[Tele2Mobiel] Tarieven SMS Buitenland Tele2 aangepast

24 cent is toch nog steeds vrij goedkoop? maargoed inderdaad het is niet supernetjes, maarja bij providers met dat soort goedkopere tarieven, veranderen dat soort tarieven nogal vaak en plotseling... net als alle bel16xx providers, daar wijzigen de tarieven ook om de haverklap...
maargoed meer dan ff tele2 bellen en vragen om uitleg, kun je niet doen denk ik

› reageer

Op mijn laatste factuur zag ik dat Tele2 Mobiel 0,20 excl. BTW (0,24 incl. BTW) per smsje verstuurd vanuit Duitsland in rekening heeft gebracht. Voorheen was dit slechts 0,12 als men als operator Vodafone Duitsland selecteerde.

Op de site zijn de tarieven inmiddels aangepast en bij Tele2 doet men alsof men van niets weet. Helaas heb ik geen oude papieren facturen meer liggen, aangezien ik die na controle meteen opruim. Is er iemand anders die nog facturen van ca. 6 maanden geleden heeft liggen, smsjes vanuit Duitsland naar NL heeft gestuurd via Vodafone DE...?

› reageer

Okee zou misschien kunnen, elders is ook te lezen dat Tele2 10 euro heeft afgeschreven, maar we hebben het hier wel over 12 cent prijsverschil! en de tarieven zijn nu netjes aangepast, dus ik zou het maar lekker laten zitten zo....

› reageer

Het gaat mij meer om het principe van tarieven aanpassen zonder de klanten daarvan op de hoogte te stellen.

Bovendien gaat het om een tariefstijging van 100%, dat is niet misselijk!

Ik kom thuis van vakantie en denk gesmst te hebben voor 12 cent per sms. Vrij goedkoop, dus het waren heel wat smsjes. Achteraf blijkt dan dat het dubbele wordt afgerekend. Voor mij gaat het in dit specifieke geval dus niet om 12 cent, maar om ongeveer 15 euro.

› reageer

24 cent is toch nog steeds vrij goedkoop? maargoed inderdaad het is niet supernetjes, maarja bij providers met dat soort goedkopere tarieven, veranderen dat soort tarieven nogal vaak en plotseling... net als alle bel16xx providers, daar wijzigen de tarieven ook om de haverklap...
maargoed meer dan ff tele2 bellen en vragen om uitleg, kun je niet doen denk ik

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.