Vanavond op TV: Kassa over Telfort mobiel internet

Heb afgelopen jaar ook Telfort Mobiel internet gehad.

Abbonnement afgesloten voor 29,95 per maand, maar er is altijd 39,95 per maand in rekening gebracht. The Phone House, waar ik dit heb aangeschaft, had op het contract geen bedrag vermeld, en ook Telfort kon me niet verder helpen.

Daarbij had ik na 11 maand netjes opgezegd: loopt het nog 3 maanden extra door!!!

Blijkbaar kun je niet vertrouwen op wat je afsluiten bij The Phonehouse/ Telfort. Phonehouse in duidelijkheid, Telfort in helpdesk.

TELFORT = OPLICHTERS!

Ik wacht nog op 150 euro terug van TELFORT!!!

› reageer

Voor telecom minded people een must: Kassa vanavond

Enkele duizenden mensen stapten in een mooi aanbod van Telfort en The Phonehouse voor mobiel breedband internet op de laptop. Maar de snelheid blijkt dramatisch laag te zijn, en Telfort geeft "niet thuis".

Wij hebben hier er ook een threadje over lopen. Pocketinfo en GoT (Tweakers.net) hebben er zelfs wat grotere threadjes over lopen. Daar is o.a te lezen dat er gebruikers van Telfort UMTS naar de studio zullen komen en daar gaan proberen te internetten. Telfort en The Phone House zullen naar alle waarschijnlijkheid ook in de studio aanwezig zijn.

Kassa 18.55 NED 1
20 Oktober 2007

› reageer

Haha ben benieuwd. Op bellen.com lees ik een bericht waarin Telfort zegt dat vanaf 16 okt alles opgelost is. Alleen wel heel flauw dat t UMTS bleek te zijn en geen HSDPA.

› reageer

Ik moet zeggen, sinds die datum is het ook echt beter (GPRS dan)... had vaak last dat ik geen of trage verbinding kreeg, maar nu werkt het weer super

› reageer

Toch fijn dat Telfort zijn fout heeft toegegeven... Ben benieuwd naar de gevolgen......

› reageer

brief is alweer weg met onmiddellijke opzegging.

› reageer

Wat ik ook al zei: die managers hebben zeer zeer weinig (technische) kennis van de producten die ze verkopen.

Puur mismanagement allemaal

› reageer

Vandaag weer een landelijke storing. Wat een drama is het.

› reageer

Ik merk het ja... met GPRS moest ik echt soms 3-4 keer proberen voordat hij de pagina opende...

› reageer

Ik vind het heel vreemd dat men het advies geeft om op te zeggen, terwijl de behoefte blijft ontstaan om goedkoop gebruik te kunnen maken van een breedband verbinding. Ik zou zeggen... niet opzeggen, stuur een brief waarin je een redelijke termijn stelt dat het probleem opgelost moet zijn... zo niet, da regel je zelf internet en verhaalt het verschil van de kosten op hun, ook al kom je dan op 90 euro per maand. Ze hebben kortweg een leveringsplicht van producten zoals omschreven in hun reclameuitingen !

› reageer

In het phonehouse foldertje dat ik in de bus kreeg staat gewoon UMTS/HSDPA verbindeing... lekker flauw

› reageer

Op dit moment ben ik bezig met een rechtsbijstand verzekering.
Ik heb printscreens van de website en de verklaring van KPN aan kassa bijgevoegd. Ik hoop dat ik hiermee succes behaal. Op het moment dat dit lukt, zijn jullie de eerste die ik informeer. :-)

› reageer

Wat wil je bereiken, opzeggen of HSDPA-snelheid?

Dat laatste gaat niet lukken.

› reageer

hsdpa snelheid, ben 't nu aan 't aanvechten. hoop dat 't werkt, kan 't op zn minst proberen..

› reageer

Omdat Telfort al de mogelijkheid geeft om kosteloos het contract te ontbinden, vrees ik dat ze niet hoeven en zullen meewerken.

› reageer

JVD, Ik wens je veel succes. Ben erg benieuwd...!

› reageer

Gezien de uiterst belegen nieuwswaarde verplaatst naar mobiel internet

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.