iPhone bij GSMtrack.nl

Volgens mij is het toestel niet unlocked en vervalt de garantie als je dat doet. Daar zullen ze dus geen probleem mee hebben. Bovendien wordt het toestel duur betaald.

› reageer

Kwam ik net tegen op www.nu.nl en www.ad.nl
Toch mooi, ze blijven de publiciteit wel zoeken . . .

› reageer

Ben benieuwd hoe GSMtrack de garantie wil afhandelen. Apple geeft geen ondersteuning. Ik zou mijn Iphone daar iig nooit kopen

› reageer

geen software updates doen in ieder geval. Lees ook dit artikel op tweakers

En de aanbieding zelf natuurlijk:
Deze aanbieding bestaat uit het volgende:
U sluit een Telfort Bundel 280 abonnement af voor 24 maanden.
U betaalt voor het abonnement € 30,00 per maand.
U krijgt van Telfort iedere maand opnieuw 280 belminuten.
U krijgt van GSMtrack.nl de Apple iPhone 8 GB voor maar € 189,00!

Extra
U betaalt € 9,50 verzendkosten.

Deze aanbieding is geldig t/m 31 Okt 2007.

Linkje naar de aanbieding; hier

› reageer

Zo te zien is die al op... Maar wil je wel een dikke 800 euro uitgeven voor een "illegaal" toestel waar je dus geen garantie op hebt en geen updates kunt toepassen.

Ik denk niet dat die er honderden had, anders was het niet al na een halve dag over en uit. Misschien Apple aan de telefoon gehad.

Maar wel reclame, goed of slecht… reclame is reclame.

› reageer

Ze gaven toch wel volledige garantie op die iphone??

Snap enkel niet waarom mensen dat ding kopen, scherm zeer kwetsbaar en op zich kan die Iphone niet vreselijk veel.

› reageer

Dan sturen ze een geunlockte telefoon terug naar de US? Dat duurt dat wel een tijdje eer die terug is.
Apple Nederland zal er geen garantie op geven, aangezien je een factuur van GSMTrack hebt en die hebben toegegeven hoe men de telefoon vrij maken. Maar misschien is er hier op TV wel iemand die de iPhone heeft besteld? Ik vind hem wel mooi en een fan van Apple, maar dat ter zijde. Ik ben er nu wel over aan het nadenken om hem uit de US te laten komen.

› reageer

Volgens mij is het toestel niet unlocked en vervalt de garantie als je dat doet. Daar zullen ze dus geen probleem mee hebben. Bovendien wordt het toestel duur betaald.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.