VodafoneReclame sms van Vodafone

Of bijvoorbeeld via My vodafone laten lopen...

› reageer

Hoe kom je makkelijk van de reclame sms af die Vodafone ongevraagd stuurt?

Er staat wel bel 1200 om er vanaf te komen maar die optie kom ik in dat rampzalige keuzemenu niet tegen.

› reageer

Gewoon even 1200 bellen en kiezen voor een menu waarbij je bij een medewerker uitkomt. Die kunnen het met één vinkje uitschakelen.

Wel onhandig maar het is de enige manier om die smsjes kwijt te raken.

› reageer

Bel KS op en zeggen dat je die sms'sen niet meer wilt ontvangen.

P.S. Toen ik dit las, kreeg ik een sms op gsmscherm.. en wat denk je? een reclame sms van Vodafone.

› reageer

ik krijg dus reclame van vodafone terwijl ik helemaal niet bij vodafone zit!!!

elke week weer van die onzin. heb KS al gebeld en die snappen er niets van

› reageer

Ik kreeg een tijdje terug ook een reclame sms van Vodafone, terwijl ik zelf bij t-mobile zit. Heb meteen contact gehad met t-mobile en die gaven aan dat abonnees standaard die smsjes krijgen tenzij ze zelf aangeven dit niet meer te willen. Heb ook aangegeven dat het een rare zaak is dat t-mobile smsjes van de concurrent toelaat, vond de ks medewerker ook wel. Ik denk dat t-mobile hier geld aan verdient en dat het ze dus blijkbaar niet uitmaakt als ze klanten verliezen aan de concurrent door zelf toegelaten smsjes.

› reageer

Erg vreemd hoor dat zoiets wordt toegestaan... maarja het is eigenlijk hetzelfde als een call-centre die je opbelt...

› reageer

@BertH
Je kunt de reclame-smsjes inderdaad uitschakelen door 1200 te bellen en achtereenvolgens optie 2,1,3,1 te kiezen.

@tmotion & juliusvandermeer
Zijn jullie van Vodafone naar jullie huidige provider overgestapt? Stuur anders even een mailtje met het mobiele nummer, dan zal ik zorgen dat een en ander nagekeken wordt en eventueel uitgezet wordt.

Met vriendelijke groet,
Bas

Vodafone Web Relations

› reageer

toch handig die webteams tegenwoordig
Bedankt!

Zit net een paar maanden weer bij Vodafone maar sinds vorige week krijg ik die dingen, elke week dus blijkbaar. Maar nou niet meer.

was sms off naar 1200 ofzo niet makkelijker geweest eigenlijk?
Afzeggen op de manier waarop het binnenkomt.

› reageer

@vfwebrelations: Ik heb nog nooit vodafone gehad, maar ik heb al bij T-mobile aangegeven geen commerciële smsjes te willen. Sindsdien geen smsje meer gehad...

› reageer

Mijn moeder heeft het ook een tijdje gehad. Ik heb er niet meer over horen klagen...

› reageer

is dit het vodafone scherp abonnement of gewoon zomaar?

› reageer

@ Keko, nee ik heb geen scherp abonnement.

Wat nog rare is, Tijdens het tekenen had ik aangegeven dat ik mijn nummer niet voor commerciële doeleinden, opnemen in de telefoongids ect.. wil. Toch krijg ik af en toe reclame sms'jes van Vodafone. Blijkbaar heeft dergelijke hantekening geen betekenis...

› reageer

Het 1200-menu wordt overigens nogal eens gewijzigd. Ook zit er verschil in het menu voor zakelijke en particuliere klanten. Vergeet de keuze-opties die ik eerder genoemd heb dus, maar volg de aanwijzingen: SMS, afmelden SMS diensten, afmelden commerciële SMS.
Naar aanleiding van dit topic wordt er overigens zo snel mogelijk voor gezorgd dat men zich ook via email kan afmelden.

groet,

Bas

Vodafone Web Relations

› reageer

Ik heb me gisteren ook maar eens geprobeerd af te melden voor de tweede keer. Heb twee nummers lopen en bij hij het afsluiten van het tweede nummer was er al expliciet aangegeven dat ik geen commerciele smsjes wilde ontvangen maar toch kreeg ik ze. Nu hoop ik dat het niet meer voorkomt op beide nummmers.

Is het niet beter om je af te melden per sms met een code UIT naar een bepaald nummer ipv van e-mail? Lijkt me iets betrouwbaarder.

› reageer

Of bijvoorbeeld via My vodafone laten lopen...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.