laptop bij tele2 internet

Ik heb begin sept. het ADSL Compleet abonnement van Tele2 besteld (met laptop) en binnen 2 weken (binnen 4 weken was beloofd) was ik aangesloten. Telefoon en internet had ik binnen 5 minuten werken.
Diverse snelheidstests gedaan en dagelijks (ook in de drukke interneturen) haal ik met gemak de beloofde snelheid. (10 Mbit verbinding). De Laptop kan ieder moment binnenkomen.
(Moet er wel bij zeggen, dat ik geen vaste telefoon of adsl verbinding meer in huis had, dus ik hoefde niet "geporteerd" te worden van een andere aanbieder..)

Tot zover alleen maar lof voor Tele2. Blijkbaar hebben ze toch geleerd van de problemen in de afgelopen paar jaar. Ik zal nog wel even m'n eerste facturen eens goed in de gaten houden.

› reageer

Nu bij tele2 internet totaal compleet (10MB/s) een laptop gratis. Waarschijnlijk heb je het al gezien op de televisiereclame.
Het kost 40 euro per maand voor 2 jaar, normaal betaal je ongeveer 18x30 + 6x20=300 minder. Als je dus voor ongeveer 300 zo'n laptop wil (zou zelf de basislaptop nemen en er zelf wat geheugen bijprikken) is het een leuke deal.
Heb zelf al tele2 (naar volle tevredenheid) en een laptop dus ga zelf niet meedoen.

› reageer

tele2 internet is echt het aller-aller slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Telecomproviders kunnen er wat van, UPC ook, maar we hebben hier sinds een jaar tele2 internet en het is niks dan ellende

› reageer

Een vriend van mij heeft ook eens een gratis PC bij Tele2 adsl gekregen. De PC werd netjes afgeleverd op afgesproken datum, maar hij kreeg steeds geen ADSL opgeleverd. Ook zijn nummer was hij kwijt. Al die tijd mocht hij wel netjes betalen voor de adsl verbinding...
Uiteindelijk heeft hij het abonnement kunnen opzeggen na veel moeite, zonder ooit gebruik te hebben gemaakt van de verbinding...

› reageer

Hoor idd veel van dit soort verhalen

› reageer

Ook aan te sluiten via The Phonehouse winkels... In ieder geval meer service dan bestellen via internet.

› reageer

Als het om een storing gaat zal ook The Phonehouse je terug verwijzen naar Tele2

› reageer

Pas geleden Tele 2 aangevraagd voor zowel mijn broer als vriendin, en ik moet zeggen, voor de prijs die ik betaal vind ik het allemaal dik in orde.

› reageer

Ik heb een tijdje terug ook Tele2 ADSL gehad, helemaal geen problemen, draaide prima.

› reageer

Ik wilde jullie deze niet onthouden:
Bij tph een compuserve 8mbit adsl incl. telefonie "gold" voor in totaal slechts 9,95 per maand.

Ik heb deze zelf ook en voor mn ouders ook aangevraagd. Kan nog steeds niet geloven dat je dit krijgt voor deze prijs.

De aanbieding is al sinds eind vorig jaar actief met uitzondering van de zomermaanden. Maar het is er weer!
link

› reageer

die 9,95 euro is voor de eerste 2 maanden
en dan weer 29,95 of zo ?
ik vind op de site alleen "AKTIE" terug maar niet
voor hoelang dit geld

› reageer

Even iets verder lezen...

Bestel voor 1 oktober en u betaalt de eerste 12 maanden slechts € 9,95 per maand, daarna betaalt u slechts € 19,95 per maand (normaal € 29,95), u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95 en u krijgt een gratis multiPC modem of € 79,- korting op alle andere modems.

Dit krijg je te zien nadat je de postcode check hebt gedaan. Je krijgt dan een ADSLwinkel/Breedbandwinkel overzicht

› reageer

de tele2 aanbieding is inclusief de 10 euro die aan KPN afgedragen moet worden vanwege het koper. Overigens heb ik (en dat kan nu ook) gratis door tele2 de lijn laten aanleggen.
Iets anders is dat bij adsl-problemen schijnbaar regelmatig grote problemen ontstaan en de service van de leveranciers te wensen over laat. Waarom vraag ik me inmiddels af want het is toch zo langzamerhand geen hypernieuwe technologie meer of zo. Het beeld dat ik heb is dat je pech kunt hebben bij alle providers en tele2 is daar geen uitzondering op.

› reageer

Ach het is overal wat.
Ik zit nu zo'n 2 jaar bij tele2, heb het 20mb voetbal abbo van toen der tijd genomen.
Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Alleen in het begin kleine probleempjes.

› reageer

Iemand ervaring met de laagste prijsgarantie van adslwinkel.nl , zoals ie hier staat?

http://www.adslwinkel.nl/overig/prijsgarantie.asp

› reageer

Actie is overigens inmiddels afgelopen. Vandaag nog geinformeerd, en je kunt met geen mogelijkheid nog die laptop krijgen.
Wanneer ik nu zou bestellen dan kunnen ze me trouwens op z'n vroegst eind novenber aansluiten. Geen Tele2 voor mij dus.

› reageer

Ik heb gehoord dat die laptop actie wegens succes verlengd was tot 15 oktober , je kunt hem bestellen via bazoeka-partner http://www.bazoeka-partner.com/?pageid=5&abid=202&BISCODE=BIS0534

› reageer

Ik heb begin sept. het ADSL Compleet abonnement van Tele2 besteld (met laptop) en binnen 2 weken (binnen 4 weken was beloofd) was ik aangesloten. Telefoon en internet had ik binnen 5 minuten werken.
Diverse snelheidstests gedaan en dagelijks (ook in de drukke interneturen) haal ik met gemak de beloofde snelheid. (10 Mbit verbinding). De Laptop kan ieder moment binnenkomen.
(Moet er wel bij zeggen, dat ik geen vaste telefoon of adsl verbinding meer in huis had, dus ik hoefde niet "geporteerd" te worden van een andere aanbieder..)

Tot zover alleen maar lof voor Tele2. Blijkbaar hebben ze toch geleerd van de problemen in de afgelopen paar jaar. Ik zal nog wel even m'n eerste facturen eens goed in de gaten houden.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.