[SonyEricsson K850i] Release?

Wie kan mijn helpen met java games installeren op mijn telefoon (k850i) van mijn pc naar telefoon

gr kevin

› reageer

Zou in september al in de winkels liggen maar .................
wie heeft hem al gezien en waar ?

› reageer

op de site van nieuwemobiel staat dat ie in het 4e kwartaal uitkomt. Het 4e kwartaal is van oktober t/m december. Maar ik denk toch dat ie binnen een paar week uitkomt. Zit zelf te wachten op de w960i die komt ook dit kwartaal uit, maar ga hem pas in januari nemen. (dan kan ik weer verlengen)

› reageer

die k850i ziet er beter uit dan die W960i. meer mogelijkheden volgens mij

› reageer

wat heeft de k850 meer (afgezien van de betere camera) qua mogelijkheden? De w960i heeft wifi, draait op symbian,heeft touchscreen, 8 gigabyte hard disk, office ondersteuning en het is een walkman telefoon. Dus de w960i heeft meer mogelijkheden juist. De k850i heeft deze mogelijkheden niet maar als vervanging een betere camera (beter? meer megapixels zegt niet alles) en een krasvrij display. Andere verbeteringen ten opzichte van de k800i zie ik niet. (heb nu zelf een k800i)

Ik denk dat de w690i de concurrent wordt van de i-phone! De k850i zal eerder een concurrent van de digitale camera worden...

Heb er nog iets bijgevonden!! De w960i kan je ook besturen door hem te schudden. Nou dit wordt zeker weten mijn nieuwe toestel!!

› reageer

Beide toestellen zijn aantrekkelijk, maar hebben een geheel ander karakter en zijn nauwelijks vergelijkbaar.
De W960i is een smartphone, de opvolger van de W950i en de K850i is een Cyber-shot toestel, opvolger van de K800i.

› reageer

Volgens Sony Ericsson komt het toestel in week 43 uit, dus nog heel even wachten...

› reageer

Hij is volgens een e-mail die ik van SE heb ontvangen al een aantal dagen uit. Bij Hi kun je het toestel nu al bestellen. Is er toevallig ook al iemand die er een heeft weten te bemachtigen?

› reageer

Heb het toestel gisteren gekocht, erg mooi dingetje! Ik heb er alleen een geheugenkaartje bij nodig en nu vraag ik me af of:
- de Sony Memorystick Micro 4GB ergens te koop is?
- Of dat ik er een Sandisk met dat volume in kan doen? Ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben, dat je met een Sandisk maar tot 1GB kunt gaan?

Weet iemand dit?

› reageer

Het werkt met Sandisk M2 4gb. Verkrijgbaar bij the phonehous. Sony Ericsson kon al toen bij de K750.

› reageer

Bedankt! Dus dan heb ik dat verkeerd gelezen dan of de site had verkeerde informatie? Het is dus niet zo dat SonyEricsson er een soort limiet opzet bij producten die van een ander merk zijn? Er staat op de site van SE namelijk:
- 40 MB Telefoongeheugen
- Memory Stick Micro™ (M2™) support (tot 4 GB)
- SanDisk microSD™ support

*Het vrij beschikbare geheugen kan verschillen door de pre-configuratie van de telefoon

Er staat niet bij, dat de kaarten van Sandisk tot 4gb ondersteunt worden. En de 4gb van Sony is nog niet verkrijgbaar, schijnt het.

› reageer

De K850 werkt 100% met de 4GB micro-SD van Sandisk

› reageer

Sony Ericsson met micro SD? memory stick micro zal je bedoelen!?

› reageer

Dat lijkt me ook, aangezien de micro-SD kaarten veel groter zijn en er veel anders uitzien dan de Memorystick Micro M2-kaarten. Maar wees vrij me te corrigeren, als ik het mis heb.

› reageer

De k850i slikt zowel microSD als Memorystick M2

› reageer

@ wonderkind: Hij slikt 'm wel, maar herkent 'm niet. Ik heb een K850i, en helaas werkt de micro SD kaart er niet in.

› reageer

@ mrkiwi Sandisk micro-SD kaartjes EN SDHC kaartjes slikt ie gewoon hoor

@ de rest: Ik stond in het begin ook perplex toen iemand mij wijs maakte dat er een micro-SD kaartje in de K850i kan, maar tis echt waar Hij kan M2 EN micro-SD aan.

› reageer

@Mr. Kiwi:

Hij herkent 'm niet? De Memorystick Micro kaartjes wel dan?

› reageer

Toestel herkent idd de micro sd kaart niet, toestel kan geen geheugen vinden, ook foto's en films welke op de kaart staan niet. Beide kaarten zijn van Sandisk

› reageer

Ok, maar de Sandisk memorystick micro M2 4gb werkt dus zeker weten in de SonyEricsson K850i?

› reageer

@mrkwiwi:
Ok, maar de Sandisk memorystick micro M2 4gb werkt dus zeker weten in de SonyEricsson K850i?

› reageer

dat weet ik niet, want ik heb geen 4Gb kaart, alleen 512 en 1Gb.

› reageer

Dat is jammer, dat moet ik dus wel ff zeker weten!

› reageer

Heb ze al verkocht en ja!! Werkt zeker!

› reageer

Bedankt, heb 'm gisteren besteld, meteen testen als die er is!

› reageer

Hallo iedereen,

Ik heb ook de K850i en had dus ook een sandisk micro SD kaartje gekocht. Dat werkte dus niet maar ik heb de oplossing Je moet het SD kaartje 90 graden draaien en dan er in steken. Dus met de gouden contactpunten naar voren (richting display) en dan werkt hij wel. Er zitten dus 2 sloten in voor M2 en micro SD. Kon het nergen vinden op Internet maar kwam er net achter. Hier hebben jullie vast wel wat aan!

› reageer

Dat staat ook in de handleiding.
Tenmiste in die met T-mobile logo erop.

Ik zal het kaartje wel 180 graden draaien, 90 graden lijkt me een vrij slecht idee

› reageer

Wie kan mijn helpen met java games installeren op mijn telefoon (k850i) van mijn pc naar telefoon

gr kevin

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.