Google Phone

Ik denk dat die verhoogde druk door de Touch en de TyTN II goed te verklaren is. Bovendien betwijfel ik dat zoiets geheim gehouden kan worden als het al in productie zou zijn.

› reageer

Geruchten bevestigd.

Geruchten, geruchten… het gonst ervan. Zeker rond Google wordt wat afgegerucht. Zo zouden de Amerikanen bezig zijn met hun eigen Google Phone.

Waar of onwaar? Volgens de CEO van de Spaanse Google Isabel Aguilera is het bericht waar. Ook het Taiwanese bedrijf HTC, bekend van de Touch-phone, heeft inmiddels verschillende prototypes ontwikkeld, waarvan pasgeleden de afbeeldingen zijn uitgelekt. Bronnen binnen HTC zeggen dat de Google Phone begin 2008 op de markt moet komen, samen met speciale versies van Google Maps, Gmail, Calender an Talk voor voip-gesprekken.
Officieel houdt Google nog de lippen echter nog op elkaar.

http://www.esquire.nl/lifestyle/article.aspx?aid=391

› reageer

Google komt gewoon met een telefoon.... onlogisch als alle geruchten niet zouden kloppen. Hoorde laatst ook dat HTC leveringsproblemen had door een verhoogde productiedruk in de fabriek.... 1 + 1

› reageer

Ik denk dat die verhoogde druk door de Touch en de TyTN II goed te verklaren is. Bovendien betwijfel ik dat zoiets geheim gehouden kan worden als het al in productie zou zijn.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.