TECNO T880

Misschien dat ik dat maar ga doen, maar zoek dus wel een toestel dat 2 simkaarten cq netwerken te gelijke kan behappen en standby heeft als je met een van de netwerken belt, want heb dat nog niet bij andere telefoons gezien. Iemand misschien een suggestie?

› reageer

Zit hier op Bonaire en kan hier een toestel genaamd de Tecno t880 kopen voor ongeveer 150 euro het is een toestel met o.a. een dual sim.

Ik ken het merk niet, maar heb wel een website gevonden.
Zouden jullie mij kunnen vertellen van wie dit merk is of dat het misschien ook onder een andere naam op de markt wordt gebracht.

Ben geinterresseerd naar julie meningen.

http://www.tecnotelecom.com/?controller=Default&action=Index

› reageer

Ook wel cect t880, ebay staat er vol mee vanaf €100,-

Neem aan dat het een product uit China zonder grote afzet in Europa.

› reageer

Het is een handig toestel met dual sim en 2 camera's over de kwaliteit weet ik niets.

Is er in Nederland een gelijkwaardig toestel te vinden?

› reageer

Wat me opvalt is dat de telefoons van hun dual-band zijn... is dat nog wel "van deze tijd"...??
btw - ik zie de t880 er niet tussen

› reageer

Oh my god, is this serious??

Official website:

During these months hard working,Our first Dual Standby phone T880 is ready to launch.
Sale Point:
1.Dual Standby
2.2.8 inch QVGA Touch Pannel
3.Dual 1.3MP Camera
4.Bluetooth
5.Mp3/Mp4
6.WAP2.0/GPRS CLASS12/EMAIL
7.T-Flash card
8.JAVA
If you have intresting about these phone,pls contact us.
Thanks.
TECNO Bruce

Dit is een beetje All-Your-Base-Are-Belong-to-Us-achtig iets.. Geschreven door een of andere 12 jarige chinees en mbv babelfish vertaald

› reageer

Het is een toestel met inderdaad maar dualband, vraag me af of het wel in Nederland gebruikt kan worden, weet even niet meer zo gauw welke netwerken we hadden. Kan iemand mij het antwoord geven?

› reageer

Ik ben niet zo kapot van die Chinese toestellen.
Een kennis vheeft ook een aantal chinese toestellen gekocht. Hierbij zijn er al 2 van de 3 defect. Waarbij er bij 1 de batterij ging opzwellen (erg gevaarlijk dus).
Ik adviseer je dan ook om gewoon dan iets meer uit te geven aan bijvoorbeeld een HTC Windows Mobile oid, want ook de engelse tekst in dit soort toestellen is vaak erg slecht.

› reageer

Misschien dat ik dat maar ga doen, maar zoek dus wel een toestel dat 2 simkaarten cq netwerken te gelijke kan behappen en standby heeft als je met een van de netwerken belt, want heb dat nog niet bij andere telefoons gezien. Iemand misschien een suggestie?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.