VodafoneRegistratie simkaart mislukt

In het laatste geval: toestel gebruiken, gratis toestel!

› reageer

Ik heb vanaf vorige week vrijdag (07/12) een nieuw abb. afgesloten bij vodafone. Ik heb nu al een week lang bij het aanzetten van het toestel de melding "registratie simkaart mislukt" in beeld.
Vodafone klantenservice al 5x gebeled en elke keer zeggen ze dat het vanzelf goedkomt en dat ik het toestel af en toe uit en aan moet zetten..
Ik wacht nu al 7 (!!!!!!!) dagen zonder enig resultaat..
Iemand die dit ook al eens heeft gehad of is dit normaal bij Vodafone.
Wordt er een beetje moe van elke keer bellen.
Gegroet

› reageer

Snel contact opnemen met je internetwinkel/verkooppunt! Simkaart defect?

› reageer

Heb je een brief gekregen met daarop het simkaartnummer? Komt dit nummer overeen met het simkaartnummer op de simkaart zelf? Kan soms voorkomen dat ze de verkeerde simkaart hebben meegestuurd en dan doet hij het dus niet

› reageer

Heb het even nagekeken, simkaart nummer komt overeen met het nummer op de brief.
Zal morgen phonehouse even bellen, maar lijkt me niet dat de sim defect is aangezien mijn pincode op de kaart wel geaccepteerd wordt.

Vind het wel erg vervelend allemaal.
Bedankt voor jullie reacties trouwens, tenminste mensen die wél meedenken

› reageer

Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- SIM-kaart defect.
- Abonnement is nog niet actief.
- Vertraging op het netwerk, waardoor het lang kan duren voordat het nummer actief is.
- Dealer is vergeten op 'aansluiten' te klikken na ondertekening.

In alle gevallen even langs de dealer gaan of een Vodafone winkel.

Succes!

› reageer

In het laatste geval: toestel gebruiken, gratis toestel!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.