KPN biedt 11 TV zenders aan op mobieltje via UMTS

Werkt het streamen alleen via UMTS of zou dit ook met WiFi kunnen?

› reageer

KPN biedt per direct TV aan op de mobiele telefoon. Klanten van KPN kunnen voortaan met een Surf&Mail Totaal-abonnement TV kijken op de mobiel via UMTS. MobielTV werkt op alle UMTS-toestellen. Zij betalen tot eind 2007 niets extra's bovenop hun bestaande abonnement. Het basispakket van MobielTV, zoals de add-on service gaat heten, biedt 11 televisiezenders: Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, RTL 7/Z, SBS6, TMF, Eurosport, CNN, Cartoon Network en Discovery Channel. Met het gratis aanbieden van MobielTV aan bestaande klanten wil KPN beter inzicht krijgen in de wensen van mobiel TV-kijkend Nederland. Vooral inzicht in het kijkgedrag en de kijkbehoeftes van de gebruiker zijn hierbij essentiële vraagstukken: wat, wanneer, hoe, hoeveel en waar kijkt de Nederlander.

http://www.kpn.com
Bron: KPN, 27 september 2007

Benieuwd of dit ook voor hi klanten gaat gelden, want dit zijn toch ook kpn klanten?

› reageer

Meer info op kpn.com

1. Ga op je telefoon naar mobiel internet
2. Kies voor de rubriek KPN Vandaag > Mobiel TV > Basispakket
3. Meld je aan
Iedere MobielTV klant moet een e-mailadres opgeven, zodat KPN kan vragen om gebruikersreacties

En voor de liefhebbers (ik citeer weer kpn.com; let op het uitroepteken):

Naast het basispakket is kan je je ook aanmelden voor een erotiekpakket!

10 extra zenders met erotiek
eenvoudige aanmelding: gelijk aan basispakket
slechts één maand opzegtermijn
voor € 15,- per maand

› reageer

Dus volgend jaar moet je dan Surf&Mail 9.95 plus 15 permaand betalen?
Totaal 24,95 als ik het goed begrijp.

› reageer

Die 15 euro p/m is voor het optionele erotiekpakket.

De prijs van het basispakket na de gratis termijn is volgens mij nog niet bekend.

› reageer

Werkt het streamen alleen via UMTS of zou dit ook met WiFi kunnen?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.