naar 5 nummers bellen.
MyFaves op een telefoon met MyFaves-software.
Bij het abonnement kan de klant een telefoon krijgen waarop MyFaves al is geïnstalleerd. Daarmee kan hij zelf foto’s of icoontjes van zijn Faves uploaden. De foto of het icoontje dat het best bij een Fave past, kan hij selecteren en ziet hij daarna op het scherm van zijn mobiele telefoon. Hij heeft zijn 5 Faves dus altijd dicht bij zich! De klant hoeft slechts de Fave aan te klikken om contact te maken. Als hij door een Fave gebeld wordt, ziet de klant meteen welke Fave er belt. Hij kan de instellingen van MyFaves ook beheren via My T-Mobile op www.t-mobile.nl.
MyFaves op een telefoon zonder MyFaves-software.
Ook als de klant een telefoon zonder MyFaves-software kiest, kan hij natuurlijk een MyFaves-abonnement afsluiten. Hij heeft dan net zo voordelig contact met zijn Faves, alleen ziet hij zijn Faves niet op het beeldscherm. Hij kan de instellingen van MyFaves natuurlijk beheren via My T-Mobile op www.t-mobile.nl.
De voordelen van MyFaves:
* Met 50% korting bellen en sms’en met 5 Faves.
* Naar alle vaste en mobiele nummers binnen Nederland.
* Voor € 5,- onbeperkt sms’en met zijn Faves.
* Elke maand kan de klant opnieuw bepalen wie zijn 5 Faves zijn.
* Met de MyFaves-telefoon nog gemakkelijker bellen en sms’en met alle Faves.
Netwerkactie MyFaves
Direct bij de introductie van MyFaves krijgt u korting op MyFaves SMS of MyFaves bundel. Deze acties gelden tot en met 4 mei 2008 bij nieuwe contracten en contractvernieuwingen:
* Bij een 1-jarig contract ontvang je MyFaves SMS de eerste 6 maanden gratis.
* Bij een 2-jarig contract ontvang je MyFaves SMS zelfs de eerste 12 maanden gratis en 3 maanden 50% korting op zijn MyFaves bundel.
* Daarnaast krijgen nieuwe klanten bij MyFaves 100% korting op de aansluitkosten.
Voorwaarden:
* Je 5 Faves kunnen bestaan uit reguliere Nederlandse vaste en mobiele nummers die je één keer per kalendermaand per Fave kunt wisselen.
* Je betaalt per seconde met een minimum van een minuut.
* Je bundel is twee maanden geldig vanaf de aankoopdatum.
* Voor bellen en sms’en buiten de bundel naar je Faves betaal je € 0,15 per minuut/sms.
* Voor bellen en sms’en buiten de bundel naar anderen betaal je € 0,30 per minuut/sms.
* Voor bellen in, naar en vanuit het buitenland en het gebruik van betaalde servicenummers gelden andere tarieven en aanvullende voorwaarden. Deze kosten worden apart in rekening gebracht.
* De aansluitkosten voor MyFaves zijn € 52,50 per activering.
T-Mobile MyFaves. Hoe hechter de vriendschap, hoe meer je deelt. Vanaf maandag 7 april overal in Nederland!
Ik kan mijn Flex 20 Omzetten naar MyFaves 20.
Waarschijnlijk kan van Relax 150 naar MyFaves 20 ook.
Dan heb je binnen de bundel 50 minuten extra, en kun je er ook uit smsen
Wat ik bijv. niet zie op de website van belcompany is de toevoeging van de PIT (pocket internet totaal) abo's.
Is dit dan niet mogelijk daarbij?
ze zijn wel relatief duur met buiten de bundels bellen naar niet je faves
0.15 cent per minuut bellen buiten je bundel duur? ik zou eerder zeggen dat dit eindelijk een doorbraak is in telecomland, al die dure abo's waar je 0.25 per minuut moet betalen buiten je bundel.
als je kijkt naar bv een flex 45 van nu waar je maar 300 minuten krijgt en het zelfde betaald binnen en buiten de bundel heb je nu opeens voor een 40 euro faves abo 500 minuten (of 1000!) lijkt me duidelijk wie hier heel veel mee gaat scoren.
Als ik zo die tarieven bekijk , heb je bij een Myfaves 40 maar 250 belminuten ,ze rekenen nl. 16 cent per min , alleen naar je faves betaal je 8 cent , dus dan heb je 500 minuten. Dus als je werkelijk veel naar die 5 nummers belt is het voordeliger , als je meestal maar andere nummers belt , is volgens mij een relax toch gunstiger.Die 15 cent buiten de bundel betaal je dus ook alleen naar je Faves , de rest is 30 cent !
› reageerIk vind de tarieven wel heel erg met flex overeenstemmen, behalve dan het buiten de bundel deel. Volgens mij hadden ze dit abo beter opt-in kunnen maken op relax, flex. Geintresseerde klanten kunnen zich dan via MyT-mobile voor een meerprijs aanmelden. Zo onstaat er niet een oerwoud aan tariefplannen. Beter nog een basis abonnement wat klanten zelf kunnen flexe'n, fave'n, w&w'n!
› reageeridd robert-jan
tarieven komen overeen met het duure flex, in de hogere bundels betaal je zelfs nog iets meer per minuut. Naar je 5 MyFaves kun je dan wel voor 50% korting bellen.
Ik zeg alleen interresant als je naar 5 nummers belt en niet meer!
Kortom totaal niet interresant, neem dan Vodafone onder ons voor 10,- per maand
Verschil met Flex:
niet alles uit 1 bundel, nl. servicenummers.
buiten de bundel wordt duurder 15/30 ct
Er zijn al veel webwinkels die MyFaves aansluiten.
Kijk maar:
KLIK
Was overigens gisteren op de T-Mobile Vijf Sterren feest!
Vette feeeest
Optredens van oa PartySquad, Don-Diablo en nog meer
Heerlijk eten en hier en daar zeker een paar leuke dames
Was zeker gezellig!
T-Mobile heeft gekozen om MyFaves als een apart tarief plan te introduceren, omdat uit eigen onderzoek is gebleken dat van alle gesprekken die worden gevoerd, 60% met 5 telefoonnummers wordt gevoerd.
Voor een grote groep mensen is het daarom juist intressant om T-Mobile MyFaves als tariefplan te kiezen. MyFaves is dan ook niet echt te vergelijken met T-Mobile Relax of Flex-tariefplan, omdat het eigen kenmerken heeft.
Je kunt ook elke maand opnieuw je nieuwe MyFaves instellen en je kan elke Nederlands telefoonnummer als MyFave instellen. Het maakt ook niet uit of dit een vasttelefoonnummer is of een mobieltelefoonnummer van een andere provider is. Je kan dus maandelijks zelf bepalen met wie je voor het voordelige tarief kunt bellen. Voor meer informatie, bel 0800 - 7111. Onze medewekers geven graag meer informatie over T-Mobile MyFaves.
Nick Sneijder
T-Mobile Klantenservice BV
Iemand dit abonnement al afgesloten? Hoe zijn de eerste ervaringen?
› reageerKomt er ook een simonly van?
Lijkt me wel een interessant abonnementje namelijk
Er is inmiddels ook een tv commercial
http://nl.youtube.com/watch?v=uvp2aXXNjws