T-Mobile beloont trouwe klanten door ze, bovenop andere kortingen, elk half jaar dat ze klant zijn 1 procent extra korting te geven op hun verbruikskosten. Zakelijk Optimaal kent daarmee drie kortingscomponenten:
1) Hoe meer aansluitingen, hoe lager de abonnementskosten
2) Hoe hoger de gemiddelde gebruikskosten, hoe hoger de korting
3) Iedere zes maanden 1% extra loyaliteitskorting op de gebruikskosten tot maximaal 6%
Hier
T-Mobile beloont trouwe klanten door ze, bovenop andere kortingen, elk half jaar dat ze klant zijn 1 procent extra korting te geven op hun verbruikskosten. Zakelijk Optimaal kent daarmee drie kortingscomponenten:
1) Hoe meer aansluitingen, hoe lager de abonnementskosten
2) Hoe hoger de gemiddelde gebruikskosten, hoe hoger de korting
3) Iedere zes maanden 1% extra loyaliteitskorting op de gebruikskosten tot maximaal 6%
Hier