Thuis naar mobiel

Bel1643 werkt idd aleen als je met een mobiel nummer belt, webcalldirect of voipcheap werken wel met een vastnummer.
Nationaal inbellen via voipcheap
Je belt daarbij dus in op een vast nummer en belt vervolgens voor 11,9 ct/min naar 06 nummers.
Als je de software download van Voipcheap.com lijkt het mij dat alles zich van zelf wijst. Bij mij werkt het iig.

› reageer

Als je nu veel naar mobiel belt, maar dan voornamelijk vanaf de plek waar je woont, zijn er dan alternatieven voor mobiele abonnementen?

We hebben al Iplus van Kpn (planet ), maar daarmee bel vnl goedkoop naar vaste nummers.

Ik zou graag goedkoop vanuit huis naar mobiele nummers willen bellen.

› reageer

Lowcall? Achteraf betalen, en 14 cent per minuut is volgens mij altijd goedkoper dan vanaf de vaste telefoon

› reageer

nee via internet prepaid 10 cent per min via webcalldirect http://www.webcalldirect.com/en/rates.html @one dan nog steeds goedkoper dan lowcall

› reageer

@sjeroen
webcall-direct naar NLmobiel is geen 10cent maar 11,6 (of kan jij de BTW terugvorderen....).

› reageer

Bij bel1643 bel je voor 8ct. per minuut naar mobiele nummers.

› reageer

Ik zie 10 cent daar staan... of ligt dat aan mij?

› reageer

Ik heb ook even gekeken en zie 8ct en 10 ct staan.
Ik denk dat het met voorkiezen van 1643 op vaste telefoon 10 ct is.
En bellen met mobiel of vast naar 020-..nr 8ct(+9ct start).
Maar moet toegeven dat ik het zo laag ook nog niet gezien heb nadeel blijft dat je 2 nummers moet kiezen.

› reageer

En met InternetPlusBellen werkt 1643 niet.

› reageer

Bel1643 werkt idd aleen als je met een mobiel nummer belt, webcalldirect of voipcheap werken wel met een vastnummer.
Nationaal inbellen via voipcheap
Je belt daarbij dus in op een vast nummer en belt vervolgens voor 11,9 ct/min naar 06 nummers.
Als je de software download van Voipcheap.com lijkt het mij dat alles zich van zelf wijst. Bij mij werkt het iig.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.