Vodafone ANWB leden voordeel

dit is een geweldige actie en heb hem ook zeker besteld, maar bij nader inzien...
de verzendtijd zou 10 werkdagen (2 weken) zijn en dat is nu al een maand:S
klantenservice kan je ook niet bereiken..

› reageer

In de Kampioen stond net deze aanbieding vermeld...
https://campagnes.vodafone.nl/anwb/
Misschien dat mensen hier iets aan hebben?

› reageer

Ik zal het eens aan mn paps en mams sturen. Die hebben ANWB.

› reageer

Niet echt heel denderend toch? Heb zelf een Nokia 1600 icm DebiVoda Sim only gekocht voor 2.95 per maand 1jr. Moest wel 10 euro verz. kosten betalen. (vorig jaar was deze actie)

› reageer

carlvanloo: dat was vorig jaar. De laatste tijd zijn dat soort aanbiedingen niet meer te vinden. Toch?

› reageer

Je hebt nog wel goedkope simonly aanbiedingen.... 3.95 per maand ofzo op de site van debitel zelf of mobiel.nl... en combineer dat met een losse 1600 van 30-35 euro en je bent goedkoper uit... maar veel mensen zijn niet happy met de kwaliteit van debitel en betalen dan liever wat meer om geheel bij vodafone te zitten, zoals bijvoorbeeld via deze aanbieding

› reageer

Die actie was idd vorig jaar, en was 150 min voor die paar euro. De sim only's van nu voor paar euro zijn vaak maar 75 min ofzo.

› reageer

http://shop.debitel.nl/fnv bestaat nog steeds ... zonder Nokia 1600, maar veel voordeliger

› reageer

Moet je voor die fnv deal van debitel ook echt lid zijn van de fnv of controleren ze dat niet?

› reageer

Nee.

› reageer

Er is weer een Vodafone aanbieding voor ANWB leden (volgens mij controleren ze niet of je echt lid bent trouwens), stond in de kampioen... Toestelletje een 2310 of W200i..
www.vodafonevoordeel.nl/anwb
Link in startpost werkt ook nog voor dezelfde aanbieding, sterker nog mijn link, linkt gewoon naar die door...
Misschien dat mensen hier wat aan hebben Voor echte telecomvergelijkers niet goedkoper (combinatie sim-only - los toestel) komt wat goedkoper uit, maar voor mensen die met 1 keer bestellen alles geregeld willen hebben is het misschien wel wat

› reageer

Ik vind de aanbieding niet echt denderend, eerlijk gezegd.

› reageer

Beide toestellen staan ook als T-Mobile prepaid in de folder vd Kijkshop zag ik net;

2310 voor € 35,-
De Sony Ericsson voor € 60,-

› reageer

@brei:
Dat kun je niet met elkaar vergelijken (of je moet van roze houden), prepaid toestellen hebben gewoonlijk simlock en branding.

› reageer

@Marly: Die SE W200i bij ANWB heeft anders ook behoorlijke branding, als ik de foto van dat toestel bij de nadere specs bekijk. En is het uit te sluiten dat dit toestel een simlock heeft?

› reageer

Voor de adviesprijzen die ze vermelden, mag ik redelijkerwijs verwachten dat ze simlockvrij en unbranded zijn lijkt mij.

› reageer

@maria breedspleet: Dan moet je toch echt even die afbeelding bij de specs va de W200i bekijken, dat Vodafone-logo photoshoppen ze er niet voor de lol bij, denk ik. En of je iets mag verwachten wat niet vermeld wordt, tja. In dit geval niet, vind ik.

› reageer

Ben ook bang dat ze branded zijn...prijs vind ik niet spectaculair overigens.

› reageer

Idd, zie het nu ook, had eerst alleen naar de eerste pagina gekeken, waar een W200i staat afgebeeld, die volledig standaard is en gewone abo-toestellen zijn bij Vodafone simlockvrij en zonder branding.
Maar bij doorklikken naar de specs zie je een Vodafone Live toestel, dus met branding en simlock.

› reageer

dit is een geweldige actie en heb hem ook zeker besteld, maar bij nader inzien...
de verzendtijd zou 10 werkdagen (2 weken) zijn en dat is nu al een maand:S
klantenservice kan je ook niet bereiken..

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.