Apple iPhone voor 199 euro bij Vodafone abbo

dat limiet haal ik echt makkelijk met een 384 kpbs verbinding, ik stook er zo 3 gb per maand door, af en toe streaming en je zit er zo op...

› reageer

Bij bestelmaar.nl een aanbieding voor de liefhebber...
Bij een Vodafone abbonement van 27,50 (voor 22,00 per maand) de iPhone voor 199 euro.
Neem je er zorgeloos internet bij dan krijg je een toestelkorting van 89,00 extra, dan dus de iPhone voor 110 euro.

› reageer

Wat ik me nu afvraag, je kan die Blox toch maandelijks uitzetten? Waarom zou ik niet die Blox erbij nemen om deze na een maand (of twee) weer uit te zetten? Dan levert mij dit toch een extra toestelkorting op? Of zie ik dit verkeerd?

By the way, bij Vodafone kon je vroeger toch 4 maanden van te voren nummerbehoud aanvragen? Tegenwoordig schijnt het 3 maanden te zijn...

› reageer

Dat heb je mis. Wanneer je de Vodafone internet Blox afsluit met keuze voor de extra toestelkorting zit je er min. 1 jaar aan vast.

› reageer

@ schraagen
Tegenwoordig 2 jaar (afhankelijk van de aanbieding)

Toestelkorting: Blox staat voor 1 of 2 jaar vast
Korting op blox: 12 maanden 50% korting, maandelijks opzegbaar
Blox later aanzetten: geen korting, maandelijks opzegbaar

Nummerbehoud kan je altijd max. 4 maanden voor ingangsdatum aanvragen.

› reageer

Bedankt voor jullie reacties. Heb hem net door de fax heen gehaald, inclusief de Blox voor onbeperkt internet. Is voor een iPhone volgens mij wel aan te raden. Ben benieuwd of nummerbehoud gaat lukken; ook op het contract stond duidelijk 3 maanden. Wacht geduldig af.

› reageer

Volgens mij hebben ze zich verteld, alle prijzen zijn aangepast, op bestelmaar en op gsm.nl ( zelfde bedrijf )
Aanbieding staat er iig niet meer op. Ben benieuwd of er uitgeleverd gaat worden. Persoonlijk vind ik overigens die drie weken levertijd ook een beetje een vreemd verhaal, zouden ze soms nog ingekocht moeten worden ?
Apart . . .

› reageer

grappig dat je zegt dat gsm.nl en bestelmaar.nl hetzelfde bedrijf zijn. GSM.nl is een oude bekende en die is wat hoger in de markt gepositioneerd. Bestelmaar is meer de prijsvechter. Wilde bij bestelmaar wat bestellen, maar werd wat afgeschrikt door de reviews hier. Als het Elders is iets meer vertrouwd. Nog ff over denken (wil vodafone met zinvol kado oid)

› reageer

Zijn er hier toevallig mensen die deze aanbieding besteld hebben?

› reageer

Ik begrijp niet waarom het voorstel van Bestelmaar.nl aantrekkelijk is.
Even rekenen:
2 jaar T mobile: Iphone 8 Gb: toestel € 79,94, abonnement € 29,95/mnd: totaal € 798,74 (inclusief internet!)
2 jaar voorstel bestelmaar: Iphone 8 Gb: toestel € 129, abonnement € 22 (zonder internet!) Internet 2 mnd € 4,75 rest € 9,50. Komt totaal voor 2 jaar op € 875,50!

› reageer

Die aanbieding is van bijna een jaar geleden he
ook nog niet de 3G versie neem ik aan...

› reageer

Die aanbieding is recent! Kijk hier maar: http://www.bestelmaar.nl/
Ik had trouwens niet door, dat de discussie al zo oud is!

› reageer

Vodafone heeft ook een beter netwerk (bereik, internationale ondersteuning), en je hebt volledige snelheid HSDPA-internet. Ook kunnen ze in hun winkels meer voor je doen dan T-Mobile, en kosten zaken als simwissels en een duo-simkaart niets.

Nadelen: Vodafone ondersteunt geen visual voicemail & er zit een FUP op het internetgebruik. Het eerste vind ik jammer, maar ik ben sowieso geen intensief voicemail gebruiker. Het tweede boeit mij ook niet, aangezien je met de snelheid van T-Mobile veel moeite moet doen om aan dat VOdafone-limiet te komen. Verder heb ik vooralsnog geen brief van Vodafone gekregen dat ik op mijn limiet moet letten.

Voor mij persoonlijk zou deze Vodafoneaanbieding dus aantrekkelijker zijn dan T-Mobile.

› reageer

dat limiet haal ik echt makkelijk met een 384 kpbs verbinding, ik stook er zo 3 gb per maand door, af en toe streaming en je zit er zo op...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.