[gsmbox.nl] Bereikbaarheid

En inmiddels is GSMBox.nl voor onbepaalde tijd niet bereikbaar.
Ik hoop dat ik mijn gsm ooit nog eens terugzie...

› reageer

hoi

ik heb een aantal weken terug een bestelling geplaatst bij gsmbox.nl.
netjes alle papieren opgestuurd en ook al van de provider bericht gehad dat mijn nummerbehoud door ging.
nu heb er ook een ds en telefoon bij besteld en toen ik die 2 weken terug nog niet had ontvangen ben ik begonnen met mailen en bellen.
op mijn emails wordt niet op gereageerd en telefonisch zijn ze (ook niet volgens de tijden die zijn aangegeven) te bereiken.

ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. weet iemand wat er met dit bedrijf aan de hand is? ze zijn toch niet failliet?

[dpmodbreak]De crew van Telecomvergelijker is geen partij in eventuele zakelijke conflicten tussen forumbezoekers en GSMBox.nl. Het heeft geen zin om Telecomvergelijker voor deze kwestie te benaderen[/dpmodbreak]

› reageer

nou dat is voor mij al een hele geruststelling. nu nog hopen dat ik ook gauw m`n bestelling krijg dan ben ik weer helemaal blij

bedankt voor je reactie

› reageer

Ik heb precies dezelfde klacht. Een smartphone besteld en betaald, die overal uit voorraad leverbaar is, krijg ik nog steeds niet geeverd door GSMbox.nl. Dagelijks probeer ik zeker 10 - 20 maal te bellen tussen 14 en 16 uur (zoals aangegeven door het antwoordapparaat) en nooit wordt er opgenomen. Dagelijks stuur ik emails, zonder reactie. Ook op een fax wordt niet gereageerd. Ik ben ook bang dat ze failliet zijn, want anders kan ik een dergelijk onfatsoenlijk gedrag niet verklaren. Het liefst zie ik van mijn aankoop af, maar hoe krijg ik mijn geld terug als GSMbox.nl non-communicabel blijkt te zijn?

› reageer

Wanneer heb je besteld, en tussen wanneer en wanneer heb je geprobeerd GSMBox te bereiken?

› reageer

Ik heb begin november een HTC touch dual besteld en betaald. Het toestel was toen nog niet leverbaar. Dat wist ik. Toen ik bij andere leveranciers begin december zag, dat het toestel uit voorraad leverbaar was, heb ik op 3 december gebeld. Toen wel contact. Beloofd werd dat in die week (dus vorige week) uitgeleverd zou worden. Toen ik enkele dagen daarna nog niets ontvangen had, ben ik gaan mailen en bellen. Ik heb deze week iedere dag meerdere malen (soms wel 20 keer) tussen 14:00 en 16o uur gebeld, en ook buiten die tijden. Elke keer weer dat bandje: "goededag, wij zijn momenteel gesloten. Klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 14:00 en 16:00". Mooi niet dus. En zoals gezegd, op mijn dagelijkse emails en faxen wordt ook niet greageerd.... Ik zie het zo langzamerhand erg somber in ....

› reageer

Ik stuur jullie even een PM, laat me maar weten of je er wat aan had. Mogelijk kan het tot een oplossing leiden.

› reageer

Hartelijk dank, maar, eh, wat is een PM? En hoe stuur je die naar mij?

› reageer

Een PM is een "Private Message" of "Personal Message", waarmee de leden van fora onderling kunnen communiceren, helaas hebben we hier op Telecomvergelijker dit systeem niet.
Wanneer je je email-adres in je profiel zet, kunnen andere leden je wel via mail bereiken.

› reageer

Profesionele organisatie dan, als het moet afhangen van iemand die op vakantie is...

Bedankt voor de waarschuwing jongens, succes met de afhandeling...

› reageer

Ik heb mijn profiel aangepast met daarin mijn emailadres. Ik stel al jullie hulp bijzonder op prijs. Dank daarvoor

› reageer

Ik heb precies hetzelfde aan de hand, gsmbox is op geen enkele manier te bereiken aan de telefoon en krijg geen reacties op mails. De nokia 6500 classic die ik bij mijn tweejarige verlenging had besteld was dan wel in backorder maar is nu toch al een tijdje te verkrijgen. Ik vraag mij af hoe lang het nog duurt...

› reageer

Ik heb het zelfde probleem. Mijn gerepareerde toestel moet afgelopen donderdag binnen gekomen zijn bij gsmbox.nl maar ze zijn al 3 dagen niet bereikbaar. Maandag ga ik weer bellen want ik ben al bijna 2 maanden mijn nieuwe toestel kwijt. Het toestel ging na 4 dagen kapot :S zonder iets raars te doen

› reageer

ik heb ook helaas de zelfde ervaring met gsmbox.
krijg namelijk ook geen reactie op mail en telefonisch zijn ze niet te bereiken.
ik heb gelukkig al wel mijn simkaart dus kan al wel gebruik maken van mijn nieuwe abonement, alleen de nalevering van de PSP slim & lite silver die ik als cado erbij heb gekozen laat zijn wensen over.
via andere instanties al getracht om in contact te komen met gsmbox, maar helaas geen geluk ermee gehad.
ben wel te weten gekomen dat gsmbox is geroyeerd bij de stichting webshop keurmerk sinds enkele maanden, dus hiedoor werd ik wel een bezorgd als de psp nog wel zou worden geleverd.

heb al wel een mailtje naar JanJaap(administrator) gestuurd dus wellicht dat hij mij verder kan helpen.

robert

› reageer

Even voor de duidelijkheid, ik ben geen contactpersoon voor GSMBox oid. Dus ga a.u.b. niet massaal mij mailen! Laten we e.e.a. centraal in dit topic houden

› reageer

Beste JanJaap,

ik heb u een mailtje gestuurd, omdat u andere een PM bericht had gestuurd en wellicht heb ik ook wel wat aan die informatie?

robert

› reageer

ook ik heb hetzelfde probleem.

heb 3 maanden geleden mijn abonnement afgesloten en dat zou 3 maanden duren voordat die ingaat. mijn xbox 360 zou niet meteen worden verstuurd maar vlak voordat mijn abonnement ingaat zou die verstuurd worden.
nu ben ik gelukkig alijd zo slim om alles onder rembours te doen.
dus ik geen spullen en zij geen geld.
maar ik heb nog steeds mijn xbox niet.
ik ben ondertussen wel aan hun adres gekomen dus zit erover na te denken om ze een bezoek te brengen.

en wanneer ze niet reageren deze week dan ga ik naar de politie en aangifte doen wegens oplichtings praktijken.

ik zal dan ook zeker nooit maar dan ook nooit meer zaken met die lui doen

› reageer

wie gsmbox nog aan de telefoon wil krijgen.
moet nu bellen heb ze net namelijk gebeld en ze namen gewoon een keer op.

nu maar afwachten als het klopt wat ze hebben gezegd.

robert

› reageer

ik heb ze inderdaad ook vanmiddag aan de lijn gekregen.
in 1x!!
mij werd verteld dat mijn xbox supersize pakket niet meer te leveren is, dit heb ik nagezocht via internet, en inderdaad niet meer leverbaar.

hij ging het uitzoeken en zou met dan vanmiddag terug bellen na 4 uur.

ik ben benieuwd of ik nog gebeld word aangezien het nu half 5 is.
hij zou mij dan de elite versie leveren, vind ik ook goed, als ik mijn xbox maar krijg.

ik heb weer een klein beetje hoop gekregen

› reageer

1 mans bedrijfje dus, kerel gaat ff weekje weg en de hele boel loopt in het 100

› reageer

ja dat idee kreeg ik ook al. In ieder geval is mijn telefoon nu opgestuurd en was de reparatie gratis alleen wil ik het reparatierapport zien (een kopie dus) daar deed de beste man nog erg moeilijk over maar dat gaat nog wel goed komen al moet ik een instantie inschakelen want daar heb ik recht op.

Ik belde ook vandaag en kreeg direct iemand aan de lijn.

› reageer

ik hoop dat ik ze vandaag weer snel aan de lijn krijg.
Want ik wil nu wel eens weten waar mijn xbox blijft.

wordt er nu toch wel een beetje gek van

› reageer

Op dit moment zijn zowel de Xbox als de Wii gewoon heel lastig leverbaar. En op zich valt de Xbox dan nog wel mee, maar probeer nu nog maar s ergens een wii te kopen. Op zich niet zo gek met de feestdagen...

› reageer

nou ik heb een ds besteld en die zijn overal nog gewoon te koop.. ( de wii overigens hier ook gewoon)

ik zal ze zo eens gaan bellen, want heb nog niet eerder de tijd gehad.
bedankt allemaal voor het reageren en nu maar hopen dat m`n ds-je gauw komt en de anderen met hetzelfde probleem: succes!!!

› reageer

Er staat mij bij dat gsmbox.nl een internetwinkel van de gsm shop is(www.gsm-shop.nl).

› reageer

nou wordt die mooi

ook mijn ds is "tijdelijk" niet leverbaar, (jaja overal liggen er bergen van in de winkel!!) en wanneer die wordt gelevert, ach dat weten ze niet en het kan nog wel een flinke tijd gaan duren.

en hij beweerde trouwens ook nog dat ze gewoon bereikbaar waren de afgelopen weken en dat ik dus niet op de juiste tijden heb gebeld. nou wordt die mooi.

het is dat ik al heb betaald, maar een slechte waardering krijgen ze nu wel van me. wat een slechte winkel

› reageer

Ik heb weer een week lang vrijwel dagelijks gebeld. Ze nemen nu wel op, maar ene Marco, die mijn bestelling in behandeling heeft, is er nooit. Hij belt me ook niet terug, en op emails wordt niet gereageerd. Ik heb mijn bestelling maar geannuleerd. Ze hebben beloofd dat mijn betaling wordt terug gestort op mijn bankrekening. Overigens zou die toezegging per email bevestigd worden, en (je raad het al) : die email heb ik nog niet ontvangen!! Ik houd jullie op de hoogte.

› reageer

Ben vandaag ook weer aan het bellen waar mijn toestel blijft deze is volgens de site al 2 weken leverbaar maar toch heb ik nog niets gezien. Komt door de feestdagen krijg je dan te horen als je de voicemail niet krijgt en het is nu toch echt tussen 12.00 en 16.00 zoals op de site staat vermeld.

› reageer

Ik ben ook een abonnements verlenging aangegaan via Gsmbox.nl. Daarbij zou ik een Nokia 6500 classic (zwart) toegestuurd krijgen. Deze is (volgens hun eigen site) al weken leverbaar, echter heb ik hem nog steeds niet ontvangen!

Ik heb al 3 x gemaild en erg vaak gebeld. De enne keer krijg ik te horen dat hij toch echt eerdaags binnenkomt, de andere keer verteld hij mij dat hij het even gaat uitzoeken en zometeen terug belt (en dit vervolgens NIET doet). Een andere keer verteld hij mij maandag 31 dec terug te bellen omdat dan meer gegevens bekend zouden zijn over de levering, blijkt de 31e dus dat ze gesloten zijn... Nu kan ik ze (het afgelopen uur) wederom niet bereiken terwijl ze WEL bereikbaar zouden moeten zijn tussen 14:00 en 16:00.

Ik begin ook zeer ernstig mijn twijfels te krijgen of het wel een eerlijke zaak is en/of dat deze zaak nog niet falliet is... Het geld is uiteraard al weken geleden van mijn rekening afgeschreven

› reageer

Wederom vandaag geen telefonisch contact mogelijk tijdens de openingstijden... Om eerlijk te zijn vertrouw ik de zaak helemaal niet meer... ik moet nog maar zien of ik ooit mijn gsm krijg of geld terug zie...

› reageer

Ik heb wel eens gehoord dat het dezelfde zaak is als gsm-shop.
Maar ik neem aan dat wanneer je naar gsm-shop belt ze je niet zullen helpen.
Als iemand mij kan helpen! Informatie over hoe het te bereiken of iets dergelijks... GRAAG! Of als bekend is dat ze met de noorderzon vertrokken zijn... dan weet ik dat ik opzoek kan gaan naar een nieuwe gsm

› reageer

Ik probeer GSMBOX ook te bereiken. Op email reageren ze al weken niet meer. Per telefoon is het me tot vorige week nog wel tweemaal gelukt tijdens hun openingstijden. Maar vandaag krijg ik tijdens de openingstijden die deze shop hanteert het automatische bericht dat ze gesloten zijn en dat ze bereikbaar zijn van maandag t/m vrijdag, tussen 12h00 en 16h00.....

Ik heb ruim drie weken geleden contract verlengd met nieuw toestel, alleen de factuur en de betaling zijn met pijn en moeite gelukt.

› reageer

ook ik kan ze niet meer bereiken..

mijn telefoon zou vorige of afgelopen week moeten worden bezorgd (dit is telefonisch met gsmbox afgesproken) nou niks ontvangen. en bereikbaar zijn ze nu ook niet meer.

zijn er eigenlijk juridsche stappen die je kunt ondernemen is een geval als dit?

› reageer

Indien het ondernemen van juridische stappen mogelijk is zou ik dat ook graag willen weten, misschien dat we het dan als groep aan kunnen pakken... Ik ben overigens nog dagelijks aan het zoeken via google of ik iets kan vinden van een faillissement van gsmbox of iets dergelijks..

› reageer

Jammer als alle negatieve berichten kloppen...Ik heb een paar goede ervaringen met hen gehad.

› reageer

gsm box is een BV en heeft een aparte inschrijving in de KvK.
Zal dus lastig worden ze via gsm shop aan te pakken omdat de handelsrelatie ontbreekt. Maar proberen via gsm shop kan natuurlijk altijd...

› reageer

OOk gisteren weer van 12 tot 16 aan het proberen geweest maar steeds hetzelfde bandje dat ze gesloten zijn. Het enige vreemde soms begint het bandje gelijk en soms gaat hij eerst 2 of 3 keer over lijkt wel of ze telefoontjes handmatig in de voicemail gooien.

› reageer

Ook ik heb het zelfde probleem. Alhoewel ik nog geen contact heb gezocht omdat de factuur 1,5 week geleden is betaald, begin ik wel te twijfelen of de telefoon wel binnen zal komen nu ik dat allemaal lees....

› reageer

Een vriend van me wacht al sinds eind augustus op zijn telefoon. Als hij GSMBox uberhaubt te pakken krijgt, worden er valse toezeggingen gedaan. Zou mij niks verbazen als die tent ineens over de kop gaat vandaag of morgen.

› reageer

Vreemd dat ook die volgens eerdere berichten schijnbaar goed op de hoogte is van het wel en wee van Gsmbox, nu niets van zich laat horen.
(Hij wist precies wanneer de eigenaar op vakantie was en wanneer hij terugkwam en zorgde dat hij reageerde).

› reageer

is wel degelijk actief op het forum. Hij is echter geen partij en heeft (zoals eerder in deze thread ook al aangegeven) geen enkele bemoeienis met GSMBOX.nl. Hij heeft een bepaalde verwachting uitgesproken die kennelijk niet is uitgekomen. Erg vervelend, maar geen enkele reden om hem in een kwaad daglicht te stellen of dingen te insinueren.

› reageer

Dat hiervan op de hoogte was, kwam omdat hij dit via mij te weten gekomen was. Ik heb goede contacten met één van de medewerkers van GSMbox. Ik zal dan ook namens alle gebruikers hier, nog een keer contact met hem op proberen te nemen om na te gaan wat er aan de hand is.

Nogmaals voor de duidelijkheid, wij (Telecomvergelijker medewerkers) zijn geen medewerkers van GSMbox en zijn dus geen tussenpartij. Laten we het hier verder netjes houden, daar schieten we allemaal het meest mee op. Overigens heb ik, als klant, ook goede ervaringen met dit bedrijf en verwacht ik, als klant, eigenlijk ook niet anders dan dat de order- en communicatieproblemen z.s.m. goed opgelost zullen worden.

› reageer

Inderdaad - netjes blijven en hoofd koel houden. En dank aan de moderators voor hun aanbod om te bemiddelen. Sinds 22 december wacht ik op de terugstorting van het aankoopbedrag van mijn geannuleerde bestelling (472 euro). Ondanks vele emails, enorm veel telefoonpogingen (meestal wordt er niet opgenomen), twee brieven naar hun postbus, en (als ik ze wel te spreken krijg) beloften dat e.e.a. wordt uitgezocht en dat ik terug gebeld zal worden (hetgeen nimmer is gebeurd). Het is om gek van te worden ..

› reageer

Laat ik vooropstellen, dat ik niemand verdacht wil maken, als mijn posting aanleiding hiertoe gaf mijn excuses hiervoor.

Ik heb slechts een constatering willen doen.
Er wordt hier door diverse mensen, gedurende vele weken over de toch wat vreemde handelwijze van Gsm box geschreven. Inmiddels is het belang van deze mensen als ik zo lees reeds duizenden Euro's.
Mag ik dan uitspreken, dat ik het vreemd vind, dat iemand die nauw bij dit forum betrokken is en eerder hier uitspraken over heeft gedaan niets van zich laat horen, juist omdat hij op andere draadjes op dit forum wel actief is?
Uiteindelijk reageren dan 2 moderatoren, die blijkbaar toch meer van de zaak kennen, op mijn "verdachtmaking". Ik had persoonlijk dan verwacht dat zij eerder op deze zaak gereageerd hadden en Gsm box benaderd hadden. Maar goed, dat is mijn persoonlijke instelling. Laten we voor de "gedupeerden" hopen dat alles goed komt. De toekomst zal het uitwijzen.

Nogmaals geen verdachtmaking, alleen mijn verwondering over het uitblijven van een snellere reactie door mensen achter dit forum.

› reageer

Vandaag wederom na 14:00 3 x geprobeerd te bellen... Weer bandje afgespeeld dat ze gesloten zijn en op werkdagen bereikbaar tussen 14:00 en 16:00...
Dat het tot afgelopen week een uitgelopen kerst/nieuwjaarsvakantie was kon ik me nog voorstellen, maar ook die mogelijkheid sluit ik nu uit. Ach ik heb ook pas 1,5 maand geleden besteld en de gsm is pas een maand (volgens hun site) leverbaar...

› reageer

Collega-gedupeerden: veel succes met jullie pogingen. Vandaag lukte het mij wéér niet in (telefonisch) contct te komen. Maar ... De aanhouder wint - vandaag heeft GSMBox het mij toekomende bedrag op mijn bankrekening gestort!

› reageer

Nou een lichtje in de duisternis zou ik zeggen!
Het bedrijf is dan blijkbaar niet falliet (als je het dan al terug zou krijgen duurt het vele malen langer) En het bedrijf is weer (min of meer) actief, er gebeurd iig iets! Misschien dat hun vakantie nu voorbij is en het een en ander proberen af te handelen (zonder telefoon te beantwoorden omdat dit te veel tijd rooft??)
Ik doe maar een gok, maar ik heb iig weer een sprankje hoop

Dank je Han!

› reageer

@KMK:
Uiteindelijk reageren dan 2 moderatoren, die blijkbaar toch meer van de zaak kennen, op mijn "verdachtmaking". Ik had persoonlijk dan verwacht dat zij eerder op deze zaak gereageerd hadden en Gsm box benaderd hadden.

Ik kan niet inhoudelijk reageren, omdat ik geen partij ben en geen betrokkenheid heb bij GSMBox.nl. Ik kan wel reageren op de imnhoud van jouw bericht, dat is zelfs een deel van mijn taak als moderator

Een forum is bedoeld als discussieplatform, wij (TV) zijn geen bemiddelaars in deze of andere geschillen met winkels.

Wanneer er toevallige contacten bestaan, kunnen deze natuurlijk wel incidenteel worden aangewend voor het onder de aandacht brengen van een bepaalde kwestie. Verder gaat het dus niet. Zowel als Sjoerd hebben dat traject voor hun rekening genomen, het is voor iedereen te hopen dat het uteindelijk goed komt.

Back on topic!

› reageer

Goed nieuws: er lijkt weer een teken van leven bij GSMBOX!
Ik krijg nu voortdurend de 'ingesprektoon'....

› reageer

Ik ook, maar is dat positief? Of zijn ze afgesloten?
Het bandje zal wel afgelopen zijn

We blijven proberen....

› reageer

Zojuist 4 x gebeld.... Telefoon ging gewoon over, en kreeg geen bandje... Er nam daarentegen niemand op...

› reageer

Even een geruststellend bericht van een klant van GSMBox.nl.

Ik heb inmiddels een mail gehad met het bericht dat mijn bestelling, een Nokia 6500 Classic, vandaag is verstuurd. (28-08-07 besteld)
Dat is dus ongeveer 4 weken nadat het toestel "leverbaar" werd.

Succes verder!

› reageer

Ow ow ow k hoop het...
Ik heb 24-11 ook een Nokia 6500 Classic (zwart) besteld... Alleen nog geen mail gehad... Hoop dan maar dat ik ook spoedig bericht krijg van hun. Mijn +/- 15 telefoon pogingen tussen 14:00-16:00 hadden geen effect.

› reageer

Ja ja er komt weer wat lich in de tunnel ook ik heb vandaag bericht gehad dat mij nokia N81 is verstuurd. Heb ze dan wel niet t epakken kunnen krijgen maar dit geeft toch weer hoop.

› reageer

Ik heb ook nog steeds niets gehoord over mijn Nokia 6500 classic! Geen reacties op e-mails en telefoon wordt niet opgenomen.
Willen degenen die een mailtje hebben ontvangen dat hun telefoon verstuurd zou zijn even wat laten weten als ze hem ook daadwerkelijk ontvangen hebben?? Thanx

› reageer

Ontvangstbevestiging hier op ht forum van de gsm (met name Nokia 6500 classic) zou mij ook wat geruststellen. Heb wederom vandaag geen telefonisch contact kunnen maken met gsmbox.nl, uiteraard ook geen reactie op mail gehad...

› reageer

Voor mij ook hetzelfde verhaal als vele anderen. Ik heb op 2-10-2007 kpn hi bestelt met nokia 6500 classic. Nog steeds niks gehoord. Op email en telefoontjes wordt niet gereageerd. Voor de kerst al een paar keer gebeld en toen zou ie nog dezelfde week geleverd worden. Ik moet zeggen ik het een behoorlijk klote begin te vinden.

› reageer

Gisteren dus een mail gekregen met het bericht dat mijn Nokia 6500 Classic opgestuurd was.
Vandaag nog niet ontvangen.
Ook op tracktrace.nl vindt hij de zending nog niet.
Ik hoop toch dat het pakket morgen afgeleverd wordt.
Ik laat het weten als ik meer weet.

› reageer

Ik wil verder niet stoken in de situatie, maar kunnen jullie ook niet GSMBox aansprakelijk stellen voor de maanden waarin jullie geen GSM hebben gehad maar wel de simkaart? Ik begrijp uit het verhaal dat bepaalde mensen de Nokia 6500 Classic. Ik wil niet heel lomp zijn, maar de levering van deze GSM's is gewoon goed te noemen en toevallig heeft een vriend van mij op een andere website dit toestel al enkele weken binnen. Ik zou GSMBox toch op zijn minst aansprakelijk stellen voor de geleden schade (indien deze aanwezig is) of in ieder geval hun wijze op de wanprestatie. Wellicht dat ze dan wat sneller worden met het afwikkelen van bestellingen.

› reageer

Dan gaan ze vast inderdaad harder lopen als je dreigbrieven/mails stuurt.

› reageer

Je zou het kunnen spelen op opzet of grove schuld van GSMbox.nl

Quote (artikel 5.1) uit hun algemene voorwaarden:
5.1 De door GSMbox.nl (eventueel) vermelde levertijd kan nimmer als fatale termijn worden beschouwd. Overschrijding van een levertijd kan nimmer leiden tot schadevergoeding of enige andere actie jegens GSMbox.nl, tenzij anders overeengekomen en behoudens in het geval dat er sprake is van opzet of grove schuld van de zijnde van GSMbox.nl.

Ook zou je het kunnen spelen op hun artikel 5.6, te weten de leveringstermijn van 30 dagen (na beschikbaarheid van het toestel uiteraard).

Quote (artikel 5.6) uit hun algemene voorwaarden:
5.6 Indien de aflevertermijn voor accessoires, toestellen of overige apparatuur (dus geen abonnementen) van dertig dagen wordt overschreden, heeft Opdrachtgever het recht de overeenkomst te ontbinden zonder gerechtelijke tussenkomst d.m.v. een e-mail, telefonische bericht of faxbericht.

De bestelling annuleren terwijl het abonnement als is afgesloten kan echter niet.

Quote (artikel 5.4) uit hun algemene voorwaarden:
5.4 Opdrachtgever is verplicht de zaken af te nemen op het moment dat GSMbox.nl deze bij hem aflevert of doet afleveren, dan wel op het moment waarop deze hem volgens de overeenkomst ter beschikking worden gesteld. Een reeds aangesloten abonnement kan nimmer worden geannuleerd.

De vraag is alleen of je er beter van wordt om dus middels een van de 1e twee artikelen de bestelling te annuleren, het abonnement loopt echter gewoon door, dus waar wil je dan een ander toestel kopen? Dat zal dan nl. altijd duurder zijn, aangezien je dan een toestel moet kopen zonder abonnement! Maar de mogelijkheid is er dus.

› reageer

Ik heb weer wat positief nieuws vanmorgen bij tracktrace gekeken en mijn pakket is inderdaad verstuurd dit zit nu in de afleverroute bij TNT-post. er zit dus nog leven in GSMBox.

› reageer

@MCox: opzet of grove schuld moet dan wel aangetoond worden, dat zou best wel eens wat lastig kunnen worden

› reageer

Dan zul je het moeten spelen op het artikel met de leveringstermijn van 30 dagen (artikel 5.6) dat kan iig!

› reageer

Bij mij is de post zojuist langsgeweest en het toestel is afgeleverd. Er is dus nog gewoon activiteit. Volhouden dan zal het wel goed komen. Succes

› reageer

Mijn bestelling ook keurig afgeleverd vandaag.
Rustig afwachten dus voor degenen die hun bestelling nog moeten ontvangen. En veel plezier met jullie nieuwe aanwinsten voor degenen die hun toestel ook al ontvangen hebben!

› reageer

Blij word ik er nog niet van. Een fatsoenlijk bedrijf reageert op de e-mails of telefoontjes die zijn gepleegd door klanten. Nu moet iedereen maar afwachten of hij/zij het toestel krijgt geleverd.

Ik wacht nog minimaal een kleine week, en dan gaat er een aangetekende brief de deur uit. Duurt mij te lang en de behandeling naar de klanten is zacht gezegd waardeloos.

Het abbonement is reeds verlengd en de optie om de bijbetaling terug te vragen heeft ook geen zin. De korting op de telefoon (bij een ander) kun je dan vergeten namelijk.

› reageer

Ik kreeg telkens de bezettoon toen ik vanmiddag probeerde te bellen. Ook mijn mail wordt nog steeds niet beantwoord, volgende week gaat er ook een aangetekende brief de deur uit!! De verlenging van mijn abonnement is al in november ingegaan en heb het toestel nog steeds niet, is toch te gek!

› reageer

Ter info:

Op Consuwijzer is het 1 en ander te vinden over kopen op afstand. Hierop staan artikelen die informatie geven over rechten en plichten die gelden bij het aanbieden van producten en diensten via communicatiemiddelen ‘op afstand’, zoals internet.

Waarbij ik dit heb gevonden:

Burgerlijk Wetboek Boek 7, Bijzondere overeenkomsten
Afdeling 9A. Overeenkomsten op afstand

Artikel 46f
1. Het verzuim van de verkoper treedt zonder ingebrekestelling in, wanneer de koop op afstand niet uiterlijk binnen dertig dagen, te rekenen van de dag waarop de koper zijn bestelling bij de verkoper
heeft gedaan, is nagekomen, behalve voor zover de vertraging de verkoper niet kan worden toegerekend of nakoming reeds blijvend onmogelijk is

Lijkt mij duidelijk. Aankomende woensdag zal er een aangetekende brief de deur uitgaan...dan zijn de 30 dagen ruimschoots overschreden

Ik vraag mij alleen nu af of de voorwaarden bij GSMbox boven ditgene staan m.b.t. levering en opzegging contract?

› reageer

Natuurlijk niet, de wet prevaleert

› reageer

in elk geval fijn om te horen dat jullie al wat hebben ontvangen.

ik heb nog geen bericht ontvangen, behalve een telefonische toezegging van 3 weken terug dat de telefoon binnen een week nog werd verstuurd.

maar weer afwachten dus. helaas..

› reageer

Ik heb er inmiddels wel vertrouwen in dat ik mijn gsm nog ooit toegestuurd krijg, maar hun toezegging was dat ik heb 3 weken geleden al zou moeten krijgen. Sindsdien heb ik dus (tot op de dag van vandaag) nog steeds geen contact kunnen krijgen met hun, ik blijf iedere dag proberen te bellen tussen 14:00 - 16:00...

› reageer

Ik vind het toch een raar zaakje. Ik heb net nog proberen te bellen, krijg ik ingespreks toon, bel ik 1 minuut later gaat ie wel over maar neemt er niemand meer op. Het email formulier op de site werkt ook al niet meer.

› reageer

Het is ook een erg rare zaak...
Ze zijn al WEKEN lang (zowel telefonisch als via mail) helemaal niet bereikbaar... 0,0... wat dat betreft scoren ze een dikke onvoldoende! Zoiets kun je gewoon niet maken tegenover je klanten, erg klantonvriendelijk en associaal.

› reageer

Dat worden dus juridische stappen. De aangetekende brief ligt klaar en zal eind van de week worden verstuurd (30 dagen termijn). Hierna dient volgens de wet 30 dagen te worden gegeven aan de verkoper. Dus voor mij afwachten tot half februari.

Wat betreft de aangifte...dit kan natuurlijk niet telefonisch(neem ik aan)...dien ik zeker helemaal naar Amsterdam af te reizen!

› reageer

Met zo'n aangetekende brief, wat staat daar eigenlijk in enzo. Ik denk dat ik die ook maar een moet gaan versturen.

› reageer

Naar aanleiding van de onderstaande berichten het volgende:
Het postadres bekend bij de KvK is:
Postbus 51188 1007ED Amsterdam en niet wat op de site staat PB 37788 1030BJ A'dam. Het vestigingsadres volgens KvK is: Disketteweg 18 1033NW A'dam. De enig bestuurder is Ming Kui in Hongkong geboren 01/12/65 in functie sedert 08/12/2004. Er zijn nog nooit cijfers gedeponeerd, wat overigiens een wettelijke verplichting is. De BV is statutair gevestigd in Amersfoort en opgericht 17/9/2004. In de ischrijving van de Kvk komt verder nog voor: Top MT Holding b.v. en de adressen Hellestraat 10A 3811LL Amersfoort en Ferd. Bolstraat 122 1072LR A'dam.Aantal werkzame personen 3.

Ter toelichting: Deze gegevens komen uit een openbare bron te weten de KvK.

Uit bovenstaande moet een ieder maar zijn eigen conclusie trekken.

› reageer

Vreemd hoor die afwijkende gegevens. Maar die gegevens zijn waarschijnlijk vanaf het begin van het bedrijf al zo dus waarom gaat het dan nu opeens mis? En er hebben vorige week een aantal mensen gepost dat ze toch hun toestel geleverd hebben gekregen. Dit snap ik helemaal niet! Het lijkt wel of er telkens iemand heel even aanwezig is op de zaak en dan drie orders afhandelt ofzo...

› reageer

Ik heb zelf even gekeken op de KVK site. Het KVK nummer komt overeen en naam komt overeen. Tevens heb ik van Orange een bevestiging gehad van de verlenging waarbij het adres wordt genoemd dat bij de KVK staat ingeschreven. Een postbus hoeft namelijk niet de zelfde postcode te hebben van de vestiging.

Het kan niet anders dat GSMbox daar is gevestigd in Amsterdam. Tevens als je zoekt op GSMbox + het adres op google, komt zelfs het telefoonnr. overeen.
VB:
adres

› reageer

Op deze adressen zit ook gsm-shop.nl......: Hellestraat 10A 3811LL Amersfoort en Ferd. Bolstraat 122 1072LR A'dam.

› reageer

Mijn zusje heeft haar toestel echter binnen 1.5 week ontvangen. Ik wacht inmiddels al ruim 1.5 maand en heb denk al wel honderd keer gebeld, waarvan ik twee keer een medewerker van gsmbox heb gesproken.
Er worden wel degelijk toestellen afgeleverd of geld terug geboekt, maar ik vraag me af waar mijn toestel blijft? het toestel wat ik besteld heb (LG KE820) staat inmiddels ook niet meer op de website..
Ik heb de KVK al gebeld en ook zij vinden het vaag dat de postcodes op de site van gsmbox en zoals bekend staat bij KVK niet overeenkomen. Ook hebben zij geen gegevens van de eigenaar van het bedrijf. Zij adviseerden mij dan ook aangifte te doen. Als ik binnen een week niets hoor van gsmbox ga ik dus aangifte doen.

› reageer

Stelletje prutsers bij de KvK. Omdat er iets niet klopt met hun systeem moet men maar aangifte doen.
Denk dat het zinniger is eens een bezoekje te brengen en vriendelijk te vragen om uitleg. Of waarschuw de website eerst schriftelijk dat indien geen reactie komt voor xx-xx (redelijke termijn) je aangifte zal doen.
Je zus heeft wel een toestel ontvangen, er is dus geen reden om zonder verder bericht aangifte te doen. De politie zal je namelijk niet heel erg serieus nemen met dat verhaal.

Ga iig niet mensen hier lopen opstoken omdat jouw bestelling niet snel genoeg geleverd is.

[edit] Stukje uit m'n eigen ervaring als gsmshopeigenaar. De kwaliteit van je communicatie is af te lezen uit de response die je erop krijgt.

› reageer

Nou nog maar een lotgeval dan. Begin november een telefoon besteld via de website. SIM werd twee dagen later geleverd, maar de telefoon stond in de backorder. Goed, het was een impopulaire telefoon, beetje jammer dat ik m'n dure abonnement al moest betalen, maar het zou minder dan vier weken duren, en ik zou op de hoogte gehouden worden. Niet dus. Na twee weken zelf maar een mailtje gestuurd, met uiteraard de welbekende oost-indische doofheid. Anderhalve week later nog maar een iets meer ontstemd mailtje gestuurd, weer niks. Daarna gebeld, onbereikbaar. Na nog eens een week proberen te bellen (we zitten inmiddels eind december, drie weken na de uiterste levertijd), wordt er ineens opgenomen. Even in het systeem kijken, oh de telefoon wordt niet meer geleverd (WTF, goede service!), het spijt me, maar u kunt ook een andere telefoon nemen. Even getwijfeld, maar het klonk betrouwbaar, dus toch maar gedaan (stom stom stom). Nu een veel populairdere telefoon genomen, maar ook die stond even in de backorder.. Inmiddels zijn we alweer drie weken verder en hij is nog niet binnen. Straks maar weer bellen.

Ben zeer benieuwd naar de verrichtingen van Binsbergen, hopelijk post hij het, want ik heb nu ook zestig euro overgemaakt, en zit al drie maanden aan te duur abonnement vast.

› reageer

ik zit ook nog steeds op mijn psp te wachten probeer ze vandaag ook weer te bellen en de ene keer bezet en de andere keer nemen ze niet op.
mailtjes bij de vleet verstuurd maar op geen van de mailtjes antwoord gekregen of ze gaan heel snel reageren of ik ga mijn advocaat maar bellen.

want zo zaken doen is gewoon weg belachelijk.

en een vraag aan de telecomcergelijker mederwerkers kunnen jullie niet de site van gsmbox van internet halen want er zijn volgens mij genoeg gedupeerde.

› reageer

Wanneer je bij netwerkactie's kijkt zie je ook dat alle actie's inmiddels verlopen en niet bijgewerkt zijn (sommige oktober 2007). Dit is ook een niet al te goed teken.

› reageer

[dpmodbreak]De crew van Telecomvergelijker is geen partij in eventuele zakelijke conflicten tussen forumbezoekers en GSMBox.nl. Het heeft geen zin om Telecomvergelijker voor deze kwestie te benaderen[/dpmodbreak]

› reageer

weet niet waar die gsmbox ....... mee bezig zijn, maar het ene moment zijn ze in gesprek en het andere moment gaat de telefoon over maar er neemt niemand op. en het bandje krijg je ook al niet meer te horen.

heb mijn prvider al medegedeeld dat als gsmbox deze week uiterlijk volgende week de spullen niet leverd dat ik de automatische betaling stop zet totdat ik mijn spullen heb.

want nu heb ik toch onder vlase voorwenselen een abonnement afgesloten.

je mag niet schelden, vloeken enz maar wat zijn het toch (piep).

› reageer

Vandaag voor de laatste keer een aangetekende brief gestuurd naar GSMbox. Zal wel niets uithalen maar als je niets onderneemt dan heb je helemaal niets. Ik ga na 5 dagen aangifte doen van diefstal,misschien een idee om meer mensen dit te laten doen,alleen doe je al helemaal niets.
Hoop dat ze zo snel mogelijk van het internet worden verwijderd.
Voor mij een les om nooit meer iets via sites te bestellen.

› reageer

Aangifte van diefstal is niet zinnig. Er is namelijk niets van je gestolen. Je hebt uit eigen beweging geld overgemaakt naar een rekening en de levering blijft uit. Je zou het misschien op oplichting kunnen gooien. En bestellen via internet werkt perfect, er gaat gewoon soms wat mis. De website is iig actief want ze versturen wel mondjesmaat dingen. Communicatie ligt helaas alleen compleet plat.

› reageer

Het versturen van een aangetekende brief is geen slecht idee. Stel ze daarin in gebreke en geef ze een redelijke termijn om e.e.a. op te lossen (14 dagen is redelijk). Pas na een dergelijke ingebrekestelling kan je vervolgstappen nemen.

› reageer

@Pinokkio; @Sjoerd;

Zou het gezien de duidelijkheid niet goed zijn, en om verdere belangenverstrengeling tussen TV en gsmbox.nl te verwijzen naar het land der fabelen, om de op persoonlijke titel van Sjoerd, eerder in dit topic vermeld, eventueel/al dan niet, verkregen reactie van gsmbox.nl, gericht aan Sjoerd, in dit draadje te plaatsen? Met nadruk op "op persoonlijke titel".
Dan zijn we misschien eindelijk van deze ogenschijnlijke belangenverstrengeling verlost . Irriteer ik me danig aan!

› reageer

Er is helemaal geen sprake van belangenverstrengeling, volgens mij is dat inmiddels vrij duidelijk naar voren gekomen. TV is op geen enkele manier gelieerd aan gsmbox.nl. Hoe duidelijk wil je het hebben? En wat mij betreft gooien we die mail niet online nee, dat is een priveconversatie tussen Sjoerd en GSMBox waarvan een samenvatting van de inhoud reeds door Sjoerd is gegeven.

Zullen we nu weer ontopic gaan?

› reageer

Nee, zakelijk is er geen link tussen dit forum en gsmbox, maar zolang moderator sjoerd goede contacten heeft met een medewerker van dit bedrijf, mag je redelijkerwijs verwachten dat hij meer info heeft over deze zaak. "Goede contacten" vat ik namelijk niet op als 'toevallig via via gehoord', maar meer als een vriendschappelijke band met iemand, die dus ook wat meer details van de activiteiten zijn werkgever verteld.

Er zijn mensen voor 100den euro's gedupeerd, enige uitleg van moderator sjoerd zou daarom ook wenselijk zijn, want hij weet dondersgoed met zijn 'goede contacten' hoe de vlag er nu bijhangt bij Gsmbox.

Natuurlijk is hij dit juridisch gezien absoluut niet verplicht, maar hij en de andere moderators maken zich in, mijn ogen, erg ongeloofwaardig door wel A, maar niet B te zeggen. Ter info; ikzelf heb geen zaken met gsmbox gedaan, maar voor de gedupeerden vind ik het sneu dat de moderators zo reageren.

› reageer

@brei: volgens mij snap je het niet. Sjoerd is wellicht bekend met een medewerker van GSMbox, dat maakt hem echter geen partij. Als mijn beste vriend door een rood verkeerslicht rijdt, komt Justitie ook niet bij mij de boete innen. Zo simpel is het.

Ik kan me best voorstellen dat er mensen gefrustreerd zijn door deze kwestie, het is echter niet zinnig om deze frustraties te projecteren op toevallige kennissen.

› reageer

maar wellicht wl sjoerd zijn kennis die bij gsmbox werkt even aan zij jasje trekken of laat die kennis die bij gsmbox werkt hierop dit forum een berichtje achter van wat er nu aan de hand is zodat er toch enige communicatie is met gsmbox en zijn klanten.
dit wellicht ook ten goede voor gsmbox voordat iedere gedupeerde een aangifte gaat doen van opgelicht. of dat de mensen gaan lopen klagen bij de providers zodat de providers dadelijk geen zaken meer willen doen met gsmbox.

› reageer

~zucht~

mensen doe toch allemaal eens rustig. dit forum en z`n medewerkers kan niks aan de situatie doen hoor.
ik kan er ook wel boos om worden dat ik m`n spullen niet heb gekregen, maar ik hoop nog steeds dat ik ze binnenkort nog een keertje mag ontvangen. tot die tijd lees ik hier rustig of misschien al nieuws is en blijf ik bellen en mailen

en misschien kan sjoerd wel even vragen aan z`n kennis hier te reageren. zoniet, dan moeten we gewoon rustig afwachten of andere stappen ondernemen. maar val daarom niet het forum en de medewerkers aan

› reageer

Volgens mij heeft Sjoerd dat al gevraagd ... En nu zijn crewmembers van TV dus uitgevraagd.

› reageer

Ik heb in het hele begin een keer gevraagd of er iemand wilde reageren op het forum, dat is toen niet gebeurd. Sjoerd heeft recentelijk nog een mail richtng GSMBox gedaan, maar niks meer gehoord. Ik verwacht dan ook niet direct een reactie hier van ze. Laten we hopen dat ik geen gelijk heb

› reageer

Als iemand, die toch wat bekender is met de achtergronden al dit soort adviezen gaat geven kan ik maar 1 conclusie trekken: Niets meer bestellen en als je al betaald hebt grote kans, dat je je centen kwijt bent. Maar goed, volgens de modbreak bij mijn posting is niet iedereen in staat de juiste conclusie te trekken, dus ik weet niet of ik bij de goede of de foute zit. Over een paar weken weten we waarschijnlijk meer.

Gepost door op 16/01/2008 14:56
Het versturen van een aangetekende brief is geen slecht idee. Stel ze daarin in gebreke en geef ze een redelijke termijn om e.e.a. op te lossen (14 dagen is redelijk). Pas na een dergelijke ingebrekestelling kan je vervolgstappen nemen.

› reageer

Zoals ik al eerder heb vermeld overtreedt GSMbox de wetsartikel Kopen op Afstand. In meerdere gevallen is er niet binnen 30 dagen geleverd zonder ook maar een enige kennisgeving waarom dit niet is gebeurd.

Als ik jullie was zou ik net als mij een aangetekende brief versturen met een termijn van 2 weken. Hierna kun je juridisch iets beginnen omdat jij in ieder geval GSMbox geinformeerd hebt (wat zij dus naar jou tot nu toe verzuimen )

M.b.t. het stopzetten van een automatische incasso, weet ik niet of dit verstandig is. Ik weet niet hoe de providers hierover denken over dit probleem die de meeste hebben met GSMbox.

Het gaat mij niet zozeer om het abonnement, maar meer om het toestel en dan nog wel de korting die ik erop heb gekregen. Terugboeking van je geld gaat mogelijk makkelijk, maar om daarmee een andere telefoon te kopen helaas niet

› reageer

Als ik jullie was zou ik net als mij een aangetekende brief versturen met een termijn van 2 weken.

"als ik" is wel correct Nederlands.
Het is nu wachten op de eerste oligofreen die vraagt of je je brief online wil gaan zetten.

M.b.t. het stopzetten van een automatische incasso, weet ik niet of dit verstandig is. Ik weet niet hoe de providers hierover denken over dit probleem die de meeste hebben met GSMbox.

Het niet betalen van je rekening gaat je problemen opleveren met je provider. De provider heeft namelijk geen boodschap aan jouw conflict met GSMBox, je hebt een contract met hen en dient dat na te komen.
Overigens is je laatste zin in de 2e quote grammaticaal ook vrij brak Nederlands.

[edit - foutje waar ik overheen las]

Zoals ik al eerder heb vermeld overtreedt GSMbox de wetsartikel Kopen op Afstand.

"het wetsartikel" is wel correct.
Overigens is het de wet "Kopen op afstand" en niet een enkel wetsartikel. Belangrijk als je in je brief ergens naar je verwijst je ook naar het juiste verwijst.

› reageer

Ik begrijp iets niet.
In deze discussie wordt aan TV gevraagd om de vermelding van GSM box te verwijderen. Dit om anderen te beschermen. Maar waarom plaatsen jullie niet zelf een shopsurvey?
Dat helpt toch ook toekomstige klanten?
Ik zie van een aantal mensen in deze discussie geen ingevulde shopsurvey

› reageer

Ik denk dat dit de nasleep is van de "chippie-affaire". Was altijd een zeer tevreden klant, maar nadat er het e.e.a. was misgelopen, werd de toon bij hen ineens anders. Jammer, maar ook hier heb je volgens mij geen goede dealer meer aan. Ik wens iedereen veel geluk met de bestellingen!

› reageer

@papabear: dit soort suggesties stelt sommige mensen niet echt gerust, terwijl het nergens op gebaseerd is. Wil je dit AUB achterwege laten?

› reageer

@pinokkio Wou jij hier de mensen dan nog geruststellen?

› reageer

@Floris: de juiste benoeming is Wet Koop op Afstand
En zoals jij al zegt, de provider heeft in principe niets met dit probleem te maken.

Ik wacht de twee weken af, en dan kijk ik verder wat ik ga ondernemen om mijn telefoon alsnog te kunnen ontvangen.

› reageer

@KMK: de feiten zijn ernstig genoeg, het heeft geen zin deze aan te dikken met suggesties die niet op feiten gebaseerd zijn.

› reageer

Bij deze een voorbeeldje van een ingebrekestelling:

Ingebrekestelling

Plaats, datum

Geachte heer/mevrouw,

Ondanks herhaalde verzoeken mijnerzijds, blijkt dat (invullen wat de situatie is dus geen cashback of geen toestel, bij welk abonnement het hoort, met factuurnummer, ordernummer en klantnummer erbij)

Ik verzoek u en voor zoveel nodig sommeer ik u, binnen TIEN DAGEN NA HEDEN, het door u verschuldigde bedrag ad € _____ over te maken op volgend rekeningnummer/onmiddellijk over te gaan tot levering van het mobiele telefoontoestel behorende bij voornoemd abonnement.
Wanneer ik na afloop van deze termijn geen betaling/telefoon heb ontvangen, bent u van rechtswege in verzuim. Mocht u dus niet aan het bovenstaande voldoen, dan houd ik het recht voor de met u gesloten overeenkomst te ontbinden.
Tevens acht ik mij vrij om vanaf deze datum over te gaan tot het nemen van alle rechtsmaatregelen die ik noodzakelijk acht. Eventuele gerechtelijke en buitengerechtelijke incassokosten komen voor uw rekening. Ik vertrouw er op dat u het niet zo ver zult laten komen.

Mocht de betaling reeds zijn geschied/telefoon reeds verzonden zijn, dan verzoek ik u vriendelijk contact met mij op te nemen.

Een kopie van dit schrijven doe ik u per gewone post toekomen.

Hoogachtend,

› reageer

Waarom heeft de provider hier geen boodschap aan, als in principe vrij duidelijk is dat het contract (dus ook die met de provider) onder valse voorwendselen is gesloten (namelijk met de toezegging dat je er een telefoon bij krijgt) en het contract dus in de eerste plaats niet rechtsgeldig is?

› reageer

Ik ben het gedeeltelijk met "speknek" eens dat de provider ook een duidelijke rol hierin kan spelen. Incasso stoppen is niet erg slim, je komt dan in de "deurwaardersmolen" terecht wat kan leiden tot een zwarte lijst registratie. Je kunt dan nergens een abo meer krijgen, muv een slim.nl abo.
Ik kan mij herinneren dat ik een dispuut had met een Vodafone klant, deze klant loopt boos de winkel uit en 10 minuten daarna ontving ik een telefoontje van een teamleider van de Vodafone klantenservice. Zij wilde weten wat er precies aan de hand was. Wat ik hiermee wil zeggen is dat een provider ook druk kan zetten op een dealer, hun naam kan door slechte dealers ook beschadigd raken.
Als je nu allemaal een klacht indienen bij jullie provider en duidelijk vraagt dat de dealermanager contact zoekt met GSMbox, dan kan deze weer wat druk zetten op GSMbox of meer duidelijkheid scheppen.
Ik weet 100% zeker dat bij meerdere klachten van een dealer een provider actie onderneemt.
Maar in ieder geval succes allemaal.

› reageer

Dat zal inderdaad helpen ja, dat ook nog dealermanagers gaan proberen ze te bereiken.

Als ze de telefoon nu niet opnemen, dan doen ze dat ook niet als iemand met een Vodafone of KPN polootje opbelt.

› reageer

.....Als ze de telefoon nu niet opnemen, dan doen ze dat ook niet als iemand met een Vodafone of KPN polootje opbelt.

Die zullen vast wel een ander nummer weten of persoonlijke 06 nummers van medewerkers van GSM box.

› reageer

Volgens mij leeft een dealer van een provider en een beetje andersom. Dus als een dealer zich niet aan zijn contract houdt, vliegt die er gewoon uit. Een dealermanager zal heus wel de eigenaar te pakken krijgen voor meer informatie. Tenminste als een dealer gewoon op een normale manier wil verder gaan.

› reageer

Hèhè, ik heb mijn gratis toestel (nokia 6500 Classic) vandaag dan eindelijk ontvangen! Ik had afgelopen donderdag een erg gepeperde e-mail gestuurd en de dag erna kreeg ik een standaarde-mail met daarin de vermelding dat mijn toestel verstuurd en het track en trace nummer. Verder helemaal geen reactie op mijn e-mail.
Maar goed, ik heb mijn telefoon nu en zal in ieder geval nooit meer zaken doen met gsmbox!

› reageer

Ik was net van plan een dezer dagen een brief te sturen, maar ik denk dat ik dan toch maar enkele pogingen waag om contact te zoeken en zolang maar even afwacht of ik reactie/gsm krijg.

› reageer

Ze hebben de voicemail weer ingeschakeld, er is dus iemand op de zaak geweest Ik hoor nog altijd liever de voicemail dan dat er helemaal geen contact wordt gelegd.

Daarentegen nemen ze nog steeds niet op tijdens de openingstijden...
Noem me gek, maar ergens blijf ik nog steeds hoop houden...

› reageer

beste gedupeerde,

heb vandaag navraag gedaan bij GSM-Shop utrecht en die hebben mij verteld dat GSMBox een onderdeel (BV) van GSM-Shop amsterdam is.
andere GSM-Shop filialen zijn franchises dus die hoeft men niet te benaderen. Wel kunnen we amsterdam want die horen bijelkaar.

ik ga ze morgen tenminste wel bellen.

› reageer

GSMBox en de GSM-Shop Amsterdam zijn inderdaad aan elkaar gelieerd, dat betekent echter niet dat GSM-Shop Amsterdam verantwoordelijk en/of aansprakelijk is voor het doen of laten van GSMBox.nl. Het plaatsen van gegevens van GSM-Shop Amsterdam in dit topic is dus weinig zinnig.

› reageer

De aangetekende brief is 2x aangeboden. Blijkbaar niemand aanwezig en ligt de brief nu dus op het postkantoor in A'dam.

Het geheel is ook per e-mail verstuurd naar GSMbox met een deadline van 4 februari. Hierna zullen er verdere stappen worden ondernomen indien het toestel niet tijdig wordt geleverd.

› reageer

gsm-shop is wellicht niet aansprakelijk voor de zaken voor gsmbox en mischien toch wel want ik weet niet hou hun structuur opbouw is maar ze hebben denk ik wel contact onderling dus ja als de gedupeerde bellen met gsm-shop amsterdam zullen ze best stappen ondernemen dat gsmbox stappen gaat ondernemen want als je plat wordt gebeld voor gsmbox wordt je daar wel gek van lijkt me.
maarja als jullie het adres en telefoon niet willen laten staan kunnen de gedupeerde deze ook gewoon vinden op de website.
dus kunnen de gedupeerde als nog bellen.

› reageer

Ja, andere mensen gaan lastigvallen. Dat helpt inderdaad...

Laten we gsmshop aanraden om tegen alle oligofrenen die dat advies opvolgen aangifte te doen wegens stalking.

› reageer

Ik heb zojuist gsm-shop amsterdam (Ferdinand Bolstraat) gecontacteerd en zij ontkennen elke betrokkenheid met gsmbox. Ook na aangegeven te hebben dat ik informatie van de KvK had dat hun wel verband hadden met elkaar bleef hij ontkennen. Iemand enig idee hoe het aan te kunnen pakken? Deze manier werkt blijkbaar niet, mailen/bellen/aangetekende brief versturen direct naar gsmbox heeft ook geen effect. Wat rest er nog aan opties?

› reageer

Als je bewijs hebt dat je brief niet opgehaald is kun je 14 dagen erna aangifte proberen te doen. Weet van een zaak waarin een rechter het afwijzen van een aangetekende brief voldoende "ontvangen van de termijn" vond om bij verstek te veroordelen.

› reageer

ik vroeg me eigenlijk af als je aangifte enzo doet, krijg je dan alleen het geld dat je hebt betaald terug? ik heb namelijk helemaal niet veel betaald (36 euro) maar wacht nog wel steeds op m`n telefoon en nintendo ds. dus ook al zou ik m`n 36 euro terug krijgen schiet ik er nog niks mee op want ik wil gewoon die 2 dingen krijgen.

› reageer

Hoe kan het ook anders gsmbox is niet te bereiken.
heb net wel A'dam gebeld en zij deden wel zaken met gsmbox alleen nu al voor een geruime tijd niet meer. wel hadden ze nog een ander nummer die zij mij helaas niet wilden geven, maar ze zouden wel dit nummer voor mij bellen en mijn 06 doorgeven.
dus ben benieuwd als ze hun belofte nakomen en hoe lang het duurt voordat ik wordt terug gebeld.

› reageer

Gepost door floris op 24/01/2008 10:20
Ja, andere mensen gaan lastigvallen. Dat helpt inderdaad

Zijn het wel andere mensen??
Misschien zijn het wel 2 BV's maar dezelfde mensen.

› reageer

Krijg inderdaad weer het bandje, terwijl ze bereikbaar zouden moeten zijn. Is het mogelijk gezamenlijk iets te ondernemen? De reden dat GSMbox naar mijn idee uberhaupt nog bestaat, is omdat de bedragen elke keer te klein zijn om actie te ondernemen. Voor mijn zestig euro gaat het gemiddelde incassobureau geen moeite doen, zeker niet als ze zo handig onbereikbaar zijn als GSMbox.. Maar gezamenlijk is het misschien mogelijk wel wat te doen.

› reageer

KMK, het is niet zozeer lastig vallen heb alleen maar het probleem voor gelegd en gevraagd als zij wellicht wel nog contact hadden met gsmbox of nog andere contactgegevens hadden.
en ze hadden nog andere contact gegevens en wellicht krijg ik wel eens gehoor van gsmbox.

en als ér meerdere gedupeerde het probleem voorlegen bij A'dam wellicht dat ze dan eerder contact opnemen met gsmbox.

want ik was niet de eerste die heeft gebeld voor gsmbox.

› reageer

Het is een probleem van GSMBox, niet van GSM-shop. Als ik een dispuut heb met Telfort, hoef ik ok niet bij KPN aan te kloppen, andere rechtspersoon.

› reageer

pinokkio,
ben het eens met je stelling, maar gsmbox en gsm-shop zijn wellicht 2 bedrijven maar hebben onderling wel werkverbanden en zelfs de zelfde holding boven ze alleen de andere gsm-shops hebben er niks mee te maken want dit zijn franchises.

dus ik zal morgen ook gewoon weer met A'dam bellen als ze al iemand te pakken hebben gehad.

en ook iets wat ik te weten ben gekomen naast de gsm-shop in amersfoort zit gsmbox alleen dit is een fotoshop

› reageer

Zo te zien gaan ze bij GSMbox gewoon door...de netwerkacties zijn nu wel gewijzigd qua data (1 tot 31 januari 2008 geldig). Dus men is wel met de site bezig...

› reageer

@donrc: wat jij doet, moet jij weten Mijn taak als moderator is om er voor te zorgen dat het forum netjes blijft en dat er niet mensen op het verkeerde been worden gezet. Ik bestrijd ook niet dat beide shops een relatie met elkaar hebben, ik denk dat je bij GSMShop Amsterdam alleen aan het verkeerde loket bent en dat dit in plaats van een oplossing, eerder ergernis oplevert.

› reageer

ze zijn weer bereikbaar ze hebben hun excuses aangeboden dat ze zo slecht te bereiken waren en als het goed is krijg ik morgen uiterlijk overmorgen mijn psp

› reageer

nou wat raar.. ik kon ze vandaag helemaal niet bereiken

morgen maar weer proberen

› reageer

@ donrc:
Hoe heb jij ze kunnen bereiken dan?
Ik heb vandaag weer gebeld (net als iedere andere dag) maar heb niemand aan de lijn gekregen!

› reageer

Morgen dan maar eens proberen of ze dan te bereiken zijn...
Nog een weekje voordat de deadline wordt overschreden >

› reageer

heb gewoon gebeld net zoals altijd. 1e keer in gesprek 2e keer had ik iemand te pakken. ze begonnen zelf al over dat ze slecht te bereiken waren.
ook zeiden ze dat ze vandaag spullen binnen hebben gekregen waaronder mijn psp dus wellicht is er voor meerdere wel hoop.

ze hebben me zelfs terug gebeld omdat ze eerst moesten kijken wat er allemaal binnen was gekomen.

wat er is binnen gekomen weet ik niet

houdt jullie op de hoogte

› reageer

Dank je! Kijk dit is toch weer geruststellend! Maar goed dat ik niet teveel moeite heb gestoken in evt gevolg acties.
Misschien zal het wel even duren voor ze de achterstand weggewerkt hebben, maar het zal op den duur wel goed komen (de komende 2 a 3 weken?)

› reageer

IK heb ook een abbonement afgesloten via gsmbox.nl.
Het abbo is ingegaan op 29 december 2008,simkaart kreeg ik al binnen een paar dagen thuis.

Ik zou een ds lte en een i-pod krijgen en dat zou na uiterlijk 4 weken geleverd worden en Zou intussen op de hoogte worden gehouden waneer mijn bestelling zou komen.
tot op de dag van vandaag niets gekregen,ik heb gebeld,geemailt,gefaxt maar krijg totaal geen reactie.
dus met vodafone gebeld en die zijn op de hoogte van gsmbox,er werd verteld dat er van de 10 bestellingen bij gsmbox 9 niet goed worden afgehandeld.
volgens de voorwaarde van gsmbox mag je bij niet tijdige levering je contract ontbinden heb ik gedaan maar dat pikt vodafone weer niet.
Als ze het geld gaan incasseren haal ik het gewoon terug want pik dit echt niet.
heb inmiddels diverse programma's ingeschakeld zoals kassa,radar en opgelicht,als nou meerde gedupeerde dat doen kunnen we actie ondernemen tegen dit bedrijf.

› reageer

Ik neem aan dat je bedoelt 29 dec 2007, maar zelfs met die datum zijn we nu welgeteld 4 weken en 2 dagen verder.
Dan vraag ik me af waarom je nu al allerlei instanties hebt opgeschakeld. Ben je werkelijk zó ongeduldig? Het lijkt wel of je al máánden op je spullen zit te wachten. Of doe je dat alleen maar omdat ze niet reageren?

Sorry, maar ik vind dit wel erg overdreven voor iemand die net iets langer dan 4 weken op zijn spullen zit te wachten. Dat gebeurt veel vaker in telecomland. Daarmee geef ik overigens niet aan dat dat goed is, maar het is nu eenmaal een feit. Net zo'n feit als treinen die nooit allemaal op tijd zullen rijden en files die nooit zullen worden opgelost.

Terughalen van de incasso kun je overigens beter niet doen, dat is nl geld van je Vodafone abo en niet van GSMBox. Straks wordt je abo dan ook nog 's afgesloten.

› reageer

Het gaat mij er eigenlijk om dat als de levertijd langer is,dat het een kleine moeite is om iemand op de hoogte te stellen.
Ze geven zelf aan dat je op de hoogte gehouden word van je bestelde goederen.
Maar je kan ze gewoon niet bereiken,en ik ben naar die instanties toegestapt nadat ik op dit forum van alles gelezen heb over nog veel meer mensen die geen spullen en of geen cashback hebben ontvangen.
En vodafone heest aangegeven dat dit geen betrouwbaar bedrijf is.
na al deze informatie ga ik er dus van uit dat gsmbox gewoon een oplichter is,en dat heeft dus niets te maken met geduldigheid.

› reageer

Oplichters zijn het niet bij gsmbox. Laks zijn ze wel. Zeer lange levertijden en geen bereikbaarheid zijn daarvan het gevolg. Juridisch zul je ze weinig kunnen maken. Ze hebben nl. zeker 6 weken (4 weken levertermijn + 2 weken na getekende brief) en vermoedelijk zullen ze tegen/rond die termijn wel leveren. Ik denk dat je gewoon moet blijven proberen contact te krijgen met hun.

Daarnaast zelf je conclusie trekken of je in de toekomst nogmaals zaken wilt doen met dat bedrijf, en het advies dat je andere geeft over dat bedrijf

› reageer

de wonderen zijn de wereld nog niet uit heb net aangetekend mijn psp slim & lite silver ontvangen is maar 2 maanden te laat.

dus blijven bellen net zolang totdat je toch te pakken hebt

› reageer

helaas ik heb ze nog steeds niet kunnen bereiken maar bedankt voor je reactie. ik heb toch weer wat meer hoop gekregen dat ik ooit nog eens m`n spullen ga ontvangen.

› reageer

[dpmodbreak]Er wordt veel off topic gepost en daar wordt vervolgens off topic op gereageerd. Dergelijke berichten worden gehide. Dus graag "on topic" blijven. Oproepen om collectief "langs te gaan" bij GSMBOX en dergelijke worden niet geaccepteerd. Zie ook de [tvr].[/dpmodbreak]

› reageer

Vandaag meerdere malen geprobeerd te bellen. Het volgende bandje werd afgespeeld (door de provider van de vaste lijn)

Het door u gekozen nummer is om technische redenen tijdelijk niet bereikbaar, u wordt verzocht uw oproep enige tijd uit te stellen.

Erg vreemd (wederom)... keep on trying...

› reageer

@Mcox

Dit soort mededelingen krijg je ook als wegens wanbetaling de lijn afgesneden wordt en het is vandaag einde maand.

› reageer

Nou dat geeft hoop :.

› reageer

Ik zou voor 30 januari mijn toestel ontvangen, maar helaas ook weer het probleem dat ik ze niet kan bereiken. Zit al 3 dagen te bellen, maar niemand neemt op. Zoals eerder vermeld door andere mensen, mailen helpt ook niet.

Maandag heb ik een afspraak bij een jurist, dan hoor ik wat de beste stappen zijn die ik kan ondernemen.

› reageer

Nou iets positiever is het dat de telefoon iig weer gewoon overgaat! Maar uiteraard nog steeds niet bereikbaar (geen gehoor).

@Ramboe
Het klinkt alsof je nog redelijk recentelijk een order hebt geplaatst. Ter indicatie, ik heb 10 weken geleden besteld. Maar als je redelijk recentelijk een order hebt geplaatst en dus ook bevestiging hebt gehad, dan betekend het dat ze nog steeds af en toe bereikbaar zijn?!

Zou iedereen elke vorm van contact (bereikbaarheid) en ook levering e.d. willen melden op dit forum aub? Dat komt dan ten goede van het verkrijgen van het inzicht in de bereikbaarheid van gsmbox. Bedankt!

› reageer

MCox,

Het verhaal:
Ik heb 12 september 2007 mijn bestelling gedaan, de telefoon was toen niet op voorraad. Daarna een email gestuurd wanneer ik de telefoon kon verwachten (sim was binnen een week binnen) en ik kreeg als antwoord dat ik de telefoon ontvang wanneer die binnen is bij hun. 2 maanden niets gehoord, toen had ik maar telefonisch contact opgenomen (december 2007) en werd verteld dat ik de telefoon aantal dagen voordat het abonnement in ging (30 janurari)zou ontvangen (kreeg een ene Edward aan de lijn).

› reageer

Inmiddels een mail gekregen dat de telefoon is verzonden. Heb namelijk een fax gestuurd met een deadline, indien die niet gehaald wordt dat er dan stappen worden ondernomen.

› reageer

Hmm moet ik dan misschien ook maar eens doen als ze dan wel reageren... Mits die fax tenminste effect had... Dat zou dan betekenen dat ze via die weg wel min of meer bereikbaar zijn

› reageer

Klopt. Ik had ook gelijk voor de zekerheid ook per post gedaan.

› reageer

Ik heb nu ook een brief opgestuurd nu maar afwagten op reactie.
Ik wacht al vanaf november op een GSM maar ze zijn gewoon onbereikbaar.

› reageer

@@ Gepost door RambOe op 02/02/2008 16:56
Inmiddels een mail gekregen dat de telefoon is verzonden.

Dan moet je hem inmiddels ontvangen hebben.

› reageer

Ik heb vandaag ook een mail gekregen dat mn GSM is opgestuurd ik krijg hem waarschijnlijk dinsdag/woensdag.
ik laat het wel even weten als het ook werkelijk gebeut is.
toch raar dat je na een brief wel gelijk reactie krijgt maa ze niet op iets anders reageren.
DUS ik raad IEDEREEEN AAAN!!!!! om het via brief of fax te doen.
dan krijg je tenminste een reactie

› reageer

Mijn verhaal over GSMBox:
- 4 dec.'07 besteld: verlenging orange abonnement met gsm + acer laptop. Kreeg factuur waarop stond dat deze allebei 'in backorder' waren, terwijl ik 3 dec. nog tel.contact had gehad waarbij gezegd was dat de laptop in ieder geval op voorraad was (toen waren ze nog WEL bereikbaar).
- Nogmaals bellen & mailen, en uiteindelijk pas 10 dec. tel. contact gehad. Aangezien ik 5 weken op vakantie ging, wilde ik weten wat de prognose was van de levering. Als er een week later wel geleverd zou gaan worden, zou ik het pakketje niet binnen 3 weken kunnen ophalen op het postkantoor, met alle gevolgen van dien. Daarom tel. afgesproken dat zowel gsm als laptop na mijn vakantie geleverd zouden worden. Ik was tevreden over de service, maakte netjes geld over en ging met een gerust hart op vakantie.
- Bij terugkomst (17 jan.'08) werd er niks geleverd en ging ik me zorgen maken . Heb elke (mid)dag proberen te bellen zonder iemand aan de lijn te krijgen en op 18 en 27 jan.'08 een vriendelijk doch duidelijk mailtje gestuurd.
- Na dit forum te hebben gelezen, stond ik op het punt een pittige brief te sturen, toen ik van de week (7 feb) mijn mail checkte en zag dat die dag de laptop was verstuurd !! Totaal verbaasd, maar ook blij : gisteren (8 feb) is hij bezorgd (zit er nu dit stukje mee te typen!) en kwam er nog een mail dat de gsm ook verstuurd is. Ga er vanuit dat deze ma/di bezorgd zal worden. Er is dus nog beweging bij GSMBox !

› reageer

Ik heb afgelopen zaterdag (09-02) ook een mail en fax naar gsmbox verstuurd met daarin de vermelding dat hun veel te laat zijn en in gebreken blijven. Tevens heb ik ze 14 dagen gegeven om alsnog te leveren, na die tijd zal ik juridische stappen ondernemen. Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk effect heeft... ik heb tenslotte al 79 dagen geleden mijn bestelling geplaatst! Wederom zojuist geprobeerd telefonisch contact te krijgen, uiteraard weer alleen voicemail tijdens openingstijd...

› reageer

Ik heb ook nog steeds niets gehoord,van gsm box
ik heb ze een fax gestuurd 2 weken geleden met een tijdlimiet erin maar daar reageren ze ook niet eens op,ik wacht ook al vanaf 31 december op mij i-pod en ds lite,het is echt een klotebedrijf dat gambox ook al tich keer gebeld maar krijg alleen het bandje en geen contact.belachelijk gewoon

› reageer

Inmiddels is de leveringstermijn verstreken, die ik had gesteld in de aangetekende brief. Momenteel juridische bijstand ingeroepen waarbij wederom een brief is verstuurd met een termijn van 14 dagen. Eens kijken of ze dan wel rap leveren

› reageer

IK HEB EM BINNEN!!! Toeval nadat ik zaterdag de fax en mail had gestuurd? Nou dit was de 2e en laatste keer dat ik met deze zaak zaken heb gedaan... bereikbaarheid is 0,0 Heb het zelfs nooit ergens slechter meegemaakt!!

Voor de mensen die NOG STEEDS moeten wachten op hun bestelling.... Sterkte.... Het zal vast wel goed komen, de vraag is alleen wanneer...

› reageer

Ik heb maandag mijn GSM gekregen.
dus even een brief schrijven met erin dat als je het product niet snel krijgt je stappen gaat ondernemen.
en binnen 5 dagen heb je antwoord dat het wordt op gestuurd.

› reageer

Vorige week de telefoon binnengekregen nadat er door de juridische bijstand nogmaals een brief was verstuurd. Nu alleen nog de incassokosten innen. In ieder geval ben ik met GSMbox helemaal klaar, zeer zeer slechte service...zelfs geen e-mail dat de telefoon verstuurd was..

› reageer

Ik heb vorige week een email gestuurd met het bricht dat ze binnen een paar dagen mijn spullen moesten leveren zo niet dan zou ik stappen tegen ze gaan ondernemen.
Het heeft wel gewerkt want vandaag werd ik gebeld met heel veel excuus dat het allemaal zo lang duurt en mij ds lite was op voorraad maar de i-pod niet in de kleur die ik had besteld heb toen gezegd dat het ook een andere kleur mocht zijn en dat was wel op voorraad.
Ze zouden het vandaag nog verzenden,en een uurtje later kreeg ik een mail van gsmbox met track en trace code dat mijn pakket verstuurd was.
als ik alles binnen heb stuur ik nog ff een berichtje.

› reageer

Eindelijk bericht gekregen dat mijn gsm gerepareerd gaat worden!
Na vele mailtjes en belletjes waar geen antwoord op gegeven werd!
Rare zaak!!!

› reageer

Ik heb eindelijk gisteren mijm ds lite en ipod gekregen,maar het was de eerste en m teen de laatste keer dat ik bij gsmbox een abbo heb afgesloten.

› reageer

nou het is niet te geloven!! mijn gsm is binnengekomen vorige week. maar m`n ds toen nog niet. maar ook daarvan heb ik bericht ontvangen dat het nu wordt opgestuurd. ik ben er helemaal blij mee. ondankt alle vertraging

heb gewoon wat geduld, het komt vanzelf wel dus. ( ik heb ze nooit meer kunnen bereiken en kreeg ook alleen maar de standaard emails)

› reageer

Ja ik heb m'n telefoon ook binnen gekregen, na nogmaals een dreigbrief te versturen en twee keer te faxen. Daarna nog even wat gezeur ('u heeft nog niet betaald', terwijl ik al drie keer een mail/fax had gestuurd waarin ik uit had gelegd wel betaald te hebben), maar goed, het is uiteindelijk dus gelukt. Nu ik zo zie dat iedereen hem ineens binnen heeft gekregen zou het kunnen dat GSMBox over haar problemen heen is. Maar nog kan ik natuurlijk met de beste wil van de wereld niemand aanraden zaken met ze te doen, wat een gedoe...

› reageer

Na deze laatste berichten zou je weer een beetje vertrouwen in gsmbox.nl kunnen krijgen.
Is dit terecht of wordt er nu weer (mondjesmaat) uitgeleverd door de "dreigbrieven"?

› reageer

@Whiskysherry
Het zouden wel een de laatste stuiptrekkingen kunnen zijn.
Ik zou er echt niets meer bestellen.

› reageer

ik wil iedereen waarschuwen voor GSMBOX.NL je kan snel een telefoon abonnement openen bij hun
je krijg binnen 2 dagen je sim kaard en een kopie wat je moet betalen
maar zo dar je aan gemeld ben en betaalt heb
hoor je niks meer van hu ik ben nu al ruim een maand bezig om ze te bellen
maar het antwoord apparaat staat altijd aan je hoort een bandje dat ze open zijn
van 14.00 uur t/m 16.00 uur maar ze zijn nooit open
ik heb nu 89,00 euro betaalt voor een acer 5210 laptop met vodafone abonnement maar ik heb nog steeds niks binnen
als ik mail hoor ik niks en zo dra ik nu een mail stuur hebben ze me mail adres geblokkeerd
ook al stuur ik het onder een ander mail adres binnen 10 min krijg ik hem terug
dus jullie begrijpen dat ik het echt zat ben ik heb ze gewaarschuwd als ik niks hoor
ga ik er werk van maken

dus mensen neem geen abonnement via GSMBOX.NL
het zijn echt oplichters doe aangifte en bel vooral je provider die kunnen
gsmbox dwingen wat te doen ik heb zelf vodafone en ze gaan nu kijken wat zij kunnen doen ik word hier
over nog terug gebeld kijk ook eens op www.internetoplichting.nl
en mensen probeer zo veel mogelijk berichten achter te laten misschien helpt het
oja zie hier onder

EN HET RARE IS NU ALS JE OP HUN SITE KIJKT EN JE WIL WAT BESTELLEN KRIJG JE DEZE TEKST

Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.

[overbodige tekst verwijderd]

› reageer

Ik heb zelf net de website van GSMBOX bezocht, geen certificaatproblemen.

Hiermee wil ik niet zeggen dat de mogelijke problemen van GSMBOX opgelost zijn, ik weet daar niks van.

› reageer

ja als je naar GSMBOX.NL gaat zie je gewoon hun site
maar dan moet je is op de laptop klikken bestellen dan krijg je deze tekst

grt

› reageer

En inmiddels is GSMBox.nl voor onbepaalde tijd niet bereikbaar.
Ik hoop dat ik mijn gsm ooit nog eens terugzie...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.